Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان و فرمانده سپاه الغدیر یزد به مناسبت شهادت سرتیپ پاسدار سید محمد حجازی پیام مشترکی صادر کردند.

تن پیام به شرح زیر است:

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

خبر شهادت سردار سرتیپ پاسدار سیدمحمد حجازی بار دیگر ما را داغدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجاهد راه حق، سال‌های عمر خود را در لباس مقدس سپاه، در جبهه‌های مختلف علی‌الخصوص در جبهه‌ی مقاومت به ویژه در لبنان صرف خدمتگذاری به جبهه اسلام نمود و تا آخرین لحظه عمر با برکت خویش و در جایگاه جانشینی فرماندهی نیروی قدس، سربازی شایسته برای فرمانده معظم کل قوا بود و گام‌های موثری را همانند شهدای جبهه مقاومت برای تحقق آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی برداشت.

ضمن تبریک و تسلیت شهادت آن فرمانده جانباز، وارسته و مخلص به محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) ملت ایران و آحاد فرماندهان، مسئولین و همرزمان وی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفین و نیز رزمندگان جبهه مقاومت؛ برای خانواده مومن ایشان صبر و آرامش آرزومندیم.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پیام تسلیت فرمانده سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۲۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابعاد عملیات «وعده صادق» بسیار گسترده است

فرمانده سپاه استان قم گفت: ابعاد نظامی و راهبردی عملیات «وعده صادق» بسیار گسترده است و آیندگان باید در این زمینه تحلیل کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم در دیدار هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی قم با اشاره عملیات «وعده صادق» اظهار داشت: ابعاد نظامی و راهبردی عملیات «وعده صادق» بسیار گسترده است و آیندگان باید در این زمینه تحلیل کنند، زیرا برای دشمن غیرقابل پیش بینی بود در این سطح از نظام جمهوری اسلامی ایران پاسخ بگیرد.

فرمانده سپاه استان قم با تاکید بر اینکه همه موفقیت های سپاه را نتیجه اطاعت محض سپاه از نائب امام زمان می دانیم افزود: همه این پیروزی ها را از جانب خدا می دانیم و اعتقاد داریم اگر سایر مسئولین نظام اوامر حضرت آقا را اجرا و عملیاتی کنند نباید ما در حوزه های اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی مشکل داشته باشیم.

وی با بیان اینکه پیروزی های سپاه از تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری و اجرای کامل فرامین حضرت آقاست، گفت: در همین راستا مقام معظم رهبری فرمودندکه من از سپاه راضی هستم اما تاکید کردند که قانع نیستم، زیرا سپاه ظرفیتی دارد که بیش از این می تواند کار انجام دهد.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب قم با بیان اینکه معتقدیم بسیج نعمتی است که حضرت امام(ره) این شجره طیبه را تاسیس کردند، گفت: سپاه بر اساس فرمان مقام معظم رهبری سعی کرده هر جا که نیاز اسلام و انقلاب و جامعه بوده ورود کند و به سبب اتصال به مردم و بسیج موفق عمل کرده است.

وی با اشاره به اینکه موضوع حجاب و عفاف مورد تاکید مقام معظم رهبری اظهار داشت: اقدامات خوبی در زمینه حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی قم انجام شده است امیدواریم در همین راستا با فعال تر شدن کمیته حجاب و عفاف قرارگاه 19 دی و استفاده از ظرفیت اساتید و بسیجیان دانشگاه بتوانیم منویات حضرت آقا را در حوزه حجاب و عفاف اجرایی کنیم.

سردار موحد با اشاره به اینکه سپاه آمادگی دارد در حوزه های دانشجویی به دانشگاهها کمک کند، افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته امیدواریم سپاه بتواند در حوزه دانشجویی به دانشگاهها کمک کند، زیرا معتقدیم دانشجویان آینده سازان این نظام و انقلاب هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید حجازی در دلگان
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت در بندرعباس
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد
  • سردار شاکرمی، فرمانده سپاه میهمان برنامه زمرد سیما
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو
  • گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حجازی در زارچ
  • سپاه دژ مستحکمی در برابر فتنه انگیزی استکبار جهانی
  • مراسم گرامی داشت سردار حجازی و شهدای کنسولگری دمشق در بهمئی
  • ابعاد عملیات «وعده صادق» بسیار گسترده است