Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضابیگی، نماینده مردم تبریز گفت: غربی ها می خواهند با کمترین هزینه بر انتخابات ایران اثرگذار باشند و به همین دلیل با فرسایشی کردن انتخابات برای کشور هزینه سازی می کنند.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضابیگی، نماینده مردم تبریز گفت: غربی ها می خواهند با کمترین هزینه بر انتخابات ایران اثرگذار باشند و به همین دلیل با فرسایشی کردن انتخابات برای کشور هزینه سازی می کنند؛ تعلیق کشور به واسطه مذاکرات تا امروز هزینه های فراوانی برای کشور به دنبال داشته و آنها می خواهند با معطل نگه داشتن ایران، خسارت بیشتری به کشور ما تحمیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۲۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک جهانی: شکاف درآمدی در ایران به کمترین رقمِ ۸ ساله رسید

به گزارش قدس آنلاین، جدیدترین آمار منتشر شده از سوی بانک جهانی نشان می دهد ضریب جینی ایران در سال ۲۰۲۲ کاهش یافته و به کمترین رقم طی ۸ سال گذشته رسیده است.

ضریب جینی ایران که میزان شکاف درآمدی را نشان می دهد در سال ۲۰۲۱ بالغ بر ۳۵.۵ درصد اعلام شده بود اما این رقم در سال ۲۰۲۲ با کاهش ۰.۷ واحدی به ۳۴.۸ درصد در سال ۲۰۲۲ رسیده است.

ضریب جینی ارقامی از ۰ تا ۱۰۰ را در برمی‌گیرد که هرچه این رقم بیشتر باشد دلالت بر شکاف و نابرابری درآمدی بیشتر در یک کشور دارد. به عبارت بهتر، اگر همه افراد جامعه به اندازه هم درآمد داشته باشند، ضریب جینی معادل صفر و اگر تمام درآمدها تنها به یک نفر برسد، ضریب جینی ۱۰۰ است که این بدترین حالت ممکن خواهد بود.

بدین ترتیب پس از ۸ سال دوباره ضریب جینی ایران به رقم ۳۴.۸ درصد رسیده است.  بانک جهانی در سال ۲۰۱۴ نیز رقم ضریب جینی ایران ۳۴.۸ را  درصد اعلام کرده بود. کمترین رقم ثبت شده برای ضریب جینی در ایران طی سه دهه گذشته مربوط به سال ۲۰۱۳ است که این رقم به ۳۴ درصد رسیده بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • بارش‌های بی‌سابقه در این مناطق ایران
  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • بارش‌های بی‌سابقه در این مناطق ایران +جزئیات
  • بارش‌های بی‌سابقه در مناطق جنوبی ایران+جزئیات
  • هشدار جالب به رئیسی بعد از فعال شدن دوباره گشت ارشاد: نکن برادر!
  • هشدار رشیدی کوچی به رئیسی: این اقدام کشور را به لبه پرتگاه برده بود!
  • گروه۷: دارایی‌های روسیه تا زمان جبران خسارت اوکراین مسدود می‌ماند
  • برگزاری جلسه قرارگاه تامین منابع مالی و مدیریت هزینه‌ها در سال ۱۴۰۳
  • کامرون: می‌خواهیم اقدام اسراییل در قبال ایران با کمترین تنش‌ها همراه باشد
  • بانک جهانی: شکاف درآمدی در ایران به کمترین رقمِ ۸ ساله رسید