Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@13:28:43 GMT

کشف محموله سنگین مهمات جنگی در خوزستان

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۲۷۱۱

کشف محموله سنگین مهمات جنگی در خوزستان

محموله مهمات جنگی در مرز خوزستان با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، از قرارگاه منطقه‌ای کربلا، سردار سرتیپ حاج احمد خادم سیدالشهدا افزود: ساعت ۲۲ شامگاه ۲۹ فروردین ماه امسال طی یک عملیات اطلاعاتی و غافلگیرانه از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) اداره اطلاعات، تیپ امام صادق (ع) مرزبانی و زیر مجموعه قرارگاه منطقه‌ای کربلا در مرز، محموله مهمات جنگی کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی به کشف و ضبط ۲۱ قبضه سلاح جنگی کلاشنیکُف و ۷ هزار فشنگ کلت کمری در محدوده شلحه حاج حسین اروند، در این عملیات مهم اشاره کرد و افزود: پاسداران و سبز پوشان حریم راه ولایت و امامت، پاسداران غیور و دلیر با چشمی باز و زبان روزه مستحکم‌تر از همیشه در مرز‌های ایران مرز‌های خوزستان (جنوب غرب)، شبانه روز از امنیت کشور حراست می‌کنند.

سردار سرتیپ خادم سیدالشهدا با بیان اینکه پاسداران ایران در ماه مبارک رمضان با روزه داری، اجر خدمت خود را مضاعف می‌کنند، اظهار کرد: پاسداران و سبز پوشان ما مرز‌های جنوب غرب کشور را ناامن‌ترین مکان برای تردد قاچاقچیان و متخلفان کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خوزستان کربلا سرباز گمنام پاسدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۲۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام امضا شد

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب گرایلو عصر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: به دنبال رونق و رشد فعالیت‌های ترانزیتی در چند سال اخیر، یک فقره تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری با یک شرکت فعال در این حوزه به ارزش هشت میلیون دلار برای احداث و بهره‌برداری از مخازن نگهداری فرآورده‌های سبک و سنگین نفتی به امضا رسید.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه، سرمایه‌گذار خارجی مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی سبک و سنگین به ظرفیت ۴۰ هزار متر مکعب با هدف فعالیت‌های ترانزیتی احداث می‌کند.

وی گفت: امید است انعقاد این تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری با شرکت بازرگانی خارجی بتواند سرآغازی برای تقویت فرآیند فعالیت‌های ترانزیتی و حضور پررنگ‌تر سرمایه گذاران در زمینه توسعه فعالیت‌های لجستیکی و ایجاد زیرساخت‌های بندری در اراضی توسعه‌ای این بندر بزرگ تجاری بشود.

گرایلو اظهار کرد: با اتخاذ تمهیدات مناسب به منظور بهره‌گیری از مزیت‌های ترانزیتی در مجتمع بزرگ بندر امام، ترانزیت کالا در سال گذشته به بیش از سه میلیون و ۷۲۷ هزار تن رسید که بیش از ۲ برابر رشد را نسبت به مدت مشابه در سال گذشته نشان می‌دهد.

کد خبر 6088182

دیگر خبرها

  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • اسرائیل با استفاده از «مهمات ساخت آمریکا» مرتکب «جنایات جنگی» می‌شود
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • عفو بین‌الملل: اسرائیل با استفاده از «مهمات ساخت آمریکا» مرتکب «جنایات جنگی» می‌شود
  • تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام امضا شد
  • بازگشایی گردنه تته پس از ۵ ماه + فیلم
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • پیگیری علت لغو دیدار فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی پوشان ملاثانی در اهواز