Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@07:26:37 GMT

پیدا شدن ۱۹۰ جنازه در بیمارستانی دولتی در سودان و خشم مردمی

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۲۷۵۱

پیدا شدن ۱۹۰ جنازه در بیمارستانی دولتی در سودان و خشم مردمی

به گزارش خبرگزاری مهر، اسکای نیوز گزارش داد: در پی پیدا شدن ۱۹۰ جنازه در بیمارستانی دولتی در خارطوم پایتخت سودان، خشم عمومی سودان را فراگرفت و مردم خواهان افشای حقیقت امر هستند.

اسکای نیوز اعلام کرد: بسیاری معتقدند این جنازه ها که اکنون در سردخانه یکی از بیمارستانهای دولتی در منطقه الإمتداد در مرکز خارطوم وجود دارد، متعلق به معترضانی است که در ژوئن سال ۲۰۱۹ در مقابل فرماندهی کل ارتش سودان دست به اعتراض زده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه عرب زبان گزارش داد: بنابر اعلام گزارشات در آن حادثه صدها تن کشته شده بودند.

به نوشته اسکای نیوز، بعد از آنکه طی دو روز گذشته، بوی اجساد به شکل آزاردهنده ای ساکنان را اذیت کرد و در منطقه برخاست، صدها تن از جوانان منطقه الإمتداد با برپایی تظاهراتی خواهان کشف واقعیت وجود این تعداد زیاد از جنازه ها شدند.

اسکای نیوز گزارش داد: قطع مکرر برق سردخانه بیمارستان موجب انتشار بوی اجساد شد.

کد خبر 5193106

منبع: مهر

کلیدواژه: سودان خارطوم اجساد ایالات متحده امریکا عراق روسیه ایران افغانستان فلسطین رژیم صهیونیستی سوریه جو بایدن عربستان سعودی اوکراین برجام لبنان ناتو اسکای نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۲۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد جوان مفقودشده در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد رستمی گفت: جسد این جوان بالای آبشار شهر یاسوج پیدا شده و علت مرگ مشخص نیست. وی افزود: عملیات جست و جوی این جوان از روز گذشته شروع شده و با کمک آتش نشانی، هلال احمر و نیرو‌های مردمی پیدا شد. گفتنی است روز گذشته خانواده این جوان ۳۲ ساله مفقود شدن فرزندشان را گزارش دادند و مدعی شدند که با مادر و برادرش در تماس تلفنی اعلام کرده که حالش خوب نیست.  

دیگر خبرها

  • پایانه شرق تهران مشغول خدمت رسانی به مسافران است
  • گزارش رسانه‌های خارجی درباره صدای انفجار در ایران
  • صدها نفر پس از فوران‌های آتشفشانی در اندونزی از منطقه تخلیه شدند
  • تلاش وزارت بهداشت برای افتتاح ۱۰ هزار تخت بیمارستانی جدید در سال ۱۴۰۳
  • طرح کاداستر اراضی ملی و دولتی ۹۹ درصد پیشرفت داشته است
  • کشف جسد جوان مفقودشده در یاسوج
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم
  • ارسال پهپاد‌های اسکای رنجر کانادا به اوکراین
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» با مداحی حسین طاهری در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • ادعای رسانه های آمریکایی درباره برنامه اسرائیل برای پاسخ به ایران