Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار لرستان گفت: نحوه حضور کارکنان ادارات لرستان در محل کار از ساعت ۹ صبح، تمدید شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  خرم‌آباد، به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان؛ حمید کشکولی امروز در رابطه با نحوه حضور کارکنان ادارات لرستان در محل کار اظهارداشت: فعالیت کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان لرستان تا پایان هفته جاری از ساعت 9 صبح شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: براساس مصوبه چهل و سومین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا و به منظور سنجش تاثیر زمان حضور کارکنان در کاهش روند شیوع بیماری کرونا فعالیت دستگاه‌های اجرایی استان تا پایان هفته جاری از ساعت 9 صبح تمدید شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار لرستان عنوان کرد: وضعیت حضور کارکنان در محل کار و دورکاری آنها بر اساس رنگ بندی شهرستان‌ها انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه  تعیین زمان شروع فعالیت دستگاه‌های اجرایی لرستان بر اساس تصمیم ستاد استانی مقابله با کروناست بیان کرد: این امر در راستای کنترل وضعیت بیماری است که اجرای آن توسط دستگاه‌های اجرایی ضروری است.

گلستان در وضعیت بحرانی کرونا/شاخص‌های بستری به بالاتر از وضعیت قرمز رسیدتدابیر بی‌تاثیر؛ اوضاع کرونا در هیچ شهرستانی در استان اردبیل مساعد نیستاستان کهگیلویه و بویراحمد دو آزمایشگاه تشخیص کرونا کم دارد

انتهای پیام/642/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دستگاه های اجرایی حضور کارکنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۲۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای روزانه هوا تا پایان هفته در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، کارشناس هواشناسی لرستان گفت: براساس نقشه‌های هواشناسی برای فردا و پس فردا شرایط پایداری بر آسمان لرستان حاکم است.
 راضیه پیله وران گفت: در این مدت پوشش جزیی ابر و وزش باد به ویژه در ساعات عصر در مناطق شمالی و شرقی استان پیش بینی می‌شود.
 پیله وران گفت: تا پایان هفته دما‌های روزانه افزایشی است و هوا قدری گرمتر می‌شود.

دیگر خبرها

  • انحلال آنروا بحران انسانی در غزه را عمیق‌تر و قحطی را تسریع می‌کند
  • آخرین وضعیت اجرای قانون بودجه کشور
  • فرهنگ تجلیل از کارگران در جامعه تبیین شود
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه دشمن صهیونیستی را در هم شکست
  • کدام دستگاه‌ها در سفر دولت به سمنان میزخدمت دارند؟
  • اجرای فرایند مدیریت سبز در ادارات اصفهان توسط سازمان پسماند شهرداری
  • آغاز فعالیت سه تیم گشت زنی همیاران پلیس در راه آهن لرستان
  • افزایش دمای روزانه هوا تا پایان هفته در لرستان
  • حل اختلافات قبل از ارجاع به دیوان عدالت اداری ضروری است
  • ادامه فعالیت میز خدمت ۲ روز در هفته در شهرستان‌های بوشهر