Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@00:01:38 GMT

پیراهن تیم ملی فوتبال به سفیر ایران در کرواسی اهدا شد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۲۷۶۵

پیراهن تیم ملی فوتبال به سفیر ایران در کرواسی اهدا شد

به گزارش خبرنگار مهر، دراگان اسکوچیچ که پس از دیدار روز ۱۰ فروردین برابر سوریه برای گذراندن تعطیلات به کرواسی رفته بود، در آستانه بازگشت به تهران در سفارت ایران در کرواسی حضور یافت.

اسکوچیچ ضمن دیدار و گفتگو با پرویز اسماعیلی سفیر ایران در کرواسی، پیراهن شماره ۱۸ تیم ملی را به وی اهدا کرد.

در این دیدار همچنین طرفین در مورد مصدومیت صادق محرمی بازیکن تیم دیناموزاگرب کرواسی که پیش از این به تیم ملی دعوت می‌شد هم صحبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرویز اسماعیلی نیز ضمن اعلام آمادگی برای کمک به تیم ملی، برای اسکوچیچ و تیم ملی فوتبال ایران در راه صعود به جام جهانی آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر 5193111

منبع: مهر

کلیدواژه: دراگان اسکوچیچ پرویز اسماعیلی تیم ملی فوتبال ایران فوتبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد مهدی طارمی تیم فوتبال الشرطه عراق قهرمانی آسیا تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم ملی فوتسال ایران الاهلی عربستان فوتسال تیم فوتبال پورتو یحیی گل محمدی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۲۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران اهدا شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشکل های دانشجویی غرب خراسان رضوی، دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه انجام داد.

بنابر روایت مهر، در جریان این دیدار، نشان عالی سربداران از طرف دانشگاه «حکیم سبزواری» و به نیابت از مردم دیار سربداران، به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت قدردانی از عملیات تنبیهانه «وعده صادق» اهدا شد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899186

دیگر خبرها

  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد
  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد
  • دیدار رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی با سفیر ایران در سارایوو
  • فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان
  • دومین پیروزی دختران فوتبالیست ایران مقابل ترکمنستان
  • پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان
  • اعلام ترکیب ملی پوشان ایران برابر ترکمنستان
  • ابراز امیدواری سفیر ایران از تداوم جریان آب هیرمند به سیستان