Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی اصفهان در بیانیه‌ای، عروج شهادت گونه سردار حجازی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی اصفهان در بیانیه ای، عروج شهادت گونه سردار حجازی را تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده است:

درود خدا بر دلاور مردانی که در طول زندگی خویش مجاهدت استقامت، استواری و پایداری را در پرونده زرینشان نگاشته و سرافراز و پر افتخار در راه سربلندی کشور اسلامی و عظمت امت اسلامی لحظه‌ای نیاسودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بی‌شک سردار سرافراز سید محمد حجازی از جمله مجاهدان گمنامی بود که عمر گرانمایه خویش را به مجاهدت خالصانه ۸ سال دفاع مقدس و صحنه‌های پرخطر پاسداری و دفاع از انقلاب اسلامی ایران سپری کرد.

آری این سردار سرافراز، همواره در پی پیروزی جبهه حق علیه باطل بود و برای دوستان انقلاب امید‌آفرین و برای دشمنان بیم و وحشت را به همراه داشت و مصداق بارز «تُرْهِبُونَ بِهِ عَدْوَّ اللّهِ وَعَدُوَّکُمْ» بود.

شورای تبین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان عروج شهادت گونه آن سردار رشید اسلام و سرباز وفادار ولایت را به فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، هم‌رزمانش و امت اسلامی تسلیت عرض می‌نماید.

حضرت حق تعالی روح پر فتوحش را در نعیم مقیم و در جوار امام شهیدان، برادر وهمرزمان شهیدش محشور کند.

گفتنی است، دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های استان اصفهان، فردا، در مراسم تشییع پیکر سردار حجازی شرکت می‌کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی اصفهان تشییع پیکر سردار حجازی درگذشت سردار حجازی سردار حجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۲۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی در کرمان

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان سردار حجازی در دوره‌ای جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه بود و ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ بر اثر عوارض شیمیایی ناشی از جنگ تحمیلی به شهادت رسید .
در  این مراسم  سردار کرمی همرزم شهید حجازی گفت: اگر به تاریخ پرفراز و نشیب جمهوری اسلامی نگاه کنیم پیروزی بر رژیم طاغوت ، پیروزی در جنگ تحمیلی وبه تازگی پیروزی بر استکبار با جریان مقاومت ، از وقایع ماندگار دوران انقلاب اسلامی است.
وی افزود: چهره‌های شاخص مقاومت همچون شهید حجازی ، سردار همدانی و سردار زاهدی به عنوان شهدای جریان مقاومت همگی انتخاب سردار سلیمانی بودند و توانستند کار را به خوبی پیش ببرند .
سردار کرمی با بیان اینکه شهید سلیمانی در جبهه مقاومت نقشی برجسته داشت گفت: پیروزی جبهه مقاومت نتیجه تلاش‌های بی‌وقفه این شهید بزرگوار است
وی همچنین حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت سردار زاهدی و همراهانش را حماقت این رژیم خواند و گفت: سیلی محکمی که رژیم صهیونیستی در تلافی این حمله خورد در طول بیش از ۷۰ سال اشغال فلسطین نخورده بود.

دیگر خبرها

  • سومین سالگرد شهادت «سردار سید محمد حجازی» در کرمان
  • سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی در کرمان
  • گرامیداشت یاد شهدا در استان قزوین
  • زندگینامه شهدا سرشار از درس است
  • «سربلند میدان» برای سومین بار به بازار نشر آمد
  • تبلور شهادت‌گونه در زندگی سردار شهید حجازی
  • سردار قاآنی شهادت شماری از فرزندان و نوه‌های اسماعیل هنیه را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت سردار قاآنی به هنیه
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • کتاب «سربلند میدان» برای سومین بار تجدید چاپ شد