Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- به گفته رئیس سازمان برنامه بودجه کشور بر اساس گزارش سال ۲۰۲۰ بانک جهانی اقتصاد ایران در رتبه ۱۸ جهان قرار داشته است.

 «محمدباقر نوبخت» در توئیتی نوشت: «اینکه در چند سال اخیر در سخنرانی‌های دهه فجر از رتبه هجدهم اقتصاد ایران که در گزارش سال ۲۰۲۰ بانک جهانی نیز منعکس شده است، خبر می‌دادم، موضوع درستی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما ارائه گزارش در این مورد به مقام معظم رهبری خبر نادرستی است. لطفاً اخلاق رعایت شود.»

محمد باقر نوبخت در ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ در برنامه نگاه یک سیما گفته بود: در ۴۲ سال گذشته اتفاقات زیادی به ما گذشت که روی اقتصاد ما اثر گذاشت. با همه مشکلاتی که داریم و رنج و فشار اقتصادی روی مردم، باید بپذیریم براساس معیارهای قدرت اقتصاد، ما جزو ۱۸ کشور بزرگ جهان هستیم.

این اظهارات نوبخت با واکنش برخی از رسانه ها مواجه و رتبه ۱۸ اقتصاد ایران از سوی آنها مورد شک و تردید قرار گرفته بود.

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: اقتصاد ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۲۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروانسرای سعدالسلطنه قزوین

سرای سعد السلطنه قزوین بزرگترین کاروانسرای سرپوشیده جهان و همچنین بزرگترین کاروانسرای درون شهری ایران است.مکانی زیبا در نزدیکی بازار شهر که درعهد قاجار و در زمان ناصرالدین شاه توسط سعدالسلطنه شهردار وقت قزوین بنا شده است.مجموعه ای که با معماری زیبا ی سردرها،طاق های قوسی شکل و آجرنماهای چند صد ساله و حجره های فروش صنایع دستی و هنری و...میزبان گردشگران بسیاری است.کاروانسرای سعدالسلطنه قزوین درچهل و پنجمین نشست کمیته میراث جهانی یونسکو که شهریور ماه ۱۴۰۲ در ریاض عربستان برگزار شد؛به ثبت جهانی رسید به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3056037 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • رتبه دوم شبکه بانکی استان قم در پرداخت تسهیلات
  • کاروانسرای سعدالسلطنه قزوین
  • هدیه باورنکردنی بانک به خوش‌شانس‌ترین زن
  • رتبه جهانی استقلال، بالاتر از پرسپولیس و سپاهان
  • سازمان بورس از بانک ملت در مورد خرید پرسپولیس توضیح خواست/ بوی انصراف می آید؟
  • ارتقاء جایگاه ایران در شاخص توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • وضعیت انس طلا در بازار جهانی چگونه خواهد بود؟
  • رتبه ایران در شاخص جهانی فناوری اطلاعات و ارتباطات افزایش یافت
  • تحقق جهش تولید با تداوم سیاست تثبیت اقتصادی
  • مردمی کردن اقتصاد باید با جدیت دنبال شود