Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@23:55:35 GMT

رشد 230 درصدی درآمد پایدار منطقه6 در فروردین 1400

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۲۹۵۴

رشد 230 درصدی درآمد پایدار منطقه6 در فروردین 1400

خبرگزاری آریا - شهر: بازطراحی فرآیندهای مودیان از سوی معاونت مالی و اقتصاد شهری و مشارکت شهروندان باعث رشد و ارتقای درآمدهای منطقه6 در فروردین 1400 از محل درآمدهای پایدار شد.
تورج فرهادی، شهردار منطقه 6 در گفتگو با خبرنگار شهر با بیان اینکه با مشارکت شهروندان و تسهیل فرآیندهای شهر هوشمند، درآمدهای پایدار منطقه در سال 1399 به طور کامل محقق شد، گفت: طبق هدف گذاری انجام شده قطعاً تا پایان سال ١٤٠٠ بیش از ١٠٠ درصد درآمد پایدار تعهد شده برای منطقه محقق خواهد شد و در فروردین ماه 1400 نیز رشد 230 درصدی درآمدهای پایدار را در منطقه شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: اطلاع رسانی به مؤدیان از طریق سامانه ارتباطی و نصب بنر و بیلبورد، پیگیری عوارض نوسازی و کسب و پیشه دستگاه های دولتی توسط معاونت اقتصادی مالی، دسته بندی و توزیع فیش ها از طریق نواحی و پیگیری وصول آنها، ارسال اخطار و پیش آگهی از طریق اداره درآمد، پیگیری تا حصول نتیجه از طریق اداره کل تشخیص، وصول درآمد شهرداری تهران ( کمیسیون ماده 77) و اجرای ثبت و پیگیری مستمر فیش ها با رقم ریالی بالا از طریق همکاران اداره درآمد از جمله اقدامات انجام شده برای تحقق این درآمد بود.
فرهادی در پایان با اشاره به کسب رتبه اول درآمد منطقه 6 در میان مناطق و تحقق ١٠٣ درصد درآمد در پهنه الف در سال گذشته عنوان کرد: در میان بخش‌های مختلف مدیریت شهری، «تامین منابع مالی و درآمدی شهرداری ها» اهمیت ویژه ای دارد زیرا ازیک سو کسب درآمد شهرداری ها تاثیر عمده ای در ارائه خدمات به شهروندان دارد و از سوی دیگر فقدان درآمد کافی نه تنها سبب عدم ایجاد خدمات ضروری در شهرمی‌شود بلکه اساسا اجرای تمامی طرح ها و برنامه های شهری را با مشکل مواجه خواهد ساخت.
خبرنگار: علی سی پی

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۲۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۲ واحد تولیدی شن و ماسه در کرمان

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان اداره استاندارد کرمان اعلام کرد: پس از بازدید و بازرسی کارشناس حقوقی اداره کل استاندارد استان، سه خط تولید شامل معدن شن و ماسه شهرداری کرمان و آزادگان(محمد زنگی آبادی) به دلیل تولید بدون اخذ پروانه کاربرد علامت استاندارد پلمب شد.

طبق این گزارش ۲ هزار و ۵۰۰ تُن شن و ماسه تولید شده در واحدهای مذکور نیز توقیف شده است .
شهروندان و مصرف کنندگان می‌توانند به منظور اعتبارسنجی و اطمینان و استعلام صحت و اعتبار اصالت علامت استاندارد حک شده بر روی کالاها، از طریق ارسال کد رهگیری ۱۰ رقمی ذیل علامت استاندارد به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ اقدام و اطلاعات مربوط به فرآورده مورد نظر را از این طریق دریافت کنند.

 

دیگر خبرها

  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • پلمب ۲ واحد تولیدی شن و ماسه در کرمان
  • بازدیدمعاون وزیر صمت از ۲ واحد صنعتی درمشهد
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۳۰ فروردین‌
  • درآمد ۱۱۰ هزار میلیارد تومانی دولت از وصول معوقات و فرارهای مالیاتی
  • صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت و ساز در برخوردارترین منطقه مشهد
  • افزایش ۶۳ درصدی سهم شهرها و روستاهای خراسان جنوبی از مالیات
  • رشد ۵۸۳ درصدی درآمد حوزه سرمایه‌گذاری شهرداری قم
  • تملک مغازه‌های قبرستان نو در گام نهایی/ ۷۰ مغازه تخریب شد
  • انتقال بیش از ۱۵۱ هزار تن کالا در افغانستان