Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@14:55:37 GMT

یک بانک آمریکایی حامی مالی سوپرلیگ اروپا

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۲۹۶۰

یک بانک آمریکایی حامی مالی سوپرلیگ اروپا

تورنمت جدیدی که قرار است با نام سوپرلیگ اروپا شکل بگیرد، یک حامی مالی قدرتمند دارد.

پس از اینکه فرضیه شکل‌گیری سوپرلیگ اروپا شکل واقعیت گرفت و این لیگ نوپا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که ۱۲ باشگاه میلان، آرسنال، اتلتیکومادرید، چلسی  بارسلونا، اینتر، یوونتوس، لیورپول، منچسترسیتی، منچستریونایتد، رئال مادرید و تاتنهام به عنوان باشگاه‌های موسس به این لیگ پیوسته‌اند، جنجال عظیمی در دنیای فوتبال به پا افتاده و در کنار فیفا و یوفا، برخی لیگ‌های داخلی هم مخالفت خود را با شکل‌گیری این تورنمنت اعلام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه‌های مورد بحث اما مصمم به حضور در سوپرلیگ اروپا هستند و دلیل اصلی آن هم درآمد قابل‌توجهی است که با مشارکت در این مسابقات عایدشان خواهد شد. طبق گزارش نشریه آمریکایی «نیویورک تایمز» درآمدی که بابت شرکت در سوپرلیگ به هر یک از اعضای دائمی آن وعده داده شد، رقم ۳۵۰ میلیون یورو است.

حالا شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» خبر می‌دهد که بانک آمریکایی «جی‌پی مورگان» حامی مالی این تورنمنت جنجالی خواهد بود. طبق گزارش‌های منتشرشده، شرکای تجاری سوپرلیگ اروپا برای راه‌اندازی این لیگ وامی ۶ میلیارد دلاری از این بانک قدرتمند آمریکایی گرفته‌اند./ خبرآنلاین

بیشتر بخوانید:

فوتبال در کُما؛ تمام دنیا علیه سوپرلیگ اروپا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سوپرلیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۲۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی وزارت خارجه: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسرائیل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود

به گزارش قدس آنلاین، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در پیامی در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی ایکس درباره بازداشت دانشجویان معترض به جنایت‌های جنگی رژیم صهیونیستی در غزه در دانشگاه‌های این کشور نوشت: گزارش‌های خبری درباره سرکوب و بازداشت گسترده دانشجویان دانشگاه‌های آمریکایی توسط پلیس این کشور به دلیل حمایتشان از مردم فلسطین، نقض خشونت‌بار حق رای، آزادی بیان و حقوق بشر است که برای افکار عمومی سراسر جهان نگران‌کننده است.

تجمع دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین

کنعانی افزود: ضرورت دارد که دولت آمریکا در عین پایبندی به وظایف حقوق بشری خود، آزادی بیان و تجمعات دانشجویان و اساتید دانشگاه را تضمین کند و به خواسته‌ها و حقوق قانونی آن‌ها احترام بگذارد.

بازداشت دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین

در ادامه پیام سخنگوی وزارت امور خارجه ایران مطرح شد: نقش اصلی و حمایت‌گرانه دولت آمریکا در نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در فلسطین با ایجاد فضای خفقان‌آور و فرونشاندن صدای معترضان پاک نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • مقررات جدید اروپا برای مبارزه با پولشویی
  • حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم
  • دانشگاه یا پادگان؟ | رسوایی آمریکایی در برخورد خشونت‌بار با دانشجویان حامی فلسطین
  • واکنش حماس به سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟
  • افشای گفتگوی خصوصی الخلیفی با لاپورتا
  • تعرض نیروهای امنیتی به دانشجویان حامی فلسطین در قاهره
  • سخنگوی وزارت خارجه: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسرائیل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • شکایت سناتورهای آمریکایی از برگزاری اعتراضات حامی فلسطین