Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،سرهنگ مهدی افشار، رئیس پلیس امنیت اقتصادی البرز گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان البرز در حین ماموریت در آزاد راه کرج-قزوین به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک شده و بلافاصله خودرو را برای برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس امنیت اقتصادی البرز افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو، ۳ هزار و ۵۳۵ ثوب انواع پوشاک خارجی قاچاق که فاقد هرگونه اسناد و مدارک معتبر گمرکی بود کشف و راننده خودرو پژو نیز دستگیر شد.

سرهنگ افشار گفت: ارزش کالا‌های کشف شده را برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال دانست.

او اولویت پلیس در حوزه مبارزه با جرایم اقتصادی را مبارزه با قاچاق دانست و افزود: محموله‌های قاچاق در اسرع وقت شناسایی و نسبت به ضبط آن اقدام می‌شود.

انتهای پیام/د. خ

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کالای قاچاق قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۲۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالله خسروی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با رصد و اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات هدفمند عملیاتی، مرزبانان استان موفق شدند سه فروند شناور حامل کالای قاچاق را توقیف کنند.

وی افزود: این کالاها شامل، کولرگازی، لوازم خانگی، وسایل و غذای حیوانات، جاروبرقی، گردو. و صدها قلم دیگر بود که مرزبانان موفق شدند ضمن توقیف سه فروند شناور، پنج نفر را به مراجع قضائی معرفی کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر بیان داشت: بر اساس نظر کارشناسان، ارزش کالاهای کشف شده، ۱۱۳ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی ضمن تقدیر از همکاری مردم شریف استان گفت: افتخار مرزبانان خدمت به مرزنشینان و استیفای حقوق آنهاست و در راستای مبارزه با قاچاق و حمایت از تولیدات داخلی کشور عزیز ایران اسلامی، با قاطعیت و هماهنگی مقام قضائی با قاچاقچیان برخورد خواهد شد.

کد خبر 6088468

دیگر خبرها

  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت