Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@01:05:39 GMT

کشف ۹۵ کیلو تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۳۰۱۴

کشف ۹۵ کیلو تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ علی سلیم پور، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز گفت:: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز بر روی عناصر اصلی حمل و نقل مواد مخدر مشخص شد، فردی در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت داشته و به تازگی مقدار قابل توجهی تریاک را از قاچاقچیان استان‌های مرزی خریداری کرده و پس از انتقال آن به استان کرمان در صدد انتقالش به استان‌های مرکزی از جمله استان البرز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز افزود: بدون درنگ برای جلوگیری از پخش مواد مخدر در استان‌های مسیر، موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اطلاع داده شد و اکیپی از ماموران با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز به مخفیگاه متهم در شهر کرمان اعزام شده و به صورت نامحسوس اقدام به رصد و پایش تحرکات متهم کردند.

سرهنگ سلیم پور گفت: در ادامه ماموران پس از اطمینان از حضور متهم در مخفیگاه اش در یک فرصت مناسب وارد عمل شده و در یک عملیات ضربتی نامبرده را دستگیر و به پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمان منتقل کردند.

او افزود: در بازرسی از خودرو متهم که آماده انتقال مواد مخدر به استان‌های مرکزی بود، ۹۵ کیلو و ۱۵۰ گرم تریاک کشف شد که به همراه نامبرده تحویل مراجع قضایی شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز گفت: که پلیس البرز با انجام اقدامات اطلاعاتی شبانه روزی بر روی عناصر اصلی خرید و فروش مواد مخدر، سعی دارد از ورود این عامل خانمان سوز به استان البرز پیشگیری کند.

انتهای پیام/ د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواد مخدر کشف مواد مخدر پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۳۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسن هاشم نیا اظهار کرد: پیرو خبر مردمی واصله در اجرای طرح ایست و بازرسی موقت مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم در عوارضی کاشان – قم به یک دستگاه کامیون بار تره بار هندوانه با شماره پلاک معلوم مشکوک و آن را متوقف کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم افزود: پس از انتقال و تخلیه بار در بازرسی صورت گرفته از کامیون موصوف، " در ۲۲ هنداونه، ۲۸۷ بسته کوچک مواد مخدر تریاک به وزن کلی ۸۷ کیلو و ۹۰۰ گرم "کشف و در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

کد خبر 6087093

دیگر خبرها

  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار