Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل ارتش نوشت: سال‌ها مجاهدت سردار محمدحسین حجازی در جبهه‌های مختلف مبارزه و جهاد به ویژه دفاع از حریم آل الله، چهره‌ای ماندگار و اسطوره‌ای فراموش ناشدنی از وی به جا گذاشت.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش با صدور پیامی، شهادت سردار سرتیپ محمدحسین حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، را تبریک و تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَ الَّذِینَ آمَنُوا بِاللَّهِ وَ رُسُلِهِ أُولئِکَ هُمُ الصِّدِّیقُونَ وَ الشُّهَداءُ عِنْدَ رَبِّهِمْ لَهُمْ أَجْرُهُمْ وَ نُورُهُمْ

شهادت سردار جانباز سرتیپ پاسدار محمدحسین زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه که عمر خویش را در مسیر جهاد و مبارزه طی کرد موجب تالم و تاثر خاطر شد.

این رزمنده شجاع و انقلابی که کارنامه خدمتی اش با تلاش و فداکاری در عرصه‌های مختلف به ویژه دوران پرشکوه دفاع مقدس مزین گشته، با شرافت و عزت به دیدار معبود شتافت.

سال‌ها مجاهدت آن سردار رشید اسلام در جبهه‌های مختلف مبارزه و جهاد به ویژه دفاع از حریم آل الله، چهره‌ای ماندگار و اسطوره‌ای فراموش ناشدنی از وی به جا گذاشت.

اینجانب شهادت آن سردار ولایی، شجاع و ایثارگر را به محضر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی)، همرزمان، ملت غیور ایران و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت عرض میکنم و از خداوند منان برای آن شهید علو درجات و برای بازماندگان به ویژه همسر و فرزندان گرامی شان سلامتی و صبر از درگاه احدیت خواستارم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: امیر موسوی ارتش جمهوری اسلامی ایران سردار حجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۳۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی

در این مراسم، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی ارتش، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش و جمعی دیگر از فرماندهان ارتش حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید حجازی در دلگان
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی