Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-17@00:01:33 GMT

انکار نسل کشي سربرنيتسا؛ جنايتي بزرگ

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۳۰۴۰

انکار نسل کشي سربرنيتسا؛ جنايتي بزرگ

خبرگزاری آریا- کشیش کلیسای ارتدکس مونته نگرو تصریح کرد؛ هرکسی نسل کشی در سربرنیتسا را انکار کند، جنایتکار است.
به گزارش خبرگزاری آریا، کشیش کلیسای ارتدکس مونته نگرو گفت: هرکسی نسل کشی در سربرنیتسا را انکار کند، جنایتکار است.
میهائیلو متروپولیتن کشیش کلیسای ارتدکس مونته نگرو در خصوص نسل کشی مسلمانان در سربرنیتسا گفت: کسانی که این واقعیت تاریخی را که نسل کشی در سربرنیتسا رخ داده است انکار می‌کنند در واقع ویژگی اصلی انسانیت را زیر سوال می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ما برای ادای احترام به روح قربانیان بی گناه در سال 1995 از سربرنیتسا دیدن کردیم و تا زمانی که زنده هستیم از آن‌ها بازدید خواهیم کرد.
وی ادامه داد: پوتوچاری یک بنای یادبود زنده برای شهدای بی گناه است که این پیام را می‌دهد که شر در میان ماست و ما نباید اجازه دهیم سربرنیتسای جدیدی ایجاد شود و هر کسی که این جنایت را انکار کند، مهم نیست که چه کسی است، یک شهروند، یک وزیر، نخست وزیر، رئیس جمهور، یک کشیش یا اسقف، او یک جنایتکار است.
وی پیشترهم در این خصوص اذعان داشت: انکار جنایت هولناک در سربرنیتسا به خودی خود یک جرم است، بنابراین دولت مونته نگرو یا برخی از وزرای آن این کار را انجام دادند. از دولت مونته نگرو می‌خواهم که زخم‌های قدیمی را باز نکنند. در سربرنیتسا نسل کشی صورت گرفت امروز، گورستان قربانیان نسل کشی در سربرنیتسا مکان وحشتناکی است که وجود شرارت را در بین ما نشان می‌دهد و هشدار می‌دهد و منتظر فرصتی است که به ظالمانه‌ترین شکل خود را نشان دهد.
درود بر روح تمام قربانیان بی گناه سربرنیتسا، که توسط گلوله‌ها و خنجر‌های افرادی که نمی‌توان آن‌ها را انسان خواند. کشته شدند انکار این جنایت هولناک امروز به خودی خود یک جرم است، بنابراین دولت مونته نگرو یا برخی از وزرای آن این کار را کردند. اگر ما این عمل را محکوم نکنیم، آن چیزی که هستیم نیستیم .

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نسل کشی سربرنیتسا نسل کشی در سربرنیتسا مونته نگرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۳۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات حمله با چاقو به یک کشیش در کلیسا

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 اسقف «مار ماری امانوئل» امروز (دوشنبه) هدف حمله با چاقوی مردی که لباس مشکی به تن داشت، قرار گرفت. پلیس اعلام کرده که این اسقف دچار جراحاتی نشده که زندگی‌اش را در معرض خطر قرار دهد. همچنین یک مرد در این رابطه توسط افسران پلیس دستگیر شده است. این حمله درست ۴۸ ساعت پس از حمله دیگری با چاقو در استرالیا اتفاق افتاد که طی آن فردی به نام «جوئل کوچی»، ۴۰ ساله پنج زن و یک گارد امنیتی را با ضربات چاقو از پای درآورد و چند تن دیگر را نیز زخمی کرد و در نهایت توسط افسر پلیس کشته شد. این حمله منجر به تظاهرات استرالیایی‌ها برای گرفتن مهاجم و مجازات خیابانی‌اش شد که به درگیری پلیس و این استرالیایی‌ها انجامید. لحظات حمله و لحظات درگیری معترضین با پلیس را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • خطر جدی تحریف عملیات «وعده صادق»
  • ببینید | لحظه ترسناک حمله یک مرد با چاقو به کشیش کلیسای آشوری در مقابل مردم
  • لحظات حمله با چاقو به یک کشیش در کلیسا
  • فیلم| حمله با چاقو به یک کشیش در استرالیا (۱۶+)
  • حمله با چاقو به کشیشِ استرالیایی در شهر سیدنی+ فیلم
  • فیلم (+۱۶) حمله به یک کشیش با چاقو در سیدنی
  • سیتسیپاس قهرمان مسابقات تنیس مونته کارلو شد + فیلم
  • شاعر اهل کاشمر در حمایت از تنبیه رژیم خبیث صهیونیستی شعری سرود
  • ببینید | نمی‌شود انکار کرد که این یک حملۀ تاریخی به اسرائیل بود که هیبت آن را از بین برد
  • بی‌بی‌سی فارسی درباره حمله سپاه به اسرائیل چه گفت؟ ‌| نمی‌شود انکار کرد که ...