Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ شورای سیاست‌گذاری کنگره شهدای استان زنجان امروز در حالی برگزار شد که زمان احتمالی برگزاری اجلاسیه اواخر شهریورماه سال جاری تعیین شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، شورای سیاست‌گذاری کنگره 3535 شهید استان زنجان ظهر امروز در بیت امام جمعه زنجان با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه مسئولان استانی ضمن ارائه راهکار برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر کنگره، با پیشنهاد فرمانده سپاه استان در زمینه زمان برگزاری اجلاسیه در اواخر شهریورماه امسال موافقت کردند.

سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در این جلسه ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات اظهار داشت: تاکنون 2 میلیارد تومان اعتبار به حساب دبیرخانه کنگره واریز شده که آن مبلغ در راستای چاپ کتاب و خاطرات شفاهی شهدا هزینه شده است. از همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان رضایت داریم و امیدواریم دیگر اعتبارات به زودی به حساب کنگره واریز شود.

وی در ادامه به تشریح عملکرد کمیته‌های 22 گانه کنگره پرداخت و افزود:کمیته‌های مراسمات، پشتیبانی، حفاظت، رسانه، گنجینه و یادمان وظایف خود را به خوبی انجام داده‌اند. همینطور از کمیته بانوان انتظار این است که تلاش‌های خود را در ثبت رشادت‌های بانوان شهدا بیشتر کنند. یادمان شهدا و تدوین کتاب‌هایی از زندگینامه شهدای بانوان خصوصا در بمباران هوایی شهر زنجان انتظاراتی است که از کیمته بانوان داریم.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با ابراز خرسندی از تغییر و تحولات در کمیته فرهنگی هنری گفت: پس از حضور مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان سرعت انجام کارها در این کمیته بهتر شده است.

وی در ادامه با تقدیر  از اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان گفت: در راستای برگزاری کنگره شهدا  35 جلد کتاب به چاپ رسیده است که امیدواریم این  تعداد نیز افزایش یابد. همینطور اقدام آنچنانی از سوی کمیته علمی پژوهشی مشاهده نکرده‌ایم که امیدواریم هرچه سریعتر کارهای خود را آغاز کنند. متاسفانه کمیته مداحان هم اقدام آنچنانی نیز انجام نداده است.

کمیته "فرهنگی هنری" کنگره ملی شهدای زنجان انتظارات را برآورده نکردفاز نخست مرکز فرهنگی باغ موزه شهدای زنجان تا شش ماه دیگر افتتاح می‌شودنقش کمرنگ کمیته اصناف در "کنگره ملی شهدای زنجان"/ المان شهدای اصناف مقابل بازار بزرگ زنجان نصب می‌شود

سردار کرمی در ادامه با بیان اینکه پیشنهاد می‌شود اجلاسیه کنگره شهدای استان زنجان در آستانه فصل پاییز یعنی در اواخر شهریورماه برگزار شود، عنوان کرد: البته شیوع ویروس کرونا برنامه‌ریزی‌های ما را دگرگون کرده است و باید فضای اجلاسیه را با شرایط کرونا تطبیق دهیم. البته اگر به لطف خدا دوران کرونا تمام بشود یکی از مکان‌های اصلی برگزاری کنگره مصلی نماز جمعه زنجان است. البته اگر کرونا با این وضعیت وجود داشته باشد مجبوریم مکانی را در راستای پروتکل‌های بهداشتی انتخاب کنیم.

در ادامه آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی باید برای برگزاری کنگره شهدا تلاش کنند، ابراز کرد: شهدا برای همه است و ما به شهیدان نیاز داریم. کنگره فقط یکبار در استان زنجان برگزار خواهد شد و بنابراین باید تلاش خود را در این راستا انجام دهیم.

وی با بیان اینکه بخاطر کهولت سن بسیاری از والدین شهدا به فرزندان شهیدشان پیوسته‌اند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه آثار خوبی از والدین شهدا جمع‌آوری شده است.

امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه باید نمادهای ایثار و شهادت در تمام شهرستان‌های استان زنجان ساخته شود، گفت: در ورودی‌های شهر زنجان ساخت المان شهدا نیاز است و باید مسئولان در این راستا برنامه‌ریزی کنند.

فتح‌الله حقیقی استاندار زنجان هم در این جلسه با بیان اینکه بودجه کنگره شهدا باید در جلسه آینده شورای برنامه‌ریزی استان مصوب شود، عنوان کرد: کارهای کنگره باید با شتاب بیشتری انجام بپذیرد.

وی به لزوم نظارت در کار کمیته‌های کنگره شهدا تاکید کرد و افزود:  در هفته‌ آینده با مسئولان کمیته‌ها جلسه‌ای برگزار خواهیم کرد تا بر عملکرد کمیته‌ها نظارتی داشته باشیم. همینطور سهم اجرایی هر شهرستان را باید به فرمانداران ابلاغ کنیم تا شهرستان‌ها با وظایف خود آشنا شوند.

به گزارش تسنیم، در ادامه جلسه برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی نظرات و پیشنهادات خود را در راستای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن کنگره 3535 شهید استان زنجان ارائه کردند.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برنامه ریزی شهدای زنجان جمعه زنجان کنگره شهدا کمیته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۳۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش ۲۱ هزار دقیقه برنامه با موضوع کنگره شهدا در صدا و سیمای استان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی گچساران برای برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری اجلاسیه ۲۵۰ شهید شمال غرب شیراز
  • انجام تکالیف سازمان فناوری اطلاعات با رفع موانع همکاری بخش خصوصی
  • مراسم یادبود ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود
  • سال نو اهداف نو
  • ششمین جلسه شواری سیاست‌گذاری کنگره ۲۵۰۰ شهید امدادگر برگزار شد
  • پخش ۲۱ هزار دقیقه برنامه با موضوع کنگره شهدا در صدا و سیمای استان
  • برگزاری بیش از ۱۰۰۰ یادواره شهدا در آذربایجان غربی
  • برگزاری شورای سیاستگذاری کنگره ملی سرداران شهید در استان البرز
  • اقتدار امروز ایران، نتیجه جان‌فشانی شهداست