Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به آمار بالای بیکاری در جامعه گفت: از وضعیت و بیکاری جوانان و نخبگان بسیار متأسفم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی عصر امروز در دیدار با جوانان شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان که در دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک ایام ماه مبارک رمضان اظهار داشت: امیدوارم در این ماه عزیز فرصت را غنیمت شمرده و با هم‌افزایی امورات را پیش برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ضرورت توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر جوانگرایی گفت: بخشی از جوانگرایی در سن و سال و بخشی دیگر هم در نشاط افراد است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با ابراز تاسف از اینکه برخی از جوانان امروزی علی‌رغم جوان بودن از لحاظ جسمی اما شور و نشاط ندارند، تصریح کرد: برخی‌ها در طول روز، ساعت‌های زیادی از وقت خود را صرف فضای مجازی و سریال‌های تلویزیونی می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه از  بیان حرف‌های ناامیدکننده خودداری کرد، افزود: تکرار حرف‌های تکراری دیگران به‌معنای نشاط نیست بلکه باید تحرک فکری داشت و همواره حرف و ایده جدید داشته باشیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین با بیان اینکه عمل‌گرایی در ذات انقلابی‌گری است، خطاب به جوانان انقلابی کردستان تاکید کرد: سعی کنیم اگر برای آینده و حل مشکلات ایده‌ای داریم، عملی کرده و تنها در حد فکر و اندیشه‌گرایی نباشد.

وی  بیان کرد: انتظار می‌رود جوانان عمل‌گرا و برنامه‌های خود را عملی کنند چراکه مردم دنبال ایده‌های جدید هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در بخشی دیگر از سخنان خود با یادآوری اینکه بر اساس تاکیدات اسلام و رهبر معظم انقلاب، توجه به حوزه بانوان یک اصل است، اظهار کرد: انتظار می‌رود بانوان با داشتن ایده و برنامه، خود را برای قبول مسئولیت‌ها در هر زمان و آینده آماده کنند.

وی ادامه داد: بنده معتقدم بانوان توانمندی‌های زیادی دارند اما باید برای حل مشکلات ایده و راهکار ارائه دهند و برنامه‌هایشان را پیاده، به‌روز، مطلوب، بومی، آماده و سازوکار اجرایی برای آن فراهم کنند.

رونمایی از پایگاه اطلاع رسانی شورای ائتلاف نیروهای انقلاببیانیه شورای ائتلاف در واکنش به نقش بی تدبیری ها در شیوع کرونا

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در بخشی دیگر از سخنان خود به آمار بالای بیکاری در جامعه اشاره و ابراز داشت: بنده از بیکاری نخبگان و جوانان کردستانی متاسفم، فارغ‌التحصیلان زیادی بیکار و همواره دنبال شغل هستند که امیدواریم بتوانیم برای آنان کاری کنیم.

وی ظرفیت‌های کردستان از جمله اماکن تاریخی، اماکن مذهبی، منابع و جاذبه‌های بکر و طبیعی خدادادی را بسیار زیاد و بی‌نظیر خواند و اظهار کرد: سوال اینجاست چرا به خوبی از این پتانسیل‌ها استفاده نشده است؟ انظار می‌رود جوانان این موضوع را دنبال کنند چراکه می‌توان با مدیریت صحیح و توجه به این حوزه، توریست و گردشگران زیادی به استان جذب و درآمد و اشتغال‌زایی ایجاد کرد.

حجت‌الاسام و المسلمین پورذهبی در بخش پایانی سخنان خود با تبریک فرارسیدن 12 اردیبهشت‌ماه؛ روز کارگر به اهمیت و قداست کار و کارگر در اسلام و از دیدگاه رهبری اشاره و خاطر نشان کرد: حضرت آقا چندسال پیش در دولت آن زمان در یکی از سخنرانی‌هایشان فرمودند دولت به معنای واقعی کارگری می‌کند، بنابراین اگر کسی با هر مدارک تحصیلی در هر مسئولیتی  قصد خدمتگزاری به مردم را دارد باید در این شرایط برای مردم کارگری و در خدمت مردم باشند و به فکر پشت میز نشینی و دستور دادن نباشند چراکه در غیراین‌صورت به جایی نخواهیم رسید.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه امیدوارم در سایه جوانگرایی "وحدت‌بخش، امیدبخش و آرامش‌بخش" باشیم؛ گفت: توفیق خدمتگزاری به مردم کشور و استان کردستان با 5400 شهید انصار و 18هزار مهاجر را از حق‌تعالی خواستارم.

گفتنی است؛ در این دیدار نمایندگانی از حوزه آقایان و بانوان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان به ایراد سخنرانی و ارائه راهکار و ایده‌های خود برای توسعه استان پرداختند.

انتهای پیام/481/ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان کردستان استان کردستان شورای ائتلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۳۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنجش سلامت ۲۱ هزار نوآموز کردستانی

 رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: اختصاص ۲۰ پایگاه در مراکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله به هنگام رشدی - تربیتی در شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان برای اجرای برنامه سنجش آماده شده است.

طالب محمدی افزود: تعرفه عادی سنجش ۶۰۰ هزار ریال و تعرفه عشایر، افاغنه و دانش آموزان بی بضاعت رایگان از طریق شناسایی کد ملی واتصال به درگاه الکترونیک سازمان ملی هدفمندی یارانه‌ها و پرداخت از طریق درگاه الکترونیکی است.

وی گفت: اولیا می‌توانند تا اواخر اردیبهشت ماه جاری با مراجعه به آدرس اینترنتی https://my.medu.ir نسبت به ثبت نام نوآموزان در پایگاه‌های سنجش محل زندگی خود اقدام کنند.

محمدی افزود: پیش بینی می‌شود در سال جاری حدود ۳۴ هزار نوآموز چهار و پنج ساله با مراجعه به مراکز جامع از لحاظ بینایی، شنوایی، جسمی و هوش مورد ارزیابی قرار گیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • شرکت بیش از ۲۶ هزار کردستانی در کنکور سراسری
  • شرکت بیش از ۲۶ هزار داوطلب کردستانی در کنکور سراسری
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی در کردستان مهیا است
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • سنجش سلامت ۲۱ هزار نوآموز کردستانی
  • بیکاری زیبنده جوانان شهر شرینو نیست