Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@09:19:20 GMT

تحصیل در کانکس قابل قبول نیست

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۳۱۴۱

تحصیل در کانکس قابل قبول نیست

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،کتابی، فرماندار اسدآباد گفت: هم اکنون دانش آموزان دو روستای پیفانج و چشمه بید در داخل کانکس در حال تحصیل هستند و این قابل قبول نیست و مورد گله مندی ما هم هست و باید هر چه زودتر تعیین تکلیف شود.

او افزود: درسته به خاطر وضعیت کرونایی آموزش از ظریف شبکه شاد و شبکه تلویزیونی انجام میشود، اما ساخت مدرسه در این روستا‌ها باید در اولویت آموزش و پرورش قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتابی از شهرداری و شورای شهر اسدآباد هم خواست در بحث تجاری سازی بخشی از مدارس بلااستفاده همکاری کنند تا مشکل کمبود هزینه‌های آموزش و پرورش در خصوص نگهداری اماکن آموزشی برطرف شود.

فرماندار اسدآباد همچنین از ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه شهید سعیدی شهر اسدآباد از محل تخریب و بازسازی خبر داد و گفت: این طرح ۶۰ درصد پیشرفت دارد و تا پایان سال افتتاح می شود.

او ادامه داد: هفت کمیته برای هماهنگی و ساماندهی و ثبت نام دانش آموزان و معلمان در قالب پروژه مهر فعالیت خودشان را آغاز می کنند که سال تحصیلی جدید بدون مشکل کار خودش را شروع کنیم و مشکلات شبکه شاد هم در سال تحصیلی جدید باید به حداقل برسد.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدرسه کانکسی مشکلات برنامه شاد آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۳۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای تهران در وضعیت قابل قبول

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۶۷ قرار گرفته و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته به طور میانگین بر روی عدد ۵۰ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط پاک قرار داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح «شهید محمودوند» برای جذب بازماندگان از تحصیل در سقز اجرا شود
  • کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول
  • ارائه خدمات مراکز مشاوره روانشناختی به ۲۷۵۶ دانش آموز همدانی
  • کیفیت هوای تهران در وضعیت قابل قبول
  • اجرای پویش ملی در پناه خدا ویژه دانش آموزان در ایام نوروز و ماه رمضان
  • کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است
  • ترک تحصیل ۹۳۰ هزار دانش‌آموز در سال تحصیلی گذشته
  • ازدواج و تحصیل اولویت امسال کمیته امداد کشور
  • کیفیت هوای مشهد پاک است
  • امسال امتحانات برای دو پایه تحصیلی نهایی می‌شود