Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@05:45:26 GMT

سوپرلیگ نه؛ هوادارن یونایتد، مهم ترین نگرانی رونی

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۳۱۶۵

سوپرلیگ نه؛ هوادارن یونایتد، مهم ترین نگرانی رونی

وین رونی، اسطوره باشگاه منچستریونایتد، می‌گوید که این باشگاه نباید اجازه دهد که رابطه آنها با هواداران وارد مسیر بدی شود.

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد و 11 باشگاه دیگر شب گذشته در بیانیه ای تصمیم خود را برای برگزاری رقابت‌های سوپرلیگ اروپایی اعلام کردند. از طرف دیگر گفته می‌شود که شیاطین سرخ و مالکان آمریکایی این باشگاه از جمله مهم ترین حامیان رقابت ها محسوب می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وین رونی این تصمیم منچستریونایتد را محکوم نکرده است اما اسطوره شیاطین سرخ معتقد است که این باشگاه در حال حاضر رابطه خود با هواداران را به خطر انداخته است؛ موضوعی که به نظر می رسد مهمترین نگرانی و دغدغه او در مقطع کنونی محسوب می شود.

 

 

 

 

وین رونی گفت: " من می توانم از مدت زمان طولانی حضور در منچستر یونایتد صحبت کنم. آخرین کاری که آنها می‌خواهند انجام دهند این است که رابطه خود با هواداران را به خطر بیندازند.

 

من برخی ناامیدی های به وجود آمده در این زمینه را درک می‌کنم اما ما جزئیات را به شکل کامل نمی دانیم. بعید می دانم که به جز باشگاه‌ها افراد زیادی با این ایده موافق باشند چرا که لیگ‌های داخلی و لیگ قهرمانان به خطر می‌افتد اما باید ببینیم که دقیقاً چه نقشه هایی در این زمینه وجود دارد."

تیم ملی انگلیس منچستر یونایتد وین رونی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی انگلیس منچستر یونایتد وین رونی وین رونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۳۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سر جیم رتکلیف: می‌دانستم هواداران منچستریونایتد صبور نیستند

مالک تازه وارد منچستریونایتد از هواداران خواست که صبور باشند. 

طرفداری | سر جیم رتکلیف، مالک صنایع پتروشیمی اینئوس در ماه فوریه قراردادی برای خرید ۲۵ درصد از سهام باشگاه و کنترل بخش عملیات فوتبال یونایتد منعقد کرد. در راستای تغییراتی که از آن زمان آغاز شد، در اوایل این هفته، منچستر یونایتد جیسون ویلکاکس را به عنوان مدیر فنی جدید باشگاه معرفی کرد.

عمر برادا، مدیرعامل جدید یونایتد، هنوز کارش را شروع نکرده و باشگاه هنوز برای استخدام دن اشوورث به عنوان مدیر ورزشی با نیوکاسل یونایتد به توافق نرسیده است. رتکلیف در مصاحبه با بی بی سی گفت:

فوتبال یک ماجراجویی طولانی است. یکی از مشکلات فوتبال این است که شما افراد جدید و باکیفیتی را برای تیم جذب می‌کنید، اما همه آن‌ها در مرخصی اجباری هستند (اشاره به وضعیت برادا). بنابراین شش ماه، یک سال، یا حتی ۱۸ ماه طول می‌کشد تا آن‌ها بتوانند به تیم ملحق شوند. این یک مشکل واقعی در فوتبال است. 

رتکلیف در ادامه گفت:  

می‌دانستم که هواداران بی‌صبرند، اما این یک مسیر است. چه آن‌ها خوششان بیاید یا نه، باید کمی صبور باشند. این یک کلید برق نیست که فقط با یک ضربه همه چیز درست شود. کمی زمان می‌برد. اما ما موفق خواهیم شد.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه سیتی را گرفتی!
  • توخل به انگلیس برمی‌گردد: لندن نه، این بار منچستر!‏
  • قهرمانی منچستر یونایتد در لیگ برتر انگلیس با هت تریک رابین فن پرسی (22 آوریل، 2013) / فیلم
  • سر جیم رتکلیف: می‌دانستم هواداران منچستریونایتد صبور نیستند
  • منچستر یونایتد مقابل تیم دسته اولی مُرد و به فینال صعود کرد
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و کاونتری +پخش آنلاین
  • کامبک دیدنی منچستر یونایتد مقابل یوونتوس (لیگ قهرمانان اروپا - 21 آوریل، 1999) / فیلم