Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول فضای مجازی بسیج دانشجویی همدان گفت: نخستین رویداد ملی «افق روشن» با رویکرد امیدآفرینی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای ارسال آثار تا ۵ اردیبهشت مهلت دارند.

بهنام محمدی، مسئول فضای مجازی بسیج دانشجویی همدان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از برگزاری نخستین رویداد ملی «افق روشن» با رویکرد امیدآفرینی خبر داد و اظهار کرد: این رویداد را مرکز فضای مجازی بسیج دانشجویی همدان راه اندازی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمدی بیان کرد: این رویداد در موضوعاتی مانند استقلال و آزادی، علمی و پژوهشی، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، سبک زندگی و عزت ملی برنامه ریزی شده است.

مسئول فضای مجازی بسیج دانشجویی همدان با بیان اینکه در این رویداد دانشجویی، رویکرد امیدآفرینی مدنظر ما است، افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد باید آثار خود را به صورت مکتوب، دیجتالی، تصویری، گرافیکی یا صوتی ارسال کنند.

وی ادامه داد: همه افراد و گروه‌های رسانه‌ای می‌توانند آثار ناظر به امیدآفرینی را که تاکنون تولید کرده اند یا قصد تولید آن را تا انتخابات ۱۴۰۰ دارند، به دبیرخانه این رویداد ارسال کنند. قالب این آثار می‌تواند نشریه، یادداشت، موشن گرافیک، استاپ گرافیک، کمیک استریپ، مصاحبه، مستند، فیلم کوتاه، کلیپ، نماهنگ، عکس نوشته، اینفوگرافیک، پوستر، نمایش رادیویی و پادکست باشد.

محمدی با بیان اینکه آثار برگزیده در مجموعه شتاب دهنده افق روشن قرار می‌گیرند، گفت: این آثار به مجموعه‌های مطرح رسانه‌ای کشور معرفی می‌شوند.

وی توضیح داد: ثبت نام در این رویداد تا ۵ اردیبهشت ادامه دارد و علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام و ارسال آثار خود به نشانی www.najmevent.ir مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: افق روشن بسیج دانشجویی همدان رویداد دانشجویی رویکرد امیدآفرینی افق روشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۳۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | حرف‌های جنجالی یک روحانی درباره فضای مجازی؛ این افراد خوارج هستند اگر...

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888771

دیگر خبرها

  • امیدآفرینی از اهداف رویداد الف تا است
  • انتقاد یک فعال رسانه‌ای اصولگرا به زاکانی/ ۶ مسجد و حسینیه در اطراف پارک قیطریه/ شهرداری با بسیج دانشجویی+ نقشه منطقه
  • سران عربی با سکوتشان شریک جنایات رخ داده در فلسطین هستند
  • آنهایی که این احکام را خوارج می‌شوند!
  • ببینید | حرف‌های جنجالی یک روحانی درباره فضای مجازی؛ این افراد خوارج هستند اگر...
  • ایجاد واحد واکنش سریع و رصد و پایش فضای مجازی با رویکرد پیشگیری از وقوع جرائم در دادگستری آذربایجان غربی 
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • فضای مجازی شکارچی متخلف را لو داد
  • 41 متر خانه در توکیو، نظرتان درباره این رویکرد ژاپنی چیست؟! (+تصاویر)