Web Analytics Made Easy - Statcounter

 لالیگا با انتشار بیانیه ای به محکومیت ایده برگزاری سوپر لیگ پرداخت و آن را به سود تیم های قدرتمند از نظر مالی دانست. بارسلونا، رئال و اتلتیکو از اسپانیا تیم هایی هستند که خواهان حضور در این لیگ هستند.

لالیگا پیشنهاد اعلام شده برای ایجاد یک رقابت فوتبال بین تیم های قدرتمند را که اصول رقابت آزاد و موفقیت های ورزشی را نقض می کند محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است:‌ امروز، طرفداران فوتبال در سراسر اروپا آرزو دارند که باشگاه آنها هرچقدر هم بزرگ باشد، بتواند در رقابت ها به خوبی عمل کند و به بالاترین سطح برسد. این مفهوم که توسط ۱۲ باشگاه اروپایی پیشنهاد شده است، این رویا را در هم می شکند، درهای قله فوتبال اروپا را می‌بندد و فقط تعداد کمی از آنها را به روی نخبگان باز می‌گذارد.

لالیگا به ۹۰ سال سابقه خود به عنوان یک رقابت آزاد افتخار می کند. میلیون ها نفر در سراسر جهان طرفداران ۴۲ باشگاه لالیگا و لیگ دو اسپانیا هستند. موفقیت در مسابقات ما فوتبال را به یک عامل اصلی در اقتصاد اسپانیا تبدیل کرده است که تقریباً ۱.۴٪ از تولید ناخالص داخلی را تشکیل می دهد و برای نزدیک به ۲۰۰ هزار نفر اشتغال ایجاد کرده است.

ابتکار جدید این تیم ها چیزی بیش از یک رویکرد خودخواهانه برای ثروتمند کردن بیشتر ثروتمندان نیست. این کار کل بازی را تضعیف می کند و تأثیرات بسیار جدی بر آینده لالیگا، باشگاه های عضو آن و کل اکوسیستم فوتبال دارد.

ما از تمام ابزارهایی که در اختیار داریم استفاده خواهیم کرد و با همه ذی‌نفعان کار خواهیم کرد تا از یکپارچگی و آینده فوتبال اسپانیا در جهت منافع بازی فوتبال محافظت کنیم. 

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۳۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته استیناف محکومیت شجاعی را تایید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در خصوص استیناف مسعود سلیمانی شجاعی سرمربی تیم هوادار لیام تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت تجدیدنظرخواه به یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت شش ماه و یک میلیارد ریال جریمه نقدی به دلیل نقض مقررات و رفتار غیر ورزشی منجر به اخراج در جریان مسابقه فوتبال بین دو تیم هوادار لیام تهران و ذوب آهن اصفهان از سری مسابقات لیگ برتر (هفته بیستم) کشور صادر گردیده است. با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رأی صادره، ایراد و اعتراض مؤثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، با رعایت نوع عمل ارتکابی و مجازات تعیین شده با تعدیل میزان جریمه به مبلغ پانصد میلیون ریال تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

ضمناً نظر به اینکه در گزارشات داور و ناظر مسابقه در خصوص دو نفر دیگر نیز اعلام تخلف گردیده که کمیته محترم انضباطی در این خصوص اتخاذ تصمیم لازم را ننموده است لذا پرونده از این جهت نیز به نظر ریاست محترم کمیته انضباطی برسد.

کد خبر 6084613

دیگر خبرها

  • نخست وزیر پشت ژاوی در آمد!
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • تِراِشتگن: نداشتن فناوری خط دروازه شرم‌آور است
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و بارسلونا + فیلم
  • مدیر مسابقات لالیگا در 48 سالگی درگذشت
  • ساعت پخش زنده بازی رئال مادرید و بارسلونا از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • کمیته استیناف محکومیت شجاعی را تایید کرد
  • پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم
  • آخرین فرصت بارسا برای ماندن در کورس/ رئال پازل را تکمیل می‌کند
  • تساوی تیم میلاد محمدی و شکست خانگی کایسری‌اسپور