Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@17:06:23 GMT

جواب پنجمین تست کرونا تراکتوری‌ها مشخص شد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۳۴۴۸

نتایج پنجمین تست کرونا تراکتور در امارات مشخص شد.

خبرگزاری میزان - پنجمین تست ادواری PCR اعضای تیم تراکتور که برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا در امارات حضور دارند، منفی اعلام شد.

تراکتور که در گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد، در دو بازی اخیرش مقابل پاختاکور ازبکستان و شارجه امارات قرار متحمل تساوی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق برنامه شاگردان خطیبی باید از ساعت ۱۹:۳۰ روز سه‌شنبه ۳۱ فروردین به مصاف نیروی هوایی عراق بروند.

بیشتر بخوانید: نگاهی به وضعیت تراکتور در گروه B/ دست رد پرشور‌ها به موقعیت‌ها

انتهای پیام/

برچسب ها: تراکتور تست کرونا لیگ قهرمانان آسیا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تراکتور تراکتور تست کرونا لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۳۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر شمسایی در خط دروازه تیم ملی جواب داد

به گزارش ورزش سه، یکی از نقطه نکات قابل توجه مصاف تیم ملی فوتسال ایران در برتری برابر کویت که آخرین دیدار مرحله گروهی محسوب می‌شد، اولین کلین شیت و دفاع بی‌نقصی ملی‌پوشان بود، تا سنگر توری شمسایی برای اولین بار در جام ملت‌های آسیا 2024 بسته بماند. سعید مومنی که در دوره گذشته آوردگاه بزرگ آسیایی موفق به ثبت پنج کلین شیت شده بود در مصاف با کویت حراست دروازه تیم ملی را بر عهده داشت و با شایستگی ماموریت خود را به پایان رساند.

تیم ملی فوتسال ایران در دو نبرد قبلی با افغانستان و بحرین، از باقر محمدی در قاب توری خود بهره می‌برد و بهترین دروازه‌بان فصل گذشته لیگ برتر به‌رغم دریافت چهار گل در آن دو مسابقه، نمایش قابل قبولی داشت و چندین مرتبه با عکس‌العمل‌هایش دروازه تیم ملی را نجات داد.

به هر حال کارت زرد باقر محمدی در بازی با افغانستان، وحید شمسایی را به این فکر انداخت تا با استراحت به این دروازه‌بان و خطر محرومیتش در مرحله حذفی، به دیگر سنگربان مطمئن خود سعید مومنی اعتماد کند و به او فرصت خودنمایی بدهد که مُزد انتخاب درست خود را با کسب اولین کلین‌شیت به ارمغان آورد. حالا با این نمایش باید منتظر ماند و دید که در مصاف با قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا کادر فنی تیم ملی به کدام سنگربان فرصت حضور در ترکیب اصلی را خواهد داد.

تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا از دو دروازه مطمئن و با تجربه برخوردار است و هیچ نگرانی دروازه تیم شمسایی را تهدید نمی‌کند و گل‌های خورده تیم ملی در بازی‌های گذشته، آمیخته به برخی از اشتباهات در آرایش دفاعی بوده که علت آن بازی هجومی ملی‌پوشان و عطش آن‌ها برای گلزنی است.

دیگر خبرها

  • فرهاد مجیدی مهمان ویژه فینال لیگ قهرمانان آسیا شد!
  • یک استقلالی میهمان افتخاری فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • فرهاد مجیدی مهمان مخصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • گروپ سیتی فقط در ایران تیم ندارد!
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • فوری | گل محمدی تایید کرد؛ از مردم تبریز ممنونم | دلیل نرفتن یحیی به شهر پرشورها مشخص شد
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • خط و نشان مدافع ذوب آهن برای تراکتوری‌ها
  • تغییر شمسایی در خط دروازه تیم ملی جواب داد