Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دفتر ریاست‌جمهوری روسیه امروز به واشنگتن هشدار داد: به هر تحریم آمریکا پاسخ مشابهی می‌دهیم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی دفتر ریاست‌جمهوری روسیه (کرملین) امروز دوشنبه به آمریکا هشدار داد که هرگونه تحریم جدید واشنگتن علیه کشورش را به صورت مشابهی پاسخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی دفتر ریاست‌جمهوری روسیه در این باره اعلام کرد: ما طرفی نیستیم که این تبادل تحریم‌ها علیه یکدیگر را شروع کرد. شما می‌دانید این تاکتیک مورد علاقه آمریکاست. ما با آن موافق نبوده و آن را قبول نداریم.

«دیمیتری پسکوف» در ادامه اضافه کرد:، اما اصل عمل متقابل، همیشه برای ما ثابت است. هر زمان که آمریکا دور جدیدی از تحریم‌های ضد روسی را اعمال کند، مسکو نیز مقابله به‌مثل خواهد کرد.

دولت آمریکا پنجشنبه هفته گذشته با اعلام تحریم‌های جدید مالی و بانکی خود علیه روسیه ۱۰ دیپلمات روس را از دفتر دیپلماتیک روسیه در واشنگتن اخراج کرد.

این تحریم‌ها براساس فرمان اجرایی رئیس جمهور آمریکا اعمال شده و ۳۲ نهاد و شخص به علاوه ۶ شرکت بخش فناوری روسیه را به دلیل دخالت روسیه در انتخابات ۲۰۲۰ و حملات هکری، از جمله حادثه باد‌های خورشیدی (SolarWinds) هدف قرار داده است.

۳۲ نهاد و افراد تعیین شده به دلیل مشارکت احتمالی در تلاش‌های دولت روسیه برای تأثیرگذاری در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ ایالات متحده و سایر اقدامات ضد اطلاعاتی، هدف قرار گرفتند.

تنش‌ها میان واشنگتن و مسکو اخیراً پس از آن تشدید شد که روسیه سفیر خود در واشنگتن را به دنبال اظهارات جنجالی بایدن علیه پوتین فراخواند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کرملین واشنگتن تحریم های آمریکا روسیه ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۳۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های آمریکا ممکن است شامل تیپ «گولانی» نیز بشود

سفیر سابق رژیم صهیونیستی در واشنگتن اعلام کرد که تحریم‌های احتمالی آمریکا بر گردان «نتساح یهودا» ممکن است به تیپ «گولانی» نیز کشیده شود.

به گزارش مشرق، مایکل اورون، سفیر سابق رژیم صهیونیستی در واشنگتن در گفت‌وگو با رادیو ارتش این رژیم درخصوص احتمال تحریم گردان «نتساح یهودا» وابسته به ارتش صهیونیستی تصریح کرد که ممکن است این تحریم شامل تیپ‌های دیگر نیز بشود.

‌وی همچنین گفت این موضوع از این گردان آغاز شده و ممکن است تیپ «گولانی» و تیپ «چتربازان» را نیز شامل شود و این امر برای ارتش رژیم صهیونیستی به‌مثابه «سقوط» است.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • وال استریت ژورنال: آمریکا طرح تحریم برخی بانک‌های چینی را در دستور کار قرار داد
  • کرملین: دست درازی آمریکا به دارایی های روسیه بی‌پاسخ نمی‌ماند
  • واکنش رئیس حزب کار اسرائیل به تحریم آمریکا علیه گردان نتزاه یهودا
  • «الهام علی‌اف» وارد مسکو شد
  • هشدار مسکو درباره شکست تحقیرآمیز آمریکا در اوکراین
  • سفر وزیر خارجه آمریکا به چین با چاشنی هشدار و تهدید/ واشنگتن نگران رابطه تسلیحاتی پکن و مسکو است
  • تحریم‌های آمریکا ممکن است شامل تیپ «گولانی» نیز بشود
  • بازگشت تحریم‌های نفتی آمریکا علیه صنعت نفت ونزوئلا
  • دست و دل بازی بی سابقه آمریکا؛ کمک ۹۵ میلیارد دلاری واشنگتن به اوکراین، اسرائیل و تایوان