Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@22:02:40 GMT

خطیبی: آماده اولین برد آسیایی هستیم

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۳۶۵۲

خطیبی: آماده اولین برد آسیایی هستیم

سرمربی تراکتور از آمادگی بالای شاگردانش برای کسب پیروزی مقابل نیروی هوایی عراق خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از بازی تراکتور مقابل نیروی هوایی عراق، اظهار کرد: بر اساس آمار و ارقام رسمی، تیم ما عملکرد خوبی در دو دیدار نخست داشت و تیم برتر میدان بود، اما نتوانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال بازیکنان ما نهایت تلاش خود را به کار بردند.

 

او ادامه داد: قطعا تیم حریف هم از ما شناخت دارد و امیدوارم تراکتور همان کیفیت دو دیدار قبلی را مقابل نیروی هوایی عراق هم داشته باشد و سه امتیاز را کسب کند. ما آماده بازی هستیم و آنالیز خوبی از حریف انجام دادیم. هواداران مطمئن باشند که بازیکنان ما با تلاش بیشتر و روحیه بهتر به میدان می‌روند.

 

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر مصدومیت مهاجم نیروی هوایی عراق و غیبت او در دیدار فردا، گفت: ما یک تیم هجومی هستیم. هر تیمی ممکن است بازیکنی را به هر دلیلی از دست بدهد و ما به این موضوع فکر نمی‌کنیم. برای بازیکن مصدوم تیم حریف هم آرزوی سلامتی دارم.

 

خطیبی با تاکید بر قرار گرفتن تراکتور در گروهی سخت با قهرمانان ازبکستان و امارات، ابراز کرد: گروه ما یکی از سخت‌ترین گروه‌های این مسابقات است و همه تیم‌ها شانس صعود دارند. با انجام دیدارهای نخست مرحله گروهی تیم‌ها از یکدیگر شناخت پیدا کرده‌اند و ما هم سعی می‌کنیم از نقاط ضعف حریفان استفاده کنیم. امیدوارم تیمی که لیاقتش را دارد صعود کند و امیدوارم از این گروه دو تیم صعود کند و یکی از آنها تیم تراکتور باشد. 

 

او ادامه داد: در سایر گروه‌ها، پیروزی‌های پر گل رخ می‌دهد که حکایت از فاصله تیم‌ها با یکدیگر دارد، اما در گروه ما این اتفاق رخ نداده و حتی تنها پیروزی کسب شده در این گروه با یک گل اختلاف بوده است.

تراکتور رسول خطیبی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور رسول خطیبی نیروی هوایی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۳۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی روز پنجشنبه با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، از آحاد رزمندگان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند هوایی و نیروی هوایی، خانواده‌های رزمندگان و فرماندهان، قدردانی کرد و اظهار داشت: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم‌افزایی ارتش، وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

وی، با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‍افرا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و خانواده فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می کنم.

امیر سرلشکر موسوی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

وی، عملیات وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع دانست و از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسالت کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است
  • اولین تصاویر از محل وقوع تیراندازی و حریق در اربیل + فیلم
  • خاطره پرواز منوچهر محققی در عملیات مروارید
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد