Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر سلیمانی گفت: عصر امروز یک دستگاه تریلر در محور جیرفت جبالبارز به سمت کرمان در محل تونل تیر دوچار آتش سوزی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «اکبر سلیمانی» گفت: عصر امروز یک دستگاه تریلر در محور جیرفت جبالبارز به سمت کرمان در محل تونل تیر دوچار آتش سوزی شد، این تریلر را حامل هندوانه بود که در دهانه در تونل تیر دچار آتش سوزی شد و دلیل وقوع حادثه پس از بازید میدانی توسط کارشناسان اعلام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جیرفت بیان کرد: در حال حاضر با حضور راهداران و گشت های راهداری شهرستان جیرفت این مسیر باز و تردد نیمه سنگین است و به کندی جریان دارد.



وی با اشاره به در دست پاک سازی بودن محور توسط راهداران گفت: به علت حجم آتش سوزی و انجام عملیات راهداری در محل ترافیک در مسیر کنترل  شده است که با فروکش کردن آتش راهداران برای پاکسازی بهتر مسیر عملیات راهداری را دنبال می کنند.


سلیمانی خاطرنشان کرد: در فصل برداشت محصولات کشاورزی، تردد کامیون ها و تریلر ها در محور جیرفت - جبالبارز -  سه راهی ابارق یکی از محورهای پر تردد به ویژه تریلر ها و کامیون های حامل محصولات کشاورزی است بنابراین رانندگان در این مدت که فصل برداشت محصولات کشاورزی و حمل و نقل محصولات است می بایست در این محور با احتیاط رانندگی و از عجله و شتاب و سبقت گرفتن های مخاطره ساز از کامیون ها و تریلر ها جدا خودداری کنند.



 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جیرفت در خاتمه از رانندگان خواست برای اطلاع از وضعیت راه ها با شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راهها و حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان تماس بگیرند.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: محور جیرفت جبالبارز آتش سوزی محور جیرفت حمل و نقل آتش سوزی تونل تیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۳۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن‌سازی دو تقاطع مهم و حادثه‌خیز ازنا

ایسنا/لرستان رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ازنا گفت: دو تقاطع مهم حادثه‌خیز و پر تصادف مهم شهرستان ازنا با نصب روشنایی به طول ۳ کیلومتر در محور ازنا دورود و ازنا الیگودرز ایمن‌سازی شد.

سجاد درگاهپور امروز، ۲۷ اسفندماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با پیگیری فرماندار شهرستان و همچنین مساعدت و همکاری مدیرکل راهداری استان در راستای ایمن‌سازی و اصلاح نقاط حادثه‌خیز و پرتصادف شهرستان ازنا، اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اقدام به نصب روشنایی در تقاطع‌های کلکله و پازردآلو با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و به طول ۳ کیلومتر تکمیل و روشن شد.

وی خاطرنشان کرد: امسال بیشترین نصب روشنایی در محورهای مواصلاتی و نقاط حادثه‌خیز در استان مربوط به شهرستان ازنا است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ازنا اضافه کرد: در ابتدای سال آینده روشنایی تقاطع برناباد در محور ازنا الیگودرز نیز روشن خواهند شد و همچنین نصب روشنایی در تقاطع مومن‌آباد محور ازنا اراک و همچنین تقاطع زرنان در محور ازنا دورود در برنامه این اداره است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نجات سرنشین خودروی تریلر در محور بجنورد-شیروان
  • قرارداد بیش از ۲۰۰۰ میلیاردی راهداری در جنوب کرمان
  • واژگونی تریلر در محور بجنورد ـ شیروان + فیلم
  • جریمه ۶۵۰ میلیون ریالی ۵ واحد صنفی متخلف در جیرفت
  • حضور روزانه ١١ گردشگر خارجی در استان کرمان /پیگیری راه اندازی موزه منطقه‌ای جیرفت پس از ٢ دهه وقفه
  • واژگونی یکدستگاه تریلر در محور شوط_چایپاره یک مصدوم برجای گذاشت
  • خروجی جشنواره رسانه وعدالت باید پیشگیری از وقوع جرم باشد
  • استقرار ۵۰ گروه راهداری در طرح نوروزی
  • ایمن‌سازی دو تقاطع مهم و حادثه‌خیز ازنا
  • کشف بیش از ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در جیرفت