Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی عصر دوشنبه در جلسه هم اندایشی برگزاری کنگره شهدای استان تهران ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سردار حجازی اظهار داشت: ایشان از جراحات دفاع مقدس به شهادت رسید و این ضایعه را به مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم.

محسنی بندپی افزود: باید با برنامه ریزی دقیق برای هر چه با شکوه تر برگزار شدن کنگره شهدای استان تهران و جبران عقب ماندگی در این خصوص اهتمام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران عنوان داشت: بر اساس آمار شهدای دانش آموز استان تهران به تنهایی با کل آمار چندین استان برابری می‌کند اساساً بسیاری از شهدای ملی در تهران به شهادت رسیده اند و همین امر وظیفه برگزارکنندگان کنگره شهدای استان تهران را سنگین‌تر می‌کند.

وی گفت: استان تهران در حدود ۳۲ هزار شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده و اساساً هدف ما تنها برگزاری صرف کنگره شهدای استان تهران نیست بلکه تولید محتوای مناسب برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را مدنظر داریم.

محسنی بندپی بیان داشت: باید به دنبال تدوین دایره المعارف شهدای استان تهران باشیم و این امر مستلزم درک عظمت و بزرگی کنگره شهدای استان تهران است و آثار برگزاری این کنگره می‌تواند خوراک محتوای فرهنگی را تأمین کند.

کد خبر 5193198

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری استانداری تهران انوشیروان محسنی بندپی فرهنگ ایثار و شهادت ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه زلزله ماه مبارك رمضان ماه رمضان ۱۴۰۰ بوشهر روز ارتش گناوه واکسن کرونا ارتش جمهوری اسلامی ایران اردبیل زمین لرزه کنگره شهدای استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۳۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان از برگزاری نخستین یادواره و کنگره شهدای این منطقه خبر داد و گفت: این یادواره با سخنرانی «سردار یدالله جوانی» معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز نوزدهم اردیبهشت در مسجدسید اصفهان برگزار می‌شود.

علی رضی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان اظهار کرد: شهیدان مسئولیت‌پذیر بودند و جان خود را خالصانه در راه آرمان‌های انقلاب تقدیم کردند، بنابراین زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آن‌ها کمتر از شهادت نیست و مملکت را نسبت به فتنه و توطئه دشمنان بیمه می‌کند.

وی با بیان اینکه انتقال پیام و آرمان‌های شهدا به نسل امروز و جوانان از جمله اهداف برگزاری یادواره‌های شهدا است، افزود: نیاز امروز جامعه به‌ویژه نوجوانان و جوانان آشنایی کامل با اهداف و آرمان‌های شهدا است.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان با بیان اینکه در این منطقه بیش از ۴۰۰ شهید تقدیم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران شده است که از شهدای شاخص شهید بهشتی، خرازی، میثمی و قوچانی را می‌توان نام برد، خاطرنشان کرد: نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان با سخنرانی سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز نوزدهم اردیبهشت ساعت ۲۰:۰۰ در مسجدسید اصفهان برگزار می‌شود.

رضی‌زاده گفت: این برنامه با آیتم‌های مختلف روایتگری، مداحی و اجرای سرود کودکان همراه خواهد بود و بیش از ۴۰۰ نفر از کودکان با تمثال شهدا اجرای سرود خواهند داشت.

کد خبر 747344

دیگر خبرها

  • تعداد شهدای غزه به ۳۴۳۰۵ نفر رسید
  • همه اقشار در برپایی کنگره شهدای کاشان مشارکت کنند
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • اجلاسیه ۲٠۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد
  • پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان
  • تولید ۱۰ فیلم سینمایی با موضوع شهدا در کشور
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • ساخت بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و هنری ذیل کنگره ملی شهدای استان
  • شهدای عرصه هویت ملی استان سیستان و بلوچستان
  • شیوه‌نامه کنگره «شهدای غریب در اسارت» تدوین شد