Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@02:17:23 GMT

رئیس اداره صمت اشتهارد به دلیل اتهامات مالی دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۳۷۹۰

رئیس اداره صمت اشتهارد به دلیل اتهامات مالی دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان اطلاعات سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز در راستای برخورد با مفاسد اقتصادی امروز دوشنبه ۳۰ فروردین، رئیس اداره صمت شهرستان اشتهارد را به اتهامات مالی دستگیر کرد.

این فرد به اتهام فساد مالی و اخلال در نظام اقتصادی کشور توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه استان دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این اعلام، دستگیری این افراد با هماهنگی و همکاری دستگاه قضائی صورت گرفته است.

کد خبر 5193131

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه البرز سازمان صنعت معدن و تجارت البرز اشتهارد ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه زلزله ماه مبارك رمضان ماه رمضان ۱۴۰۰ بوشهر روز ارتش گناوه واکسن کرونا ارتش جمهوری اسلامی ایران اردبیل زمین لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۳۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یک کارچاق کن هنگام دریافت ۳۰ سکه بهار آزادی در گلستان

به گزارش خبرگزاری مهر، حیدر آسیابی اظهار کرد: فردی که مدعی نفوذ در یکی از کمیسیون‌های شبه قضائی استان بود با هوشیاری حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری گلستان، شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: این متهم با این ادعا که می‌تواند با اعمال نفوذ، تاییدیه یک پرونده را در این کمیسیون بگیرد، درخواست ۴ میلیارد تومان کرده بود.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با رصد دادستانی گرگان و حضور به موقع کارمندان حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری استان این فرد هنگام دریافت ۳۰ سکه تمام بهار آزادی به عنوان پیش پرداخت، دستگیر و روانه زندان شد.

وی خاطرنشان کرد: تحقیقات برای تکمیل این پرونده ادامه دارد.

آسیابی با اشاره به تلاش‌های گسترده دادگستری گلستان برای کشف فساد، اظهار کرد: طی ۲ سال گذشته با اقدامات صورت گرفته از سوی حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری استان، ۱۲۹ کار چاق کن، وکیل و کارشناس متخلف، شاهد دروغین، جاعل اوراق قضائی و مدعیان نفوذ، شناسایی و دستگیر شدند.

کد خبر 6056479

دیگر خبرها

  • "امیراسکندری"، معاون مالی و اقتصادی ایمیدرو شد
  • اعتراض شدید برادر امام خمینی به انتخابات دور اول مجلس شورای اسلامی در خمین
  • نقشه ناکام کارچاق کن طماع با هوشیاری حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری گلستان
  • دستگیری یک کارچاق کن هنگام دریافت ۳۰ سکه بهار آزادی در گلستان
  • کلاهبردار حرفه‌ای با ۳۰۰ نفر شاکی دستگیر شد
  • برنامه های محرومیت زدایی و مردم یاری سپاه نقده
  • دستگیری یک کارچاق‌کن هنگام دریافت ۳۰ سکه در گلستان
  • دستگیری یک کار چاق‌کن هنگام دریافت ۳۰سکه در گلستان
  • دستگیری یک کارچاق‌کن طماع در گلستان
  • دستگیری کارچاق کن طماع با هوشیاری حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری گلستان