Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مشاور تد کروز، سناتور آمریکایی ساعتی پیش در توییتی نوشت: دولت بایدن دارد صادقانه با همتای روسی خود همکاری می‌کند تا به سرعت تحریم‌هایی که مانع از این می‌شوند که پوتین تسلیحاتی به ارزش صدها میلیون دلار به نظام "مرگ بر آمریکای" ایران بفروشد را بردارد.

میخائیل اولیانوف، نماینده ویژه روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین در پاسخ به این ادعا در توییتی نوشت: از کمبود اطلاعات و گمانه‌زنی‌ها درخصوص مسائل حساس مرتبط با احیای برجام استقبال نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشمنان توافق هسته‌ای فراموش کرده‌اند که محدودیت‌های سازمان ملل برای تبادل تسلیحاتی با ایران - که کشورها موظف به پیروی از آن بودند- در تاریخ ۱۸ اکتبر سال گذشته منقضی شده است.

کد خبر 596134 برچسب‌ها هسته‌ای - برجام ایران و آمریکا روسیه و آمریکا ایران و روسیه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: هسته ای برجام ایران و آمریکا روسیه و آمریکا ایران و روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۳۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: به اقدامات تحریک‌آمیز لهستان پاسخ می‌دهیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، سخنگوی وزارت خارجه روسیه نسبت به اقدامات تحریک آمیز لهستان برای میزبانی از تسلیحات اتمی آمریکا انتقاد کرد.

«ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز دوشنبه اعلام کرد که روسیه در برنامه ریزی نظامی خود استقرار بالقوه تسلیحات هسته‌ای آمریکا در لهستان را مد نظر قرار خواهد داد.

زاخارووا، در واکنش به اظهارات رئیس جمهور لهستان مبنی بر آمادگی کشورش برای استقرار تسلیحات هسته‌ای ناتو، گفت که به نظر می‌رسد ورشو عامدانه به دنبال جلب توجه بیشتر کسانی است که با برنامه‌ریزی نظامی در ستاد کل روسیه سر و کار دارند.

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه تاکید کرد که منطقی است به محض ظاهر شدن سلاح‌های هسته‌ای آمریکا در لهستان، آنها بلافاصله در لیست مشروع قرار خواهند گرفت و در صورت رویارویی مستقیم مسلحانه با ناتو، آنها هدف قرار خواهند گرفت.

زاخارووا با تحریک آمیز خواندن اظهارات رییس جمهور لهستان گفت که مقامات ورشو سعی خود را برای نزدیک تر شدن به سلاح‌های هسته‌ای آمریکا پنهان نمی‌کنند و فعالانه از این رویکرد در سیاست ضد روسیه خود بهره می‌گیرند.

کد خبر 6085826

دیگر خبرها

  • ارسال مخفیانه تسلیحات دوربرد آمریکایی به اوکراین
  • ادعای جدید کریمی قدوسی درباره ساخت کلاهک هسته ای /با موشک کاتیوشا که نمی توان تهدید هسته ای را پاسخ داد /حرف سِری و خاصی نزدم، آژانس هم مطلع است
  • ادعای عجیب اسنایپر برتر آمریکایی: سلاح‌های زمان شوروی بهتر هستند!
  • گروسی: ایران به دنبال دستیابی به سلاح هسته‌ای نیست
  • گروسی : ایران چند هفته با در اختیار داشتن اورانیوم غنی شده کافی برای ساختن بمب اتم فاصله دارد نه چند ماه
  • گروسی: ایران باید بیشتر با آژانس همکاری کند/ قصد دارم به زودی به ایران بروم
  • ایران با ساخت بمب اتم "چند هفته، نه چند ماه" فاصله دارد
  • گروسی: ایران چند هفته با در اختیار داشتن اورانیوم غنی‌شده کافی برای ساختن بمب اتم فاصله دارد
  • مقام اوکراینی: ایرانی‌‌ها از ما درس بگیرند و اشتباه‌مان را تکرار نکنند!
  • روسیه: به اقدامات تحریک‌آمیز لهستان پاسخ می‌دهیم