Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: گروه ما یکی از سخت‌ترین گروه‌های لیگ قهرمانان آسیا است و همه تیم‌ها شانس صعود دارند.

به گزارش برنا؛ رسول خطیبی در نشست خبری پیش از بازی مقابل نیروی هوایی عراق، اظهار داشت: عملکرد خوبی در دو دیدار نخست داشت و تیم برتر میدان بود، اما نتوانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. با این حال بازیکنان ما نهایت تلاش خود را به کار بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قطعا تیم حریف هم از ما شناخت دارد و امیدوارم تراکتور همان کیفیت دو دیدار قبلی را مقابل نیروی هوایی عراق هم داشته باشد و سه امتیاز را کسب کند. ما آماده بازی هستیم و آنالیز خوبی از حریف انجام دادیم. هواداران مطمئن باشند که بازیکنان ما با تلاش بیشتر و روحیه بهتر به میدان می‌روند.  

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر مصدومیت مهاجم نیروی هوایی عراق و غیبت او در دیدار فردا، گفت: تیم ما یک تیم هجومی است. هر تیمی ممکن است بازیکنی را به هر دلیلی از دست بدهد و ما به این موضوع فکر نمی‌کنیم. برای بازیکن مصدوم تیم حریف هم آرزوی سلامتی دارم.

خطیبی با تاکید بر قرار گرفتن تراکتور در گروهی سخت، یادآور شد: گروه ما یکی از سخت‌ترین گروه‌های این مسابقات است و همه تیم‌ها شانس صعود دارند. با انجام دیدارهای نخست مرحله گروهی تیم‌ها از یکدیگر شناخت پیدا کرده‌اند و ما هم سعی می‌کنیم از نقاط ضعف حریفان استفاده کنیم. امیدوارم تیمی که لیاقتش را دارد صعود کند و امیدوارم از این گروه دو تیم صعود کند و یکی از آنها تیم تراکتور باشد.

وی ادامه داد: در سایر گروه‌ها، پیروزی‌های پر گل رخ می‌دهد که حکایت از فاصله تیم‌ها با یکدیگر دارد، اما در گروه ما این اتفاق رخ نداده و حتی تنها پیروزی کسب شده در این گروه با یک گل اختلاف بوده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی رسول خطیبی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۳۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب

تیم فوتبال رم در هفته سی و سوم سری آ و در حضور سردار آزمون برابر اودینزه به برتری رسید.

به گزارش مشرق، در دیدار معوقه هفته سی و دوم «سری آ» ایتالیا، شامگاه پنج شنبه از ساعت ۲۱:۳۰ تیم‌های فوتبال «رم» و «اودینزه» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک رم به پایان رسید.

بازی این دو تیم یازده روز پیش طبق برنامه در حال برگزاری بود که در ‏دقیقه ۷۱ ایوان اندیکا ستاره رم ناگهان از هوش رفت. درحالی‌که همه ‏نگران سکته قلبی این بازیکن بودند بازی نیمه‌کاره رها ماند و ‏فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد درباره بازی تصمیم‌گیری خواهد ‏کرد. ‏

در نهایت اعلام شد که این بازی نه از ابتدا بلکه از همان جایی که ‏متوقف شده و با همان نتیجه یعنی تساوی یک به یک ادامه پیدا خواهد ‏کرد.‬ در این دیدار که به میزبانی اودینزه برگزار شده بود در دقیقه ۲۳ «روبرتو پریرا» موفق شد تیم میزبان را پیش بیندازد اما «روملو لوکاکو» در دقیقه ۶۴ بازی را به تساوی کشاند.

نکته قابل توجه این است که سردار آزمون در دیدار نیمه تمام ۲ تیم حتی در لیست رم هم حضور نداشت اما در این بازی به طور فیکس در ترکیب رم بازی کرد.

آزمون در دقیقه ۸۴ فرصت بسیار مناسبی به دست آورد و در حالی که توپ در اختیار مدافع حریف بود با یک پرس سریع توانست توپ را از حریف برباید و در موقعیت تک به تک قرار بگیرد اما واکنش سریع دروازه بان اودینزه مانع از گلزنی این مهاجم ایرانی شد.

اما در دقیقه ۵+۹۰ «برایان کریستانته» موفق شد گل برتری رم را به ثمر برساند تا این دیدار با برتری شاگردان «ده روسی» به پایان برسد.

دیگر خبرها

  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • انگیزه‌های خاص 3 تیم لیگ یکی با صعود مس
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • فیلیپین نخستین حریف نوجوانان دختر ایران/ تلاش ۱۳ تیم برای جام
  • جا ماندگان جام ؛ شانس مدعیان غیر از پرسپولیس
  • حریف ایران در نیمه نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله نیمه‌نهایی مشخص شد/ شانس مجدد برای افغانستان
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • هشدارهای وحید شمسایی در نشست فنی قبل از بازی با قرقیزستان