Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام علی کریم‌پور رئیس اداره تبلیغات اسلامی مشهد گفت: در ماه مبارک رمضان هزار و ۴۸۷ مبلغ روحانی مرد و زن به مساجد و مراکز مذهبی، فرهنگی و آموزشی مناطق شهری و روستایی شهرستان مشهد و بخش‌های احمدآباد، رضویه، مرکزی و تبادکان اعزام شدند.

 

او افزود: روحانیون و مبلغان اعزامی با حضور در مساجد و حسینیه‌ها و هیات‌های مذهبی، علاوه بر فعالیت‌های تبلیغی به تشریح گام دوم انقلاب، تفسیر قرآن کریم، بیان احکام، اقامه نماز جماعت، آموزش سبک زندگی اسلامی و آگاه سازی خانواده‌ها نسبت به تهدیدات و آسیب‌های فضای مجازی می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره تبلیغات اسلامی مشهد ادامه داد: همه مراسم مذهبی ماه رمضان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید

برگزاری طرح ضیافت الهی در ۸۰ بقعه خراسان رضوی

حجت الاسلام کریم پور بیان کرد: مهم‌ترین رسالت مبلغان، تبلیغ دین و تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی است که مبلغان باید از مناسبت‌های ملی و مذهبی برای تحقق اهداف تبلیغی استفاده کنند.


او با اشاره به برنامه‌های مختلف در ماه رمضان تصریح کرد: یکی از این برنامه‌ها طرح محله همدل است که طبق آن محله‌ها و فعالان فرهنگی با ارسال پیامک در سامانه طراحی شده مشکلات محله‌ها را با همکاری خیران مورد بررسی قرار می‌دهند.

 

انتهای پیام// م.ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مبلغ دینی هیات مذهبی فضای مجازی دستورالعمل های بهداشتی مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۳۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش بهای خدمات اتوبوسرانی مشهد از اول اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهدگفت: طبق مصوبات ابلاغی، از روز شنبه اول اردیبهشت  بهای خدمات در خطوط روزانه شهری از ۱۲۰۰ تومان به ۱۵۰۰ تومان تغییر می‌یابد.
محسن شریعتی افزود: تعرفه جدید بهای خدمات ناوگان اتوبوسرانی، در واقع همان بهای مصوب سال ۱۴۰۲ است که با اعمال ۳۰۰ تومان تخفیف مبلغ ۱۲۰۰ تومان از مسافران دریافت می‌شد.
وی گفت: بهای تمام شده خدمات اتوبوسرانی به ازای هر سفر درون شهری در سال ۱۴۰۲ معادل ۹۶۸۶ تومان بود که مبلغ ۱۲۰۰ تومان معادل ۱۲ درصد توسط مسافران و ۸۸ درصد توسط شهرداری مشهد پرداخت شده که در سال جاری، بهای تمام شده افزایش یافته است.

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» قدرت مافوق تصور برای ایران ایجاد کرد
  • افزایش بهای خدمات اتوبوسرانی مشهد از اول اردیبهشت
  • ۲۰ خانه نورانی در یک محله تاریخی | رسم ماندگار وقف زمین یا خانه در کن برای ساخت مسجد
  • ۱۱۲ ویژه برنامه قرآنی در سوادکوه اجرا شد
  • ۱۲۰۰ کاروان راهی عتبات عالیات شد
  • اعضای کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع سال ۱۴۰۳معرفی شدند
  • اعضای کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع معرفی شدند
  • فعالیت‌های قرآنی در بیجار افزایش می‌یابد
  • اعضای کاروان قرآنی حج تمتع ۱۴۰۳ معرفی شدند
  • مشرف شدن بیش از ٨هزارو ۶۰۰ نفر به حرم مطهر رضوی در طرح از افطار تا سحر