Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: با فوت ۱۸ نفر دیگر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در این استان به یک هزار و ۷۴۷ نفر رسیده است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمد طاهری با اشاره به جدیدترین آمار شیوع ویروس کرونا در استان همدان، اظهار کرد: با فوت ۱۸ نفر دیگر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در این استان به یک هزار و ۷۴۷ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: همچنین تعداد موارد مثبت در بخش سرپایی و بستری استان در ۲۴ ساعت گذشته ۵۸۴ مورد گزارش شده که با احتساب این رقم از ابتدای همه گیری ویروس تاکنون ۴۶ هزار و ۹۷۴ نفر در استان همدان به طور قطعی به کرونا مبتلا شده اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اضافه کرد: هم اینک شمار بیماران بستری مثبت از ابتدای اپیدمی ویروس کرونا تاکنون به ۱۳ هزار و ۴۴ و بیماران سرپایی مثبت به ۳۳ هزار و ۳۴۷ مورد افزایش یافته است.

وی افزود: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۳۵۲ مورد بود که ۲۶۸ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اضافه کرد: در عین حال هم اینک ۱۹ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۶۲ بیمار وخیم گزارش شده است.

دکتر طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۴۹۷ ، بهار ۷۱۷، تویسرکان ۸۳۶، رزن ۵۵۹، درگزین ۲۲۰، فامنین ۲۲۹ و کبودراهنگ ۸۱۴ نفر است.

وی افزود: همچنین تاکنون ۲ هزار و ۳۶۸ نفر در ملایر، یک هزار و ۶۸۴ نفر در نهاوند و چهارهزار و ۷۸۶ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محمد طاهری کرونا در استان همدان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان کرونا استان ها ۲۴ ساعت گذشته استان همدان یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۳۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته بیمه سلامت برای بیماران مبتلا به آلزایمر و دمانس

محمد اسماعیل کاملی در خصوص بیمه شدگان مبتلا به بیماری‌های آلزایمر و دمانس، اظهار داشت: این بیماران همانند سایر بیمه شدگان سازمان از پوشش بسته پایه بهره مند می‌باشند، البته برای این بیماران در حال حاضر ردیف اختصاصی در صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج وجود ندارد؛ اما در صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج یک ردیف مشترک تحت عنوان گروه اختلالات مزمن روان تعریف شده است.

مدیرکل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران افزود: بیمه شدگان مبتلا به آلزایمر و دمانس نیز می‌توانند از مزایای مازاد بر بیمه پایه بسته این ردیف از جمله برخی خدمات پزشکی و توانبخشی با رعایت ضوابط مربوطه بهره‌مند شوند، همچنین امکان بهره مندی این بیماران از مزایای مساعدت‌های موردی موضوع تبصره ذیل ماده ۹ اساس نامه صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج نیز فراهم است.

منبع: قدس آنلاین

دیگر خبرها

  • خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در کرمانشاه ارائه می‌شود
  • هوش مصنوعی به درمان آلزایمر کمک خواهد کرد؟
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • هوش مصنوعی ناجی مبتلایان به آلزایمر خواهد شد؟
  • درمان بیماران مبتلا به MS ساده‌تر می‌شود
  • هوش مصنوعی نارسایی قلبی را از حجم پا تشخیص می‌دهد
  • هوش مصنوعی نارسایی قلبی را از طریق حجم پا تشخیص می‌دهد
  • شناسایی بیماران مبتلا به تب‌مالت در این استان
  • صرفه‌جویی ناشی از تاثیر «پیگیری بیمار» بر شاخص‌های «بستری مجدد» بررسی می‌شود
  • بسته بیمه سلامت برای بیماران مبتلا به آلزایمر و دمانس