Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سرهنگ حسین زلقی فرمانده انتظامی آبادان گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، شناسایی و دستگیری مجرمان و مخلان نظم و امنیت به مدت ۲ روز در یکی از نقاط آلوده این شهرستان پس از هماهنگی با مرجع قضائی توسط ماموران انتظامی کلانتری ۱۸ ذوالفقاری به مرحله اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ماموران کلانتری یاد شده در اجرای این طرح در یکی از نقاط جرم خیز حوزه استحفاظی خود که برگرفته از مطالبات عمومی بوده ۲ سارق، ۳ نفر خرده فروش مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با بیان اینکه سارقان دستگیر شده تعداد ۳ فقره سرقت مغازه، ۴ فقره سرقت سیم برق و ۵ فقره سرقت منزل و وسائط نقلیه اعتراف کردند، بیان داشت: در بازرسی‌های صورت گرفته از مخفیگاه مجرمان یکدستگاه خودرو پرایدسرقتی از شهرستان همجوار، یک قبضه سلاح جنگی کلاش، یکدستگاه موتورسیکلت سرقتی، ۷۰ متر کابل برق فشارقوی و مقادیری انواع موادمخدر کشف شد.

سرهنگ زلقی عنوان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری سارق سرقت سیم برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۴۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ سارق در عملیات پلیس اصفهان دستگیر شدند

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور با هدف کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و برخورد با سارقان طی ۷۲ ساعت گذشته در شهرستان اصفهان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این راستا مأموران با اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند ۲۵ سارق که عمدتاً از افراد سابقه دار بودند را شناسایی و در چند عملیات منسجم و ضربتی آنها را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به کشف ۵ دستگاه خودرو مسروقه، کشف ۱۰ فقره سرقت داخل خودرو، ۵ فقره سرقت کابل و ۴ فقره سایر سرقت‌ها در این عملیات تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6078040

دیگر خبرها

  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • کشف ۱۸ فقره سرقت در اجرای طرح امنیت محله محور در خدابنده
  • دستگیری ۳ سارق در یزد
  • دستگیری باند سارقان کابل برق در تالش
  • دستبند پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام
  • سارقان و مالخران اموال ساختمان‌های نیمه ساز در گرگان دستگیر شدند
  • ۲۵ سارق در عملیات پلیس اصفهان دستگیر شدند
  • شناسایی و دستگیری سارقان در شهرستان های نیشابور و خلیل آباد
  • دستگیری یک نفر سارق و کشف ۹ فقره سرقت ساختمان‌های نیمه کاره و در حال ساخت
  • دستگیری ۱۲ سارق با کشف ۱۶ فقره سرقت در کهنوج