Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@05:32:10 GMT

برآورد خسارت زلزله گناوه به زودی اعلام می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۴۵۲۱

برآورد خسارت زلزله گناوه به زودی اعلام می‌شود

به گزارش تابناک به نقل از فارس از بوشهر، غلامرضا مهرجو عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به‌محض اینکه نتیجه نهایی ارزیابی خسارت حاصل شد گزارش کار به استان بوشهر انعکاس داده می‌شود تا عملیات ساخت‌وساز و ایمنی منازل مسکونی انجام شود.

فرماندار گناوه بیان کرد: وقوع زلزله روز گذشته در مقیاس ۵.۹ ریشتر، تعدادی از روستا‌های بخش مرکزی ازجمله شول، بهمنیاری غربی و شرقی، کلر، کمالی، اسلام‌آباد و گمارون که به کانون زلزله نزدیک بودند دچار خسارت در حوزه ابنیه و دیوار منازل و واحد‌های مسکونی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی توضیح داد: توزیع چادر اسکان موقت توسط جمعیت هلال‌احمر و با نظر شورا‌های اسلامی روستا و دهیاران در شب گذشته آغاز شد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در یک اکیپ ۱۰ نفره در حال ارزیابی خسارات به واحد‌های مسکونی که نیاز به تعمیر و احداث و کمک‌های بلاعوض دارند هستند که هنوز ادامه دارد.

مهرجو گفت: عمده خسارت وارده به تعدادی از روستا‌های شهرستان در قسمت دیوار و واحد‌های مسکونی که از استحکام قوی برخوردار نبودند بوده و به دامداران و مرغداران روستا‌های زلزله‌زده بین ۲۰ تا ۳۰ درصد خسارت وارده شده است.

این مقام مسؤول تصریح کرد: فراهم‌کردن فضای امن و آرام برای مردم شهرستان از بدو وقوع زلزله در اولویت کاری قرار گرفته است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: گروه های شغلی سایت غنی سازی نطنز ماه رمضان غنی سازی اورانیوم دعای روز ششم رمضان سردار حجازی برآورد خسارت خسارت زلزله زلزله گناوه گروه های شغلی سایت غنی سازی نطنز ماه رمضان غنی سازی اورانیوم دعای روز ششم رمضان سردار حجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۴۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا ۲۴ ساعت آینده میزان خسارت‌ها برآورد می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، ابوالحسینی در ارتباط با خبر ۲۰ گفت: وضعیت مدیریت رواناب‌ها مطلوب ارزیابی می‌شود و خوشبختانه روانابی وارد استان نشد وتن‌ها آبگرفتگی‌های داخل شهر مربوط به بارش‌ها در همان نقاط بود و در حوزه راه‌های استان نیز وضعیت مطلوبی داریم. 
وی ادامه داد: اکنون عمده محور‌های استان یزد باز هستند، ولی محور‌های یزد به دربید، یزد –خضرآباد، مروست به هرات واسفندآباد – صفاشهر، مسدود هستند که دهیاران در حال تلاش برای بازگشایی محور‌ها هستند. 
معاون امور عمرانی استانداراضافه کرد: در زمینه آبگرفتگی معابر و برخی منازل که دستگاه‌های خدمات رسان در حال تلاش هستند و پس زدگی فاضلاب که ۱۹ مورد بوده که توسط آب و فاضلاب در حال رسیدگی است و مواردی مانند آب گرفتگی بافت تاریخی یا خانه‌های بافت تاریخی توسط شهرداری بافت تاریخی یا میراث فرهنگی در حال رسیدگی هستند. 
ابوالحسینی گفت: انشالل در ۲۴ ساعت آینده شرایط به شرایط طبیعی برگردد و لی ۹۰ درصد شرایط طبیعی است و طبق قانون مدیریت بحران، پس از پایان بحران میزان خسارت برآورد می‌شود و در ۲۴ ساعت آینده میزان خسارات برآورده می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ‌مسیرهای زیرکوه مسدود است
  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد
  • ۱۷ گروه ارزیاب خسارت سیل اصفهان را برآورد می‌کنند
  • تا ۲۴ ساعت آینده میزان خسارت‌ها برآورد می‌شود
  • آسیب بارندگی‌ها به ۷۰ واحد مسکونی در کاشان
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارت ۶۸۰ میلیارد تومانی بارندگی درخراسان جنوبی
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • سیل به ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد