Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی قرارگاه روشنگری ایران قوی گفت: این قرارگاه در راستای تبیین مواضع نامزدهای احتمالی انتخابات پیش‌رو درنظر دارد سلسله جلساتی را با حضور نامزدها برگزار کند.

امیر یاراحمدی از تشکیل «قرارگاه روشنگری ایران قوی» زیر نظر سازمان بسیج دانشجویی خبر داد و گفت: این قرارگاه در راستای تبیین مواضع کاندیدهای احتمالی انتخابات پیش‌رو در نظر دارد سلسله جلساتی را با حضور نامزدهای مطرح و نخبگان تشکل‌های دانشجویی برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی قرارگاه روشنگری ایران قوی گفت: قرار است این نشست‌ها با محوریت پرسش از کاندیداها پیرامون برنامه‌هایشان در خصوص مسائل کشور درحوزه‌های اقتصاد، سیاست داخلی و خارجی، امور جوانان، بهداشت و سلامت و آموزش و پرورش برگزار شود.

یاراحمدی تاکید کرد: از تمامی شخصیت‌های سیاسی کشور که برای شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری برنامه‌ریزی کرده‌اند دعوت به عمل می‌آید تا با حضور در این نشست‌ها به پرسش‌های دانشجویان و فعالان تشکل‌های دانشجویی پاسخ دهند.

وی همچنین اعلام کرد: نامزدهای احتمالی و ستادهای انتخاباتی آنها جهت حضور در این برنامه می‌توانند از طریق پیامک به شماره ۶۶۰۰۰۶۵۰۲۸ با قرارگاه روشنگری ایران قوی ارتباط برقرار کنند.

برچسب ها: انتخابات ، ایران قوی ، قرارگاه روشنگری ایران قوی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000O47

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: انتخابات ایران قوی قرارگاه روشنگری ایران قوی قرارگاه روشنگری ایران قوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۴۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل دو قرار گاه برای تحقق شعار سال در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مسئول بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه   کارگروه بسیج سازندگی استان به ریاست استاندار و ماهانه با معاونین برگزار خواهد شد افزود : برای عمل  به منویات رهبر معظم انقلاب  و تحقق شعار سال ((جهش تولید با مشارکت مردم )) به  سازمان بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان عربی در قالب دو قرارگاه اقتصاد مقاومتی و قرار گاه سازندگی و محرومیت زدایی ابلاغ ماموریت شده است.

سرهنگ حیرانی افزود:  ما از اعتبارات تبصره ۱۸ برای  ایجاد اشتغال و جهش تولید دراستان ۳۷۶ میلیارد تومان تسهیلات اختصاص و به بانک ها معرفی  و۸۵۰ صندوق قرض الحسنه اشتغال آفرین مردم پایه در تمامی شهرستان ها ی استان  ایجاد کردیم  .

وی  ازعدم محدودیت قیر رایگان دراستان خبرداد وتصریح کرد : هرشهرستان در ارائه درخواست  پیشقدم باشد می تواند بیشترین مقدار را جذب کند  که به ازای هر کیلومتر ۴۵ تن قیر تخصیص داده می شود.

سرهنگ حیرانی  در ادامه گفت :  قرار گاه امام حسن مجتبی (ع) هم با اولویت تامین آب شرب روستایی و شهری ،ساخت مدارس و راههای روستایی و مسکن روستایی در رفع محرومیت از چهره مناطق محروم عمل می کند.

 

 

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • دبیرخانه شهرهای زیارتی ایران با محوریت مشهد مقدس ایجاد شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد
  • تشکیل دو قرار گاه برای تحقق شعار سال در آذربایجان غربی
  • ۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه دو عضو جامعه روحانیت
  • مسئول بسیج دانشگاه تهران : حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی ، معجزه انقلاب است