Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شرایطی که قرار نیست بسیاری از قدرت های اصلی فوتبال اروپا در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا شرکت کنند، این فرصت به باشگاه های دیگر خواهد رسید. 

تاسیس سوپر لیگ اروپا و خروج قریب الوقوع ۱۲ قدرت فوتبال اروپا از لیگ قهرمانان، پای تیم های جدیدی را به این رقابت باشگاهی باز می کند. 

به گزارش طرفداری، چلسی، تاتنهام، منچستریونایتد، آرسنال، لیورپول، منچسترسیتی، یوونتوس، اینتر، میلان، رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکو مادرید ۱۲ باشگاهی هستند که با حضور در سوپر لیگ اروپا، از حضور در لیگ قهرمانان اروپا محروم می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه بر اساس شرایط فعلی جدول رده بندی پنج لیگ معتبر اروپایی، نگاهی به نمایندگان این کشورها در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا خواهیم داشت.

آلمان: بایرن مونیخ، لایپزیش، وولفسبورگ و آینتراخت فرانفکورت انگلیس: لسترسیتی، وست هم، اورتون و لیدز یونایتد اسپانیا: سویا، ویارئال، رئال بتیس و رئال سوسیداد ایتالیا: آتالانتا، ناپولی، لاتزیو و آاس رم فرانسه: لیل، پاری سن ژرمن و موناکو

در واقع تیمی مثل لیدز یونایتد که پس از ۱۶ سال به لیگ برتر بازگشته است، فرصت این را خواهد داشت تا در عالی ترین رقابت باشگاهی تحت نظر یوفا بازی کند. با این حال همه این ها فرضیه است و علاوه بر این که جدول این لیگ ها تا پایان فصل دستخوش تغییر خواهد شد، ممکن است با شرایط به وجود آمده، برگزاری لیگ قهرمانان اروپا و سوپر لیگ اروپا آبستن حوادث دیگری نیز باشد. 

اخبار داغ 

حمله 8 تبهکار به 4 زن در کرج / مادر خانواده به قتل رسید + فیلم چهره باز متهمان برترین های قرن با فریده شجاعی: ناصر حجازی محبوب ترین بود ولی عابدزاده می توانست یک تیم را قهرمان کند توصیه منجر به گل مجیدی؛ لب خوانی صحبت فرهاد با نادری / ویدیو نظرسنجی: نظر شما درباره سوپر لیگ اروپا چیست؟ شایعات استعفای یورگن کلوپ از لیورپول فعلا حقیقت ندارد اخراج مورینیو از تاتنهام هیچ ارتباطی به موضع او در قبال سوپرلیگ ندارد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا سوپر لیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۴۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر قریب‌الوقوع بلینکن به سه کشور اروپایی

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، وزارت امور خارجه آمریکا روز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا هفته آینده به اروپا سفر خواهد کرد و در نخستین مقصد سفر خود به اروپا با امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه درباره راه‌های ادامه حمایت از اوکراین و جلوگیری از تشدید جنگ در غزه، دیدار و رایزنی خواهد کرد.

پایگاه خبری العربی اعلام کرد که متیو میلر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران با تأیید خبر سفر بلینکن به اروپا طی هفته آینده گفت: هدف از این سفر تاکید بر تعهد آمریکا به ناتو است.

میلر تاکید کرد: بلینکن در پاریس با امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه دیدار خواهد کرد تا در مورد ادامه حمایت از اوکراین تلاش‌ها برای جلوگیری از گسترش بحران در غزه و سایر موضوعات مهم گفت‌وگو کند.

به گفته سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، بلینکن در بروکسل در نشست وزرای خارجه ناتو شرکت خواهد کرد و در حاشیه این اجلاس با دبیرکل ناتو دیدار خواهد کرد.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تصریح کرد که بلینکن هچنین با وزیرخارجه اوکراین دیدار خواهد کرد و در بلژیک، در ششمین اجلاس اقتصادی آمریکا و اتحادیه اروپا شرکت خواهد کرد.

پیشتر، سرگئی ناریشکین، مدیر سرویس اطلاعات خارجی روسیه اعلام کرد که فرانسه در حال آماده کردن گروهی متشکل از ۲ هزار نیروی نظامی برای اعزام به اوکراین است.

دیگر خبرها

  • مشخص شدن قهرمانان مسابقات مینی فوتبال جام آینده سازان عقدا
  • خیز ترکیه برای میزبانی المپیک ۲۰۳۶
  • بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها
  • پلی به گذشته - برتری 2-0 آرسنال مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا (2006/3/28) / فیلم
  • سفر قریب‌الوقوع بلینکن به سه کشور اروپایی
  • وزیر خارجه آمریکا هفته آینده به سه کشور اروپایی سفر می‌کند
  • خوشحالی های خاص و ماندگار کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • دریبل های تماشایی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • راه‌اندازی قطارهای جدید «شب بخیر» در اروپا
  • گل رونالدو نازاریو به موناکو روی همکاری رائول گونزالس و زیدان (لیگ قهرمانان اروپا - 2004/3/25) / فیلم