Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم سینمایی «گورکن» به کارگردانی کاظم ملایی و تهیه‌کنندگی سینا سعیدیان، به نمایندگی از سینمای ایران در بخش اصلی بیست و سومین جشنواره‌ فیلم مریلند آمریکا رقابت می‌کند.

جشنواره‌ فیلم مریلند که از سال ۱۹۹۹ کار خود را آغاز کرده است، یکی از جشنواره‌های  آمریکای شمالی به شمار می‌آید که هر ساله در بهار در شهر بالتیمور آمریکا برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم سینمایی «گورکن» در این جشنواره در کنار آثاری همچون «همه نور، همه جا»، «کریپتوزو»، «اولین قرار»، «آماده»، «جهانِ لیلی تاپلز»، «سویا کوبانا»، «لوبیاها»، «مرد معمولی نیست» و «درختان صلح» به نمایش درمی‌آید.

«گورکن» روایت زنی به‌نام سوده شریف زادگان با بازی ویشکا آسایش است که درست قبل از ازدواج مجددش دچار یک چالش سخت در زندگی شخصی‌اش می‌شود.

 ویشکا آسایش، حسن معجونی، مهراوه شریفی‌نیا، بهنوش بختیاری، رضا بهبودی، مهدی حسینی‌نیا، سیاوش چراغی‌پور، محمود نظرعلیان، حمیدرضا محمدی، محمدامین اسدی، یدالله شادمانی، ندا دهشیری و گوهر خیراندیش، بازیگران این فیلم هستند.

۵۷۵۷

کد خبر 1506682

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: جشنواره های سینمایی ویشکا آسایش سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۴۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام گروه‌های منتخب جشنواره آیین‌های نمایشی روستایی رضوی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد خبری بیست و یکمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، سعید زمانی معاون ترویج و جریان سازی بنیاد بین المللی امام رضا(ع) گفت: با نظر هیات داوران جشنواره آیین‌های نمایشی، میدانی و خیابانی روستایی و عشایری رضوی ۷ گروه تئاتری در روستای کردر رضوی به رقابت خواهند پرداخت.

وی در این باره اظهار کرد: یکی از بخش‌های ششمین جشنواره روستایی آسمان هشتم مربوط به آیین‌های نمایشی و روستایی رضوی خواهد بود. با توجه به آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره، ۷ اثر مجوز حضور در هرمزگان برای رقابت با سایر گروه‌ها را پیدا کرده اند.

معاون ترویج و جریان سازی بنیاد بین المللی امام رضا(ع) بیان کرد: در همین راستا استان‌های آذربایجان غربی، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، کهگلویه و بویراحمد و هرمزگان صاحب نماینده برای شرکت در این رقابت‌ها هستند.

وی در پایان عنوان کرد: گروه راد از صومای برادوست ارومیه، باغ انار از باغ انار لردگان، نبی اکرم از زرکی میناب، انگاره از شهوار میناب و ضامن آهو از سیله در کردر رضوی از توابع شهرستان میناب به رقابت خواهند پرداخت.

کد خبر 6081309 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • دستگیری اراذل و اوباش خیابان کاشانی شهرکرد
  • اکران مستند «قوی‌دل» آغاز شد/ فیلم‌هایی که ترویج مطالبه‌گری هستند
  • فهرست نهایی گروه‌های منتخب جشنواره آئین‌های نمایشی روستایی رضوی اعلام شد
  • اعلام گروه‌های منتخب جشنواره آیین‌های نمایشی روستایی رضوی
  • پوران درخشنده و پرویش نظریه در میان داوران جشنواره ملی فیلم اقوام
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • معرفی داوران مستند و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • پای اف بی آی به پرونده پل بالتیمور باز شد
  • معرفی داوران بخش فیلم‌های داستانی کوتاه جشنواره فیلم اقوام ایرانی
  • داوران بخش فیلم‌های داستانی کوتاه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی شدند