Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@18:34:00 GMT

دو خط جدید کارخانه آرتا راه‌اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۴۶۲۹

دو خط جدید کارخانه آرتا راه‌اندازی می‌شود

ایسنا/اردبیل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در سال مزین به تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها دو خط جدید گروه صنعتی آرتا در اردبیل با هدف توسعه تولید و اشتغال راه‌اندازی می‌شود.

رامین صادقی روز دوشنبه 30 فروردین ماه در جریان بازدید از خط تولید کارخانه آرتاپان در نمین اظهار کرد: ما شرایط مناسبی را در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها برای سرمایه‌گذاران و فعالان تولید و صنعت مهیا کردیم تا امسال با تلاش مضاعف به تقویت این جبهه ملی و منطقه‌ای کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به رونق تولید و اشتغال با همراهی سرمایه‌گذاران و تولید محصولات متنوع در شهرک‌های صنعتی دولتی و خصوصی اشاره کرد و گفت: با فعالیت گروه صنعتی آرتا، استان اردبیل به یکی از قطب‌های تولید ام.دی.اف و محصولات متنوع آن تبدیل شده که همچنان این روند با قوت ادامه دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل به راه‌اندازی 14 واحد تولیدی در این شهرک خصوصی اشاره کرد و افزود: هم اکنون 35 درصد ام.دی.اف کشور در اردبیل تولید شده و امکان عرضه آن به بازار داخلی و حتی صادرات نیز فراهم آمده است.

صادقی به راه‌اندازی دو خط تولید جدید این مجموعه صنعتی در شش ماهه اول امسال اشاره کرد و ادامه داد: امیدواریم بخش‌های جدید این مجموعه تولیدی به ظرفیت اشتغال این کارخانه که هم اکنون یک‌هزار و 150 نفر است، افزوده و به نوعی به اشتغال جوانان منطقه کمک کند.

وی تولید بیش از 500 هزار متر مکعب ام.دی.اف و 35 هزار متر مکعب نئوپان را به شکل با کیفیت و استاندارد در این مجموعه یادآور شد و خاطر نشان کرد:‌ امیدواریم با تقویت و توسعه چنین واحدهای تولیدی و صنعتی در استان اردبیل بتوانیم در سال تولید با پشتیبانی و حمایت‌های لازم و رفع موانع به رضایت‌بخشی سرمایه‌گذاران بیش از گذشته کمک کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل اضافه کرد: عمده تولیدات این کارخانه وارد بازار داخلی شده و در حوزه نئوپان و کاغذ آغشته 35 درصد تولیدات به کشورهای همسایه صادر می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: صنعت و معدن و تجارت واحدهای تولیدی استانی اقتصادی استان اردبیل راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۴۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز فناوری هسته‌ای کشاورزی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: استان اردبیل قطب تولید محصولات کشاورزی است و به زودی شاهد بهره‌برداری از مرکز فناوری هسته‌ای کشاورزی در استان اردبیل خواهیم بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، نوبخت اژدری شامگاه شنبه در جلسه هماهنگی بهره‌برداری از مرکز فناوری هسته‌ای اردبیل، اظهار داشت: سالانه بیش از چهار میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در زیربخش‌های زراعت، باغبانی و دامپروری در این استان تولید می‌شود که چهار درصد کل محصولات تولیدی کشور را شامل می‌شود.

وی تصریح کرد: در تحقق شعار سال با نام «جهش تولید با مشارکت مردمی» ضروری است تا بخش عظیمی از فعالیت‌ها با محوریت خود مردم مورد حمایت و تقویت قرار گیرد تا اهداف شعار سال تحققی عینی پیدا کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: یکی از اولویت‌های کاری جهاد کشاورزی تأمین امکانات و زمین مناسب برای استقرار مرکز فناوری هسته‌ای است که استان اردبیل می‌تواند از مزایای آن بهره‌مند شود.

اژدری افزود: نه تنها استان اردبیل بلکه استان‌‌های همجوار نیز از خدمات این مرکز در بخش کشاورزی بهره مند خواهند شد تا ما بتوانیم ظرفیت تولید خود را با بهره‌برداری از مرکز فناوری هسته‌ای ارتقا دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با نگرش تخصصی به نحوه فعالیت و خدمات‌دهی این مرکز می‌‌تواند کانون حمایت و پشتیبانی از تولید متنوع در بخش کشاورزی باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل اضافه کرد: روش کار مرکز فناوری هسته‌ای در سه محور تکنیک پرتودهی، تکنیک ردیابی و تکنیک اکتیو کردن است.

اژدری بیان کرد: دانشمندان این مرکز کنترل انواع آفات و امراض را با تکنیک پرتودهی انجام خواهند داد.

وی در ادامه سخنان خود یادآور شد: با پرتودهی گاما از زود جوانه‌زنی محصولاتی همچون سیب‌زمینی و پیاز جلوگیری خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل تصریح کرد: جلوگیری از زود جوانه‌زنی این محصولات فواید بسیاری را برای کشاورزان به همراه داشته و می‌تواند به مدت زمان ماندگاری این محصولات در انبار کمک کند.

اژدری گفت: با توجه به مدت زمان مناسبی که در اختیار باشد بازاریابی مناسب و به صرفه محصولات نیز انجام شده تا با قیمت مناسب و قابل قبول این تولیدات به دست مصرف‌کنندگان برسد.

وی افزود: مرکز فناوری هسته‌ای کمک بسیاری را در سطح بالایی در راستای افزایش میزان ماندگاری محصولات تولیدی و همچنین حفظ کیفیت این محصولات خواهد داشت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل خاطرنشان کرد: این امر منجر به کاهش ضایعات محصولات کشاورزی و بهره‌وری بیشتر شده و به تناسب آن میزان تولید انواع محصولات کشاورزی افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/131/.

دیگر خبرها

  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • راه اندازی نخستین هنرستان جوار صنعت در شهرستان البرز
  • راه اندازی هنرستان‌های جوار صنعت سرعت می‌گیرد
  • ابتکار جدید یک هسته فناور در سوددهی واحدهای صنعتی
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • رشد ۱۸ درصدی صنعت نساجی در دولت سیزدهم
  • حمایت از کارآفرینی برای افزایش تولید و اشتغال ضروری است
  • آماده‌سازی مرکز فناوری هسته‌ای با سه کاربرد کشاورزی در اردبیل
  • مرکز فناوری هسته‌ای کشاورزی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود