Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@06:24:28 GMT

مدیرعامل جدید سازمان منطقه ازاد قشم منصوب شد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۴۸۴۳

مدیرعامل جدید سازمان منطقه ازاد قشم منصوب شد

گروه استان‌ها – مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در حکمی علی درویش پور را به عنوان مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد قشم منصوب کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، حمید رضا مومنی به استاد ماده 6 قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری – صنعتی و با توجه به تفویض اختیار ریاست جمهوری،  مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد قشم را منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حکم «علی درویش پور» آمده است: «با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری سال جاری به نام «سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها» از جنابعالی انتظار می‌رود ضمن اهتمام در راستای ارتقاء جایگاه و گسترش و تسهیل تولید در منطقه، با بهره‌مندی از ظرفیت‌های استراتژیک آن منطقه و تلاش به منظور رفع موانع تولید و پشتیبانی از صنایع در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، افزایش صادرات و سرمایه‌گذاری و همچنین انتقال فناوری‌های پیشرفته، ارائه خدمات و تسهیلات مناسب با هدف حمایت از تولید داخلی و حضور در بازارهای منطقه‌ای و جهانی، ضمن اتکال به ایزد متعال و تعامل و همکاری با سایر اعضا هیئت مدیره زمینه تحقق اهداف مورد نظر را در منطقه فراهم آورید.

شایان ذکر است، حمیدرضا مومنی از 23 اسفند 1393 با حکم رئیس جمهور به سمت رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شد که با حدود شش سال حضور در این سمت، عنوان بیشترین مدت سکانداری این سازمان را از آن خود کرد.

حسن روحانی رئیس جمهور با پذیرش استعفای "مرتضی بانک"، در تاریخ 15 اسفند 1399، "حمید رضا مومنی" را به عنوان "مشاور رئیس جمهور در امور مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی" منصوب کرد.

مومنی با قرار گرفتن در این سمت و در تاریخ 30 اسفند 99 طی حکمی کیهان عباسیان که در دوره سکانداری خودش در سازمان منطقه آزاد قشم به عنوان معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری این مجموعه فعالیت می‌کرد را به عنوان سرپرست این سازمان منصوب کرد که تا به امروز در این مسئولیت مشغول بود و از امروز علی درویش پور که معاونت عمرانی استانداری البرز را در کارنامه فعالیت خود دارد به عنوان عضو موظف هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شد.

سرپرست جدید سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شدسرپرست منطقه آزاد قشم منصوب شدمدیرعامل منطقه آزاد کیش برکنار شد/ انتصاب سرپرست توسط مشاور روحانی

انتهای پیام/7558/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان منطقه آزاد قشم منصوب منطقه آزاد قشم منصوب شد جدید سازمان منطقه رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۴۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور، راهگشای تولید در منطقه آزاد ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  عزیز برگ نی در دیدار جمعی از تولیدکنندگان و صاحبان صنایع ، با مدیرعامل و معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: تعدد تصمیم گیری های دستگاه های اجرایی عدم مدیریت یکپارچه مشکلات عدیده برای فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی ایجاد کرده است. 

وی حذف معافیت مالیات بر ارزش افزوده را مشکل دیگر تولیدکنندگان عنوان کردو افزود: عدم ثبات قوانین مناطق آزاد و بخشنامه های روزمره تولیدکنندگان را سردرگم کرده است. 

برگ نی مشکل عدم وجود شعبه ارزی بانک ها در منطقه را از دیگر مشکلات تولید در منطقه عنوان کرد و گفت: برای رفع تعهد ارزی تولیدکننده مجبور است به کرات به مرکز استان سفر کند. 

وی مشکل قرنطینه گمرک و قوانین دستپاگیر ، مشکلات بانکی و بازرگانی را از دیگر موارد قابل بررسی عنوان کرد و اضافه کرد: در سال جهش تولید نیاز است بخش عمده مشکلات تولیدکنندگان رفع شود. 

این فعال اقتصادی و تولیدکننده منطقه آزاد ماکو با اشاره به آمادگی تمامی فعالان اقتصادی برای لبیک گویی به منویات مقام معظم رهبری در تحقق شعار سال ابراز امیدواری کرد: منطقه آزاد ماکو پیشران جهش تولید با مشارکت مردم خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار است
  • رییس جدید کمیته تخصصی هواشناسی و علوم جوی آیورا منصوب شد
  • نمایندگان جدید قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند
  • رئیس شورای راهبردی بیست‌وچهارمین جشنواره ملی صنعت چاپ و نشر منصوب شد
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!
  • اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور، راهگشای تولید در منطقه آزاد ماکو
  • اساتید هنر و رسانه در هم اندیشی با ریاست دانشگاه ازاد چه گفتند؟
  • استقرار هیئت بازرسی در گمرک سازمان منطقه آزاد کیش
  • سرپرست جدید پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار منصوب شد
  • دبیر هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران منصوب شد