Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@10:03:18 GMT

شهردار سابق شیراز درگذشت

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۴۸۸۰

شهردار سابق شیراز درگذشت

به گزارش خبرنگار مهر، مهران اعتمادی عضو شورای دور دوم و شهردار سابق شیراز، غروب امروز بر اثر ابتلاء به ویروس کرونا درگذشت.

اعتمادی در روزهای گذشته به علت ابتلاء به ویروس منحوس کرونا در بیمارستانی در تهران بستری بود که بعد از ظهر امروز تلاش کادر درمان بی نتیجه ماند و دار فانی را وداع گفت.

گفتنی است، مهران اعتمادی در ۲۸ فروردین سال ۹۸ از سوی شورای شهر شیراز رأی اعتماد گرفت و در کسوت شهردار شیراز مشغول به فعالیت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5193293

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز درگذشت چهره ها ویروس کرونا شهرداری شیراز ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه زلزله بوشهر ماه مبارك رمضان روز ارتش ماه رمضان ۱۴۰۰ گناوه ارتش جمهوری اسلامی ایران واکسن کرونا اردبیل محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۴۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار جدید بادرود منصوب شد

با حکم سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، رضا غلامرضایی به عنوان شهردار جدید بادرود منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، بنا به پیشنهاد شورای اسلامی شهر بادرود و موافقت استاندار اصفهان، رضا غلامرضایی به سمت شهردار جدید بادرود منصوب شد.

وی سال ۱۳۹۶ به عنوان شهردار نصرآباد در ۶۵ کیلومتری شرق اصفهان فعالیت داشته است.

غلامرضایی نزدیک به ۲۰ سال است در پست‌های مختلف اداری مشغول به فعالیت بوده که مهم‌ترین آن‌ها دو سال فعالیت به عنوان مدیر روابط عمومی فلاورجان، حدود سه سال کارشناس خبره و دبیر کمیته نظارتی و مشاور نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان و ۱۰ سال فعالیت اداری در شهرستان نجف آباد است.

وی عضویت در هیئت مدیره پسماند شرق اصفهان و رئیس گروه بازرسی شهرداران دهیاری‌های کشور را نیز در سابقه کاری خود دارد.

پیش از این علی رجبی مسؤلیت شهرداری بادرود را به مدت حدود دو سال بر عهده داشت که با رأی اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر بادرود استیضاح شد.

کد خبر 736695

دیگر خبرها

  • تقدیر از اقدامات شهردار فیروزکوه به مناسبت روز شهردار
  • سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز منصوب شد
  • حل مشکل ترافیک هسته مرکزی خوی ضروری است
  • بودجه ۲۷۰۰ میلیاردی شهرداری گرگان تصویب شد
  • لزوم تسهیل شناسایی بافت تاریخی به گردشگران
  • تعامل شفاف و سازنده با شورای شهر/ پیشبرد برنامه های توسعه محور
  • تجلیل استاندار یزد از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر
  • میزان شیوع آنفلوانزا و کرونا در کشور / از مصرف خودسرانه دارو و آنتی‌بیوتیک خودداری کنید
  • شهردار جدید بادرود منصوب شد
  • آیین بهره‌برداری از سه ایستگاه جدید متروی تهران