Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@21:40:16 GMT

زخمی شدن پنج نمازگزار براثر حمله فردی مسلح

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۵۰۴۱

در پی حمله فردی مسلح به چاقو به مسجدی در آلبانی ۵ نمازگزار زخمی شدند.

خبرگزاری میزان _ طبق گزارش آسوشیتدپرس، پلیس در بیانیه‌ای اعلام کرده است که فردی مسلح به چاقو پنج نفر را در مسجدی در تیرانا پایتخت آلبانی زخمی کرده است.

براین اساس فرد ضارب «رودولف نیکولی» نام دارد و ۳۴ ساله است.

پلیس اعلام کرده است که، بسرعت وارد عمل شده و ضارب را دستگیر کرده است، اما تصاویر تلویزیون خصوصی «تاپ چنل» نشان می‌دهد که پیش از رسیدن پلیس، نمازگزاران با فرد ضارب درگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افراد مجروح بین ۲۲ تا ۳۵ سال سن دارند و خطری آن‌ها را تهدید نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: فیلم| اعتراضات سراسری در آلبانی؛ معترضان خواستار سقوط دولت شدند

انتهای پیام/

برچسب ها: آلبانی تیرانا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آلبانی تیرانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۵۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه زن خیانتکار برای قتل شوهر

زن هندی که با همدستی مردی غریبه و صحنه‌سازی شوهرش را در مکانی متروکه به قتل رسانده بودند، دستگیر شدند.

به نقل از رسانه‌های هند، ۷ آوریل ۲۰۲۴ - 28 فروردین- حدود ساعت ۰۳:۰۰ بامداد، پلیس ایالت جامو، در جریان یک تصادف جاده‌ای قرار گرفت. در این حادثه فردی به نام نارش چاندر جان خود را از دست داده بود. پلیس متوجه شد که بعد از تصادف مصدوم را به بیمارستان گاندی منتقل کردند، اما او قبل از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داده بود. بنابراین یک افسر تحقیق عازم بیمارستان شد تا از همسر نارش و سایر شاهدان درباره این حادثه تحقیقاتی به عمل آورد.

در تحقیقات بعدی پلیس متوجه تناقض‌گویی‌های همسر این مرد شد و تحقیقات را از سر گرفت. در ادامه مشخص شد که فردی به نام بهانو پارتاپ نیز در محل جنایت حضور داشته است.پلیس بار دیگر از زن جوان بازجویی کرد. وی در بازجویی‌ها اعتراف کرد که از مدتی قبل با فردی به نام بهانو پارتاپ وارد رابطه پنهانی شده بود. بعد از مدتی تصمیم گرفتند با برنامه‌ریزی و صحنه‌سازی نارش را به قتل برسانند.

بنابراین او را به مکان متروکه‌ای در منطقه سئورا کشانده و بهانو با یک خودرو با سرعت خیلی زیاد با او تصادف کرد. وقتی مطمئن شدند که او دیگر نفس نمی‌کشد او را به بیمارستان بردند.

از آنجایی که بهانو به عنوان کارآموز در بیمارستان گاندی ناگار کار می‌کرد، توانستند با پرونده‌سازی مرگ را به عنوان یک تصادف جاده‌ای به تصویر بکشند. با این اعترافات شالو و بهانو دستگیر شدند. این دو بزودی محاکمه خواهند شد.

دیگر خبرها

  • بمباران دوباره امدادگران غزه با شهادت ۸نفر
  • یک خبرنگار دیگر در غزه شهید شد/ شهادت ۱۴۱ خبرنگار از آغاز جنگ
  • سردار اشتری: شهید حجازی از بازوان اصلی محور مقاومت بود
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • چند شهید و زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • نقشه زن خیانتکار برای قتل شوهر
  • ۲ شهید و ۴ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان+ فیلم
  • قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • همدستی مرد و زن برای قتل شوهر