Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@01:13:47 GMT

بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۵۰۵۵

بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی

مشهد- فرمانده مرزبانی خراسان ‌رضوی گفت: بیش از ۲۶۰ کیلوگرم مواد مخدر در سه عملیات توسط مرزبانان این استان کشف شد.

سردار مجید شجاع افزود: این مواد مخدر از نوع تریاک، هروئین و حشیش است و در خلال این عملیات سه قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

وی ادامه داد: بخش عمده این مواد از یک دستگاه خودرو تریلی و با اشراف و هوشیاری مرزبانان کشف شد که ضمن توقیف خودرو، راننده آن دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تربت‌ حیدریه-  رییس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر تربت‌ حیدریه با بیان این‌که بودجه امسال این نهاد خدمات اجتماعی هزار و ۷۵۱ میلیارد و ۵۹۷ میلیون ریال است گفت: این رقم نسبت به بودجه سال قبل از رشد تقریبا ۲ برابری برخوردار شده است.

نادر سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۵۸ درصد این بودجه عمرانی و بقیه به بودجه هزینه‌های جاری شهرداری اختصاص دارد.
وی ادامه داد: یکی از مشکلات تصویب بودجه آن است که غالبا بودجه مصوب با عملکرد همخوانی ندارد و گاه شهرداری بدون اصلاح بودجه با هماهنگی یا بدون هماهنگی با شورا بودجه را جا به جا می‌کند.

مشهد- مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی با گلایه از آنچه که بی توجهی به مفاهیم آمایش سرزمین خواند، گفت: تغییر جهت‌گیری توسعه از محور غرب به شرق کلانشهر مشهد امری ضروری و در جهت حفظ محیط زیست است که به منظور برقراری توازن در بارگذاری جمعیتی و حفظ آبخوان، جهت گیری توسعه در کلانشهر مشهد باید از محور غرب به شرق این کلانشهر تغییر یابد و نظام اقتصادی و اجتماعی، متناسب با سیاست‌های سرزمینی باشد.

تورج همتی در نخستین جلسه کارگروه ارزیابی اثرات زیست محیطی امسال افزود: موضوع استقرار شهرک صنعتی تا شعاع ۳۰ کیلومتری کلانشهر مشهد منطبق با چهارچوب ضوابط زیست محیطی نیست و در حال حاضر ساماندهی کارگاههای مزاحم شهری و انتقال آنها به شهرکهای صنفی و صنعتی د ردستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: رعایت فاصله اماکن مسکونی از فضاهای صنعتی حق شهروندان است و صنعتگران و متقاضیان استقرار واحدهای صنعتی باید با رعایت اصل صداقت، به مسوولیت اجتماعی خویش و حفظ محیط زیست پایبند باشند.

برچسب‌ها مشهد مواد مخدر اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی مرزبانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد مواد مخدر اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی مشهد مواد مخدر اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی مرزبانی اخبار کنکور محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۵۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد خبر داد و گفت: حضور پلنگ در آن منطقه جای نگرانی ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، نقی میرزاکریمی در پی انتشار تصویر پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد گفت: حضور پلنگ در آن محدوده طبیعی است و کوهستان و طبیعت اطراف روستاهای مشهد، کلاک و رودافشان یکی از بهترین زیستگاه‌های این گونه است.

وی اظهار داشت: پلنگ‌ها اغلب شب‌گرد و شب شکار بوده و بسیار پنهان کار و انسان گریزند و خطری مردم را تهدید نمی‌کند و جای نگرانی نیست.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده حیوانات وحشی به خصوص گربه سانان بزرگ جثه به آنها نزدیک نشوند و سریعاً موضوع را بلافاصله از طریق شماره ۰۹۹۲۱۰۰۱۵۴۰ به یگان حفاظت این اداره اطلاع دهند.

کد خبر 747635

دیگر خبرها

  • تجهیز ۵۳ درصد چاه های صنعتی خراسان رضوی به کنتور هوشمند
  • تجهیز ۵۳ درصد چاههای صنعتی خراسان رضوی به کنتور هوشمند
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط آلوده است
  • ساماندهی محل دفن پسماند گتوند در کوتاه مدت
  • پاکسازی ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی با مشارکت مردم
  • خبر‌های کوتاه در خراسان رضوی؛ سه شنبه ۴ اردیبهشت
  • روایت برخورد با مجتمع صنعتی آلاینده در زنجان
  • طرح‌های صنعتی باید پیوست زیست محیطی داشته باشد
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد