Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@13:19:19 GMT

تصفیه‌خانه آب شهر سامان آماده بهره‎‌برداری شد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۵۰۷۹

تصفیه‌خانه آب شهر سامان آماده بهره‎‌برداری شد

احمدرضا محمدی شامگاه دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات اجرایی این طرح از سال ۱۳۹۰ آغاز شد و پس از یک دهه آماده بهره‌برداری شده است.

به گفته وی برای بهره‌برداری از تصفیه‌خانه آب شهر سامان ۵۱ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

محمدی تصریح کرد: این تصفیه‌خانه ظرفیت تولید ۱۲۰ لیتر آب بر ثانیه دارد و می‌تواند تا ۳۰ هزار و ۴۰۰ نفر جمعیت را تحت پوشش قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: از آنجاکه شهر سامان در حاشیه رودخانه زاینده‌رود واقع شده است و آب شرب آن از رودخانه تامین می‌شد احداث تصفیه‌خانه در این منطقه یک ضرورت به شمار می‌رود و به همین سبب نخستین تصفیه‌خانه شهری استان در این منطقه به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش ایرنا، سامان در ۱۶ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

همزمان با پویش هر هفته الف- ب- ایران در روز سه‌شنبه ۳۱ فروردین هشت طرح صنعت آب و برق با سرمایه‌گذاری ۱۷۵ میلیارد تومان در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه و اصفهان افتتاح می‌شود.

برچسب‌ها توسعه ایران توسعه اقتصادی چهارمحال وبختیاری آب و فاضلاب پویش هرهفته_الف_ب_ایران توسعه روستایی کارآمدی دولت وزارت نیرو سامان پروندهٔ خبری بهره‌برداری پروژه های صنعت آب و برق استان چهارمحال و بختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه ایران توسعه اقتصادی چهارمحال وبختیاری توسعه ایران توسعه اقتصادی چهارمحال وبختیاری آب و فاضلاب پویش هرهفته الف ب ایران توسعه روستایی کارآمدی دولت وزارت نیرو سامان اخبار کنکور چهارمحال و بختیاری بهره برداری تصفیه خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۵۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود ۳۸۰ خانه بهداشت فعال در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌ضامن صالحی‌فرد پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری که به مناسبت هفته سلامت برگزار شد، اظهار کرد: در این استان ۳۸۰ خانه بهداشت فعال، ۹۴ پایگاه سلامت، ۱۳۱ مرکز خدمات جامع سلامت و ۲۴ مرکز شبانه‌روزی فعال وجود دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری افزود: ۱۹ فروردین ماه سالروز بهداشت جهانی است که هرساله بر اساس چالش‌های حوزه سلامت شعار سال مشخص می‌شود و امسال نیز شعار "سلامت من، حق من" با توجه به تحولات غزه و حمله رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین انتخاب شد.

وی با اشاره به اهمیت ارتقا سلامت خانواده و جوانی جمعیت، ادامه داد: این امر یکی از اهداف مهم دولت سیزدهم است و بر همین اساس ۶ شهر چهارمحال و بختیاری که طرح پزشک خانواده در آن‌ها اجرایی نشده تحت پوشش طرح سلامت خانواده قرار می‌گیرند.

کد خبر 6084384

دیگر خبرها

  • افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • بهره‌مندی ۲۷۸۰۰۰ هزار خانوار چهارمحال و بختیاری از کالابرگ
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است
  • نخستین مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • سد ایالو آماده بهره‌برداری است
  • شبکه جمع‌آوری فاضلاب بیرجند در حال بهره‌برداری است
  • وجود ۳۸۰ خانه بهداشت فعال در چهارمحال و بختیاری
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است
  • تحقق شعار سال و کمک به تولید، با ارتقای تصفیه خانه پرکندآباد ۲ مشهد