Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

 معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت:مهلت ثبت نام در سامانه کارا به منظور پشتیبانی از تولیدات بخش کشاورزی استان و بهره‌مندی از تسهیلات بانکی برای صاحبان مشاغل آسیب دیده از کرونا تا پایان اردیبهشت امسال تمدید شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، تورج نوروزی افزود:با پیگیری استاندارخوزستان و موافقت دولت در ستاد ملی کرونا و در راستای تدابیر دولت برای پشتیبانی از تولیدات زیربخش کشاورزی استان ، مهلت ثبت نام در سامانه کارا برای متقاضیان جدید تا پایان اردیبهشت امسال تمدید شده وبهره برداران بخش کشاورزی استان می‌توانند در این سامانه ثبت نام و تسهیلات بانکی دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت:همه صاحبان مشاغل آسیب دیده از کرونا در بخش کشاورزی که پیش از این در سامانه کارا برای گرفتن تسهیلات کرونا ثبت نام کرده‌ ولی تاکنون موفق به دریافت تسهیلات نشده‌اند در اسرع وقت برای تکمیل پرونده و گرفتن وام خود به بانک‌های عامل مراجعه کنند.


نوروزی افزود: همه متقاضیانی که پیش از این گرونده آنها از سوی بانک‌های عامل به دلیل اتمام اعتبار عودت داده شده و یا به دلیل چک برگشتی، بدهی معوقه و نداشتن ضامن موفق به دریافت تسهیلات نشده‌اند دوباره به همان بانک مراجعه و چنانچه با پرداخت نشدن به هر دلیل رو به رو  شدند، موارد را به صورت مکتوب به مدیریت‌های جهاد کشاورزی شهرستان منعکس کنند.


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی خوزستان ادامه داد: متقاضیانی که پیش از این تسهیلات تا مبلغ ۶۰ میلیون ریال بابت هر نفر شغل دریافت کرده‌اند نیز می‌توانند با مراجعه به بانک‌های عامل، تفاوت تسهیلات مربوطه را تا سقف ۱۲۰ میلیون ریال (موضوع بند ۱۱ دستورالعمل ابلاغیه جدید) دریافت کنند.


نوروزی افزود: این تصمیم در راستای تدابیر دولت برای پشتیبانی از تولیدات بخش کشاورزی و مانع زدایی ها اتخاذ شده است.


امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی سال "تولید ، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها" نام گذاری شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: تسهیلات تسهیلات کرونا سامانه کارا سامانه کارا بخش کشاورزی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۵۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری

هوشنگ طاهری میرقائد اظهار داشت: بانک کشاورزی در راستای حمایت از تولیدکنندگان و فعالان بخش کشاورزی در سال ۱۴۰۲، تعداد ۷۹۰ فقره پرونده مشمول دستورالعمل بند خ ماده ۳۳ بوده که مبلغ ۱۳۳میلیارد ریال سود و جرایم متعلقه مورد بخشودگی قرار گرفت.

وی از بخشودگی سود و جرائم متعلقه مشمولین بند د تبصره ۱۶ خبر دد و گفت: بر اساس رسالت و ماموریت اصلی بانک کشاورزی و مساعدت به کشاورزان همچنین تعداد یک هزار و ۸۵۰ فقره بدهی بدهکاران مشمول بند دال تبصره ۱۶ بودکه مبلغ ۲۰۲ میلیارد ریال از سود و جرائم متعلقه مورد بخشودگی قرار گرفت.

طاهری میرقائد با اشاره به عملکرد شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری در خصوص بخشودگی وجه التزام بدهکارانی که مشمول بند‌های یاد شده نیستند، گفت: در سال ۱۴۰۲ تعدادسه هزار و ۱۷۱ فقره پرونده بدهی بدهکاران با مبلغ ۷۵ میلیارد ریال نیز بخشیده شد.

وی یادآور شد: همچنین ۳۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات نیز به ۲۲ هزار و ۵۲ پرونده پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: در سال ۱۴۰۲ با جذب حداکثری اعتبارات تخصیصی به استان، مبلغ ۳۵ هزار و ۷۱۳ میلیارد ریال تسهیلات به ۲۱ هزار و ۵۱۱ نفر از بهره‌برداران در زیربخش‌های مختلف کشاورزی اعم از زراعت، دامداری، شیلات، گلخانه، ادوات کشاورزی، مرغداری، باغداری و صنایع تبدیلی تکمیلی بخش پرداخت شده است.

طاهری میرقائد در خصوص تامین منابع مالی برای اجرای طرح‌های گلخانه‌ای گفت: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۳۰ فقره پرونده تسهیلات به مبلغ یک هزار و ۴۸۹ میلیارد ریال تسهیلات به مجریان طرح‌های گلخانه به متراژ حدود ۱۵ هکتار پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در جذب اعتبارات صندوق توسعه ملی تعداد ۱۵۳ فقره پرونده به مبلغ ۵۴۳ میلیارد ریال و همچنین در بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ نیز تعداد ۹۹ فقره تسهیلات به مبلغ ۲ هزار و ۹۳۱ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد و پرداخت این تسهیلات سهم بسزایی در امنیت غذایی، افزایش تولیدات و محصولات کشاورزی و رونق اقتصادی بخش کشاورزی داشته است.

بیشتر بخوانید

صدور ۱۶۱ مجوز تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در چهارمحال و بختیاری

طاهری میرقائد در خصوص تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی سال ۱۴۰۲ گفت: در راستای حمایت از جوانی جمعیت و کمک به زوج‌های جوان سال گذشته تعداد ۹۵۲ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به مبلغ یک هزار و ۹۴۱ میلیارد ریال و تعداد ۸۰۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به مبلغ ۶۰۴ میلیارد ریال پرداخت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!
  • نحوه دریافت وام ۵۰۰ میلیونی بانک ملت اعلام شد +مبلغ اقساط
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • پرداخت ۵۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات غیرحضوری ازطریق سامانه «آسان» بانک کشاورزی
  • جذب حدود ۵۳ میلیارد ریالی تسهیلات دولتی برای مشاغل خانگی نیشابور
  • انتشار اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران تمدید شد
  • پرداخت 55 هزار میلیارد ریال تسهیلات غیرحضوری ازطریق سامانه «آسان» بانک کشاورزی
  • میزان تولیدات کشاورزی دهلران در سال ۴۲۵ هزار تن است
  • شرایط ضامن وام بانوان بانک مهر ایران