Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فولاد خوزستان گفت: فردا فرصت خوبی برای ما و النصر است و هر کس که برنده شود می‌تواند شانس صعودش را بیشتر کند، به همین دلیل دیدار فردا از اهمیت خاصی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، یوسو سسما امشب 30 فرودین ماه با حضور در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر النصر عربستان اظهار کرد: همانگونه که قبلا گفتم هیچ تیم دست و پا بسته‌ای در لیگ قهرمانان آسیا وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

النصر با شکست السد، خود را تیم پر قدرت رقابت ها نشان داد که مدعی قهرمانی است، دو هفته از مسابقه ها می‌گذرد و النصر هم صدر جدول است و این موضوع بی دلیل نیست.

او گفت: فردا فرصت خوبی برای ما و النصر است و هر کس که برنده شود می‌تواند شانس صعودش را بیشتر کند، به همین دلیل دیدار فردا از اهمیت خاصی برخوردار است.

مربی تیم فولاد ایران افزود: خیلی بهتر می‌شد اگر می‌توانستیم در نقل و انتقال های بازیکن بخریم و خود را تقویت کنیم اما متاسفانه این امکان فراهم نشد. طبق معمول خیلی با تمرکز کامل وارد زمین خواهیم شد و تمام تلاش خود را خواهیم کرد. امیدوارم که بتوانیم سه امتیاز دیدار فردا را مال خود کنیم.

سسما بیان کرد: تیم خطرناک النصر که امسال نتوانستد در لیگ عربستان نتایج خوبی بگیرند، تمام قدرت و تمرکز خود را برای قهرمانی در آسیا خواهند گذاشت، اکنون مدعی النصر است. تا کنون دو دیدار انجام شده و چهار رقابت دیگر مانده، هر کس فردا پیروز شود احتمال صعودش بیشتر است.

مربی تیم فولادایران در پایان درباره سرمربی جدید النصر و تغییرات در این تیم تصریح کرد: وقتی سرمربی یک تیم عوض می‌شود طبعا در تیم تحولاتی ایجاد می‌شود و به بازیکنان شوک وارد می‌شود که برای پست خود بجنگند. تغییر سرمربی معمولا نتیجه مثبتی دارد که برای النصر اینگونه بوده است چون بازیکنان هیجان بیشتری دارند تا بتوانند خود را به ترکیب اصلی برسانند.

لازم به ذکر است که تیم فولاد ایران در سومین دیدار خود فردا از ساعت 22:30 در ورزشگاه مرسول پارک شهر ریاض به مصاف النصر عربستان خواهد رفت.

در حال حاضر هر دو تیم چهار امتیازی هستند که لنصر به دلیل تفاضل گل بهتر در جایگاه اول و فولاد در جایگاه دوم گروه چهار قرار دارند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: النصر عربستان برنا خوزستان لیگ قهرمانان آسیا 2021 فولاد ایران یوسو سسما تیم فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۵۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی بحرین: ایران شانس اول قهرمانی است

سرمربی تیم ملی فوتسال بحرین معتقد است ایران جدی ترین مدعی کسب عنوان قهرمانی در جام ملت های آسیا است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی فوتسال ایران موفق شد در دومین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا با نتیجه ۵ بر ۳ بحرین را شکست دهد. بحرین به دنبال این شکست از صعود به مرحله حذفی بازماند.

رافائل فوگاگرو سرمربی تیم ملی فوتسال بحرین که در تیم‌های سپاهان و گیتی پسند سابقه مربیگری دارد در پایان این بازی در خصوص شناختش از تیم ملی ایران گفت: فوتسال ایران را دنبال می‌کنم و با مربیان ایرانی در ارتباط هستم و این مساله خیلی به آنالیز ما از تیم ایران و براورد ما از این بازی کمک کرد.

او در خصوص دیدار نخست تیمش برابر کویت که با شکست ۲ بر یک همراه شد گفت: فکر می‌کنم که عملکردم ما در دیدار نخست هم خوب بود و گل‌هایی که دریافت کردیم از روی ضدحملات بود و بیشتر بدشانسی آوردیم.

او در خصوص اینکه کدام تیم‌ها شانس قهرمانی هستند ادامه داد: من فکر می‌کنم که در این تورنمنت تیم‌ها خیلی به نزدیک هستند اما ایران مدعی کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات است.

وی در پایان به شرایط لیگ بحرین پرداخت و گفت: لیگ بحرین ۴۰ روز طول می‌کشد و همین مساله کار را برای بازی‌ها و قراردادها سخت می‌کند و اگر لیگ به صورت متداوم برگزار شود پیشرفت‌های بیشتری حاصل می‌شود.

دیگر خبرها

  • سیمونه اینزاگی: 5 برد متوالی مقابل میلان در دربی پیش‌رو اهمیت ندارد؛ از حضور در اینتر خوشحالم
  • پیولی: هر کاری می‌کنیم تا اینتر برنده دربی نباشد
  • ذوب آهن 2 - 0 آلومینیوم: فولاد‌شهر رنگ برد را دید!
  • ذهنیت برنده؛ لب‌خوانی رونالدو پیش از زدن ضربه ایستگاهی: تو بهترین بازیکن تاریخ هستی!
  • بیانی: شانس قهرمانی استقلال بیشتر نیست
  • دل‌نوشته عاشقانه حامد لک برای عبدالله ویسی
  • سوپرایز بلانکو کامل نشد! (عکس)
  • سرمربی بحرین: ایران شانس اول قهرمانی است
  • جوایز ۴نفر اول دوی نیمه‌ماراتن پس گرفته شد!
  • صعود فولاد خوزستان به مرحله نهایی یگ برتر فوتبال نوجوانان