Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-28@22:31:18 GMT

افزایش تعداد کرونایی‌های النصر عربستان

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۵۴۵۸

باشگاه النصر عربستان در خبری مدعی شد که 9 نفر از اعضای این تیم به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

بر این اساس فراس البریکان، عبدالرحمن العبید، برد جونز، اسامه الخلف، عبدالعزیز العلاوی، عبدالله الفشعمی بازیکنان النصر هستند که به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

3 عضو کادر فنی النصر هم به این ویروس مبتلا شده‌اند تا تعداد کرونایی‌های این تیم عربستانی به 9 نفر برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: النصر عربستان کرونا عربستان النصر کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۵۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| پرسپولیس در میان پرطرفدارترین تیم‌های جهان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در حالی که رئال مادرید با ۱۵۳ میلیون دنبال‌کننده در صدر جدول این لیست دست نیافتنی به نظر می‌رسد، بارسلونا جایگاه دوم خود را حفظ کرده، اما پاری سن ژرمن در صعودی شگفت‌انگیز به رتبه سوم رسیده است.

بنابر روایت ورزش سه، پاریسی‌ها که با جذب نیمار جونیور برزیلی و لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی، توجهات را به خود جلب کرده‌اند، حالا با حدود دو میلیون دنبال‌کننده بیشتر نسبت به منچستریونایتد صدرنشین هستند. نکته جالب اینکه منچستر برای سال‌های طولانی رتبه سوم را به دست آورده بود، اما حالا پاریس این جایگاه را به خود اختصاص داده است.

در بین ۱۰ باشگاه نخست حضور منچسترسیتی بالاتر از بزرگان فوتبال انگلیس، جالب توجه است، چرا که این تیم نیز همچون پی‌اس‌جی، با خریدهای چند سال اخیر خود موفق شده هواداران زیادی را به دست بیاورد.

نکته مهم اینکه النصر عربستان با نزدیک به ۲۵ میلیون فالوور به جمع ده باشگاه پرطرفدار اینستاگرام نزدیک شده که این موضوع کاملا به دلیل انتقال کریستیانو رونالدو است. رونالدو در این مدت نه تنها النصر بلکه فوتبال عربستان و آسیا را به کانون توجهات برده و حالا احتمالا به زودی النصر جای باشگاه آرسنال را هم خواهد گرفت.

در این بین رد پای کریستیانو رونالدو در این جدول کاملا واضح است. او نه تنها النصر بلکه یوونتوس را هم به یکی از پرفالوورترین تیم‌ها در اینستاگرام تبدیل کرده تا آنها از لیورپول، بایرن مونیخ، میلان و... بالاتر باشند.

در بین تیم‌های آسیایی، الهلال و پرسپولیس تهران رتبه بعدی را به خود اختصاص دادند. الهلال کمی بیشتر از ده میلیون دنبال‌کننده دارد و پرسپولیس به آمار ۹ میلیون مخاطب رسیده که عددی فوق العاده در مقیاس فوتبال ایران محسوب می‌شود. در صورتی که باشگاه و هواداران پرسپولیس فعالیت بیشتری در این شبکه اجتماعی داشته باشند، شانس عبور از الهلال را خواهند داشت.

چهارمین باشگاه محبوب آسیا از نظر این شبکه اجتماعی الاهلی عربستان است که این فصل با جذب بازیکنان بزرگ در حد ریاض محرز و رابرت فیرمینو به آمار ۵ میلیونی نزدیک شده است. با این حال استقلال تهران نیز ۴ میلیون دنبال کننده دارد و فعلا از الاتحاد گوی سبقت را ربوده تا پنجمین باشگاه پرطرفدار لقب بگیرد.

جالب اینکه استقلال از باشگاه‌هایی نظیر سویا اسپانیا و مارسی فرانسه و بایرلورکوزن آلمان هم فالوور بیشتری دارد و توانسته جایگاه بهتری را نسبت به آنها داشته باشد.

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888767

دیگر خبرها

  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • دستان ما چگونه بیماری‌ها را منتشر می‌کنند؟
  • عکس| پرسپولیس در میان پرطرفدارترین تیم‌های جهان
  • پرسپولیس در بین پرطرفدارترین تیمهای اینستاگرام!
  • اما و اگر‌های روزه‌داری برای دیابتی‌ها
  • هشدار متخصصان درباره همه‌گیری مرموز سرطان
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • مصدومیت ستاره‌های الهلال و النصر در اردوی عربستان
  • این عادت شانس زنده ماندن افراد مبتلا به سرطان را افزایش می‌دهد