Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@15:08:17 GMT

رونمایی زاکربرگ از امکانات صوتی فیس بوک

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۵۷۵۶

رونمایی زاکربرگ از امکانات صوتی فیس بوک

مدیرعامل فیس بوک اعلام کرد این شرکت روی قابلیتهای صوتی کار می کند که به کاربران امکان می دهند به مکالمات زنده با دیگران بپردازند.

به گزارش ایسنا، مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس بوک روز دوشنبه اعلام کرد این شرکت در حال ساخت قابلیتهای صوتی مشابه اپلیکیشن کلاب هاوس است که توجهات زیادی را در میان اهالی سیلیکون ولی به خود جلب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زاکربرگ اظهار کرد: فیس بوک قصد دارد سرمایه گذاری زیادی در قابلیتهای صوتی انجام دهد و در سالهای آینده آنها را عرضه کند.

وی به کیسی نیوتون در سرور ساید چنل دیسکورد گفت: ما تصور می کنیم که صوت در روند تبدیل شدن به مدیوم درجه اول قرار دارد و محصولات مختلفی برای این فضا در دست ساخت هستند.

فیس بوک در پست وبلاگ خود اعلام کرد قابلیت جدید این شبکه اجتماعی، "لایو آدیو رومز" نام دارد و این شرکت انتظار دارد تابستان امسال برای همه در اپلیکیشن فیس بوک و مسنجر قابل دسترس باشد. این شرکت تست "لایو آدیو رومز" را در داخل گروههای فیس بوک آغاز خواهد کرد.

زاکربرگ گفت: گروههایی وجود دارند که پیرامون علایقی سازماندهی شده اند و به افراد اجازه می دهد یکجا گردهم بیایند و اتاقهایی دارند که در آنجا می توانند صحبت کنند. تصور می کنم این امکان مفیدی باشد.

فیس بوک قصد دارد به کاربران اجازه دهد از دیگران برای دسترسی به "لایو آدیو رومز" پول دریافت کنند که می تواند به شکل یک بار خرید یا اشتراک باشد تا تولیدکنندگان محتوا بتوانند از این امکانات جدید درآمدزایی کنند.

معرفی این قابلیت تعجب چندانی نداشت. فیس بوک برای کپی برداری از محصولات رقیبانش نظیر اسنپ شناخته شده است. روزنامه نیویورک تایمز در فوریه گزارش کرده بود که این شرکت سرگرم کار روی محصولی برای رقابت با اپلیکیشن چت صوتی کلاب هاوس است که مکالمه در اتاقهای صوتی را محبوب کرده است.

زاکربرگ همچنین از محصول جدیدی به نام "ساوند بایتس" خبر داد که کلیپ صوتی کوتاه است و کاربران را قادر می سازد در یک فید به آن گوش کنند. فیس بوک از یک الگوریتم برای تشخیص این که کدام کلیپهای صوتی برای هر کاربر اجرا می شوند، استفاده خواهد کرد. این شرکت ابزارهای ویرایش صوت خواهد ساخت که برای تولید صوت برای "ساوند بایتس" می توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

فیس بوک اعلام کرد قصد دارد یک صندوق تولیدکننده محتوای صوتی ایجاد کند تا به کاربرانی که محتوا در "ساوند بایتس" تولید می کنند، پول پرداخت کند. این شرکت "ساوند بایتس" را در چند ماه آینده آزمایش خواهد کرد.

زاکربرگ همچنین اعلام کرد فیس بوک روی قابلیتهای پادکست کار می کند که به کاربران اجازه می دهد به کشف، اشتراک گذاری و شنیدن پادکستها در داخل این اپلیکیشن بپردازند.

بر اساس گزارش شبکه سی ان بی سی، سرانجام یکپارچگی با اسپاتیفای به موزیسینها اجازه می دهد راحت تر آهنگ خود را در این شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارند و به کاربران امکان می دهند آهنگ را در داخل این شبکه اجتماعی به راحتی گوش کنند. این یکپارچگی در داخل فیس بوک به عنوان "پروژه بوم باکس" شناخته می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فيس بوك اپلیکیشن کلاب هاوس فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۵۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| افشای مکالمات جنجالی ژاوی با داور لیگ قهرمانان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بعد از عصبانیت شدید ژاوی در جریان دیدار ‏بارسا و پاری سن ژرمن و درگیری لفظی او با داور مسابقه که باعث ‏اخراجش توسط داور شد مسلم بود که مجازات‌هایی در انتظار این ‏مربی بارسا است. ‏

بنابر روایت ورزش سه، اما امروز اتفاقی افتاد که ژاوی انتظارش را نداشت. اتفاقی که ممکن ‏است مجازات او را سنگین‌تر کند. ماجرا از این قرار است که یک فایل ‏صوتی در رسانه‌های اسپانیایی منتشر شده که تک‌تک کلمات توهین‌آمیز ژاوی خطاب به داور در آن شنیده می‌شود. این فایل ‏صدایی است که یکی از میکروفون‌های کنار زمین ضبط کرده است.‏

بارسا با اعتماد به نفس وارد زمین شد و چون بازی رفت را در پاریس ‌‏۳-۲ برده بود انتظار داشت پیروز شده و بعد از پنج سال برای اولین ‏بار به نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ برسد. وقتی آرائوخو اخراج شد و بارسا ‏شروع به گل خوردن از پی‌اس‌جی کرد ژاوی دیگر قادر به کنترل ‏خشمش در کنار زمین نبود. ‏


از بخت بد ژاوی، خشم عجیب و غریب او در کنار زمین نه تنها ‏فراموش نشده بلکه حالا به لطف فایل صوتی لورفته تک‌تک کلماتی ‏که ژاوی خطاب به داور به کار برد مقابل ماست. ‏

این فایل صوتی با چندین فحش رکیک که ژاوی خطاب به داور ‏می‌گوید آغاز می‌شود. سرمربی بارسا در ادامه گفت: ".... سر به سر ‏من نذار عوضی .... باشه، کارت بده .... آهای داور چهارم، این ... چه ‏غلطی می‌کنه؟ ها، ها؟ .... همه‌تون از دم آشغال هستید ....". ‏

شدت فحاشی‌های ژاوی علیه داور به حدی است که رسانه‌های ‏اسپانیایی را شوکه کرده است. حالا باید دید یوفا برای مجازات ژاوی ‏تنها به گزارش رسمی داور مسابقه اکتفا کرده یا نوع توهین‌های او که ‏در این فایل صوتی فاش شده را هم مد نظر قرار خواهد گرفت؟

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896809

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های پوشیدنی را متا توسعه می‌دهد
  • عکس‌| افشای مکالمات جنجالی ژاوی با داور لیگ قهرمانان
  • کلمه به کلمه دعوای ژاوی با داور: سریالی از فحش!‏
  • رونمایی از مینی‌بوس دانش‌بنیان با ظرفیت ۲۱ نفر در سمنان
  • ۶ محصول پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان رونمایی شد
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی و رونمایی محصولات دانش بنیان در سمنان
  • دستمزد اجرا و نصب انواع ساندویچ پانل های سقفی و دیواری چه قدر است؟
  • رونمایی از دستگاه پرس گرم عایق بندی شینه‌های ژنراتور‌های نیروگاهی
  • رونمایی از مصحف صوتی به روایت ورش از نافع در الجزایر
  • رونمایی خودروساز مشهور از ۶ خودروی برقی جدید