Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت، بازیکنان این تیم ترسی از سپاهان ندارند و فقط برای گرفتن سه امتیاز به مصاف این تیم خواهند رفت. - اخبار ورزشی -

کریم اسلامی مهاجم تیم فوتبال نساجی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شرایط این تیم را مطلوب خواند و گفت: قبل از هر چیز باید ضایعه درگذشت نادر دست‌نشان را به خانواده ایشان و همچنین مردم فوتبالدوست مازندران تسلیت بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دست‌نشان برای فوتبال مازندران زحمات زیادی کشید و امیدوارم روحش همیشه در آرامش باشد. شرایط تیم ما هم خوب است و تمرینات منظمی را زیر نظر کادر فنی پشت سر می‌گذاریم تا آماده بازی با سپاهان شویم.

وی در ادامه با اشاره به روندی که نساجی بعد از حضور ساکت الهامی سپری کرده است، خاطرنشان کرد: ما سه برد روحیه‌بخش به دست آوردیم و شرایط تیم تا حدود زیادی تغییر کرد. در بازی با پرسپولیس هم می‌توانستیم امتیاز بگیریم، ولی به هر حال پرسپولیس صدرنشین لیگ و یکی از قوی‌ترین تیم‌های آسیاست و توانست پیروز شود. ما آن شکست را فراموش کردیم و در بازی‌های بعدی به فکر جبران خواهیم بود.

اسلامی در مورد بازی روز پنجشنبه تیمش برابر سپاهان و اینکه خیلی‌ها تیم اصفهانی را برنده این بازی می‌دانند، تصریح کرد: ما به این چیزها اهمیت نمی‌دهیم. مسئله مهم انگیزه‌ای است که بین بازیکنان وجود دارد و فرقی هم ندارد برابر چه تیمی قرار می‌گیریم. سپاهان قطعاً برای ما تیمی قابل احترام است که امسال دنبال قهرمانی است. طبیعتاً آنها در قائمشهر هم به برد فکر می‌کنند، ولی ما هم نیاز شدیدی به گرفتن سه امتیاز داریم. ما ترسی از سپاهان نداریم و دنبال انجام یک بازی شجاعانه هستیم.

مهاجم نساجی خاطرنشان کرد: تیم ما الان در موقعیتی است که چیزی برای از دست دادن ندارد و تمام بازی‌های باقیمانده برای ما حکم فینال را دارند. فقط باید با تمرکز بالا بازی کنیم و کمترین اشتباه را داشته باشیم. از طرفی به حمایت و انرژی مثبت هواداران نساجی هم امید داریم.

زامهران: لیاقت نساجی این جایگاه نیست/ امسال بیش از حد بدشانس بودیم

 

انتهای پیام/

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران تیم فوتبال نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۵۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناظره داغ روی کین و ایان رایت؛ آیا برونو فرناندز کاپیتان مناسبی برای منچستریونایتد است؟

از دید روی کین، برونو فرناندز هیچ چیزی در دوران حرفه‌ایش نبرده در حالی که ایان رایت اعتقاد دارد که کاپیتان شیاطین سرخ یک برنده واقعی است.

طرفداری | مناظره داغی بین دو اسطوره فوتبال لیگ برتر انگلیس، روی کین و ایان رایت، در مورد برونو فرناندز، کاپیتان منچستریونایتد شکل گرفته است.

به گزارش دیلی میل، برونو فرناندز از زمان پیوستن به منچستریونایتد در سال 2020، یکی از ستاره‌های این تیم بوده است. او با 143 گل و پاس گل در 229 بازی، به عنوان یکی از بهترین بازیکنان یونایتد شناخته می‌شود. با این حال، او برخی از اسطوره‌های شیاطین سرخ همچون روی کین همواره انتقاداتی به سبک بازی و رهبری او در زمین داشته‌اند.

رهبری برونو فرناندر در منچستریونایتد

فرناندز که تابستان گذشته بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست، به خاطر حرکات و اظهارات تند خود در قبال هم‌تیمی‌ها در زمین بازی به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است. این موضوع به بحثی داغ در مورد شایستگی او برای حفظ کاپیتانی و نقش او به عنوان رهبر رختکن یونایتد تبدیل شده است.

دفاع جانانه ایان رایت از برونو فرناندز:

ایان رایت، اسطوره آرسنال، از فرناندز حمایت می‌کند و او را "یک برنده واقعی" می‌داند که از عملکرد ضعیف و ناهماهنگی هم‌تیمی‌هایش به شدت آزرده خاطر است. رایت با اشاره به دو گل فرناندز در پیروزی 4-2 مقابل شفیلد یونایتد، گفت:

من فکر می‌کنم برونو یک برنده است. او ناامید است. هر چه که ما بگوییم، او ایراداتی دارد، مثل تکان دادن دست‌هایش، اما او از آن دسته بازیکنانی است که تلاش می‌کند (اوضاع را تغییر دهد).

اختلاف‌نظر روی کین:

با این حال، روی کین، ستاره سابق منچستریونایتد، با رایت مخالف است و می‌گوید:

او در دوران حرفه‌ای خود هیچ چیزی را نبرده است. او 29 سال سن دارد. در دوران حرفه‌ای خود چه چیزی برنده شده است؟

اسطوره آرسنال در جواب روی کین می‌گوید:

(من می‌دانم) او چیزی برنده نشده است. اما صرف‌نظر از اینکه او می‌خواهد یک برنده باشد، استانداردهای برونو بالاست. اگر برونو را از منچستریونایتد بیرون بیاوریم، در مورد بازیکنانی صحبت می‌کنیم که پیشرفت نکرده‌اند. اگر او کارش را انجام ندهد، یونایتد در جایی که الان هست، نیست.

رایت همچنین اذعان کرد که رفتارهای داخل زمین فرناندز ایده‌آل نیست، اما اصرار داشت که آنها بیش از حد توجیه‌پذیر هستند. او اضافه کرد:

برونو ناامید است، او احتمالاً هر روز در تمرین می‌بیند که بقیه به سطحی که او به دنبال آن است نمی‌رسند و این ناامیدی در بازی‌های رسمی هم خودش را نشان می‌دهد. با این حال، او در لحظات حساس بازی‌ها ناجی منچستریونایتد می‌شود و اگر یونایتد در بازی‌ها امتیاز کسب کند، به احتمال زیاد به لطف تلاش‌های او خواهد بود. هم‌تیمی‌های فرناندز باید عملکرد خود را ارتقا دهند، چرا که او حق دارد از آنها ناراضی باشد.

روی کین اما کوتاه نمی‌آید:

روی کین با اذعان به اینکه از کیفیت‌های فرناندز قدردانی می‌کند، اما به طور کلی تأثیر او بر تیم تن‌هاخ را زیر سوال برد.

من فکر می‌کنم او پسر با استعدادی است. اما آیا به بقیه کمک می‌کند و سطح بازی دیگران را بهتر می‌کند؟ پاسخ 100 درصد منفی است. او دوست دارد آنها را سرزنش کند که اشکالی ندارد، اما در عین حال باید آنها را نیز به سمت جلو هدایت کند. تصور کنید در رختکن یونایتد چه وضعیتی حاکم است.

بازیکنان با خود می‌گویند: مطمئن نیستیم که فرناندز کاپیتان مناسبی است. او در زمان پیروزی‌ها خوب است، اما ما همیشه پیروز نمی‌شویم. چگونه می‌توانیم این انگیزه و روحیه را در بازی‌های بزرگ حفظ کنیم؟ این همان چیزی است که من به دنبال آن هستم. ما در مورد بازیکنان بااستعداد صحبت می‌کنیم، اما گاهی اوقات در بازی‌های بزرگ، به شخصیتی نیاز است که تیم را در لحظات حساس هدایت کند و به پیروزی برساند.

بخش‌های پایانی مناظره کین و رایت

با این حال، رایت همچنان بر موضع خود پافشاری می‌کند و به بحث خود با کین ادامه داد و گفت:

برونو این قابلیت و شخصیت برای رهبری را دارد. کجاست آن شواهدی که می‌گویی؟ کجاست؟ شیوه بازی او و کاری که برونو در زمین انجام می‌دهد، باعث نجات یونایتد می‌شود.

صحبت‌های ایان رایت اما درنهایت باعث ناراحتی روی کین می‌شود. کین با لحنی تند می‌گوید:

باشگاه را نجات می‌دهد؟ هه! چی میگی، او در تمام دوران حرفه‌ایش هیچ چیزی برنده نشده است. هیچی! به کارنامه‌اش نگاه کن. اگر او یکی از بهترین بازیکنان مد نظرت است، پس یک جای کار ایراد دارد!

ایان رایت با لحنی آرام و متفکر می‌گوید:

هیچ چیز؟ صبر کن، او جام حذفی را برده است، لیگ اروپا را هم برده است. گل‌های زیادی هم زده و پاس گل‌های زیادی داده است. او با الگو بودن در زمین رهبری می‌کند. همیشه با تمام توان بازی می‌کند و هرگز تسلیم نمی‌شود. به نظر من با توجه به تمام چیزهایی که او برای باشگاه انجام داده، انتقاد از او کاملاً ناعادلانه است.

کین از کلمه الگو با خنده‌ای تمسخرآمیز می‌گوید:

الگو بودن؟ ها! فوتبال فقط الگو بودن نیست. چیزهای خیلی مهم‌تر دیگری هم در این بازی وجود دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • مناظره داغ روی کین و ایان رایت؛ آیا برونو فرناندز کاپیتان مناسبی برای منچستریونایتد است؟
  • ترسیم نظم نوین منطقه در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم