Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@11:21:10 GMT

هلاکت ۲۰۰ تروریست در حمله هوایی به تدمر سوریه

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۵۷۷۸

هلاکت ۲۰۰ تروریست در حمله هوایی به تدمر سوریه

به گزارش ایرنا به نقل از روسیا الیوم، الکساندر کارپوف معاون مدیر مرکز آشتی حمیمیم در سوریه گفت: بنابر اطلاعات به دست آمده، تروریست‌ها یک پایگاه مخفی در شمال شرق تدمر ایجاد کردند و از آنجا گروه‌های پیکارجو را برای اعزام و انجام حملات تروریستی در مناطق مختلف سوریه آموزش می‌دادند و همچنین وسایل منفجره دست ساز می‌ساختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حملات هوایی توسط هواپیماهای نیروی هوایی روسیه انجام شد که در نتیجه آن دو مخفیگاه، با حداکثر ۲۰۰ شبه نظامی، ۲۴ خودروی زرهی و همچنین حدود ۵۰۰ کیلوگرم مهمات و تجهیزات برای ساخت مواد منفجره دست ساز منهدم شد.

معاون مدیر مرکز آشتی حمیمیم در سوریه اضافه کرد، گروه‌های مسلح غیرقانونی در حال برنامه ریزی برای انجام حملات تروریستی و حمله به ارگان‌های دولتی در شهرهای بزرگ هستند تا اوضاع این کشور را در آستانه انتخابات ریاست جمهوری که قرار است ۲۶ می برگزار شود، بی ثبات کنند.

کارپوف اظهار داشت: آموزش تروریست‌ها در اردوگاه‌های تروریست‌ها در مناطق خارج از کنترل مقام‌های سوریه، از جمله منطقه التنف که توسط نیروهای مسلح آمریکایی کنترل می‌شود در حال انجام است.

سوریه در ۱۰ سال گذشته شاهد حضور گروه‌های تروریستی حمایت شده از سوی کشورهای غربی- عربی بود که تاکنون نتیجه این حمایت صدها هزار کشته و میلیون‌ها آواره در داخل و خارج این کشور است.

بحران سوریه با یک اعتراض محدود در ۱۵ مارس ۲۰۱۱ آغاز شد که با سوءاستفاده دشمنان این کشور و دولت‌های خیانتکار عربی و حمایت غربی‌ها این واقعه به یک بحران تمام‌عیار تبدیل شد؛ بحرانی که با تحریک و حمایت‌های همه جانبه محور عربی، غربی، صهونیستی و ترکیه تا امروز دو میلیون زخمی و میلیون‌ها آواره در سوریه داشته است.

برچسب‌ها روسیه حمله هوایی سوریه تروریست

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روسیه حمله هوایی سوریه روسیه حمله هوایی سوریه تروریست اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۵۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله هوایی رژیم اسرائیل به مناطقی در جنوب سوریه

رژیم اسرائیل بامداد امروز یکشنبه از آسمان جولان اشغالی سوریه، مناطقی در حومه شهر دمشق و سایر مناطق نزدیک به این شهر را هدف حملات موشکی خود قرار داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، برخی رسانه‌ها بامداد امروز یکشنبه با انتشار تصاویری از وقوع چند انفجار در منطقه القلمون شهر دمشق خبر دادند.

خبرگزاری روسی اسپوتنیک علت این انفجارها را حمله رژیم اسرائیل به منطقه مذکور دانست.

منابع مطلع سوری گزارش می‌دهند که پدافند موشکی ارتش سوریه در شمال و جنوب شهر دمشق فعال و با موشک‌های اسرائیلی درگیر شده‌اند.

 بنا به گفته این منابع، دشمن اسرائیل از سمت جولان اشغالی سوریه اقدام به شلیک موشک کرده است.

حمله به فرودگاه نظامی در شمال شرق دمشق

برخی منابع سوری غیر رسمی مدعی هستند که در حمله بامدادی رژیم اسرائیل به خاک سوریه، شهر های «یبرود» و «النبک» و فرودگاه نظامی الناصریه هدف حمله قرار گرفته اند.

تلویزیون سوریه با تأیید حمله، اعلام کرد که پدافند موشکی ارتش این کشور با موشک‌‌های اسرائیلی درگیر شده است.

شلیک بی‌سابقه 100 راکت از لبنان به جولان اشغالی سوریه

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • گزارش‌هایی از شنیده شدن صدای چند انفجار در سوریه
  • حمله ارتش سوریه به مقرهای تروریست‌ها در حلب
  • ارتش پاکستان: افغانستان از تروریسم حمایت کامل می کند
  • ارتش پاکستان: افغانستان از تروریسم حمایت کامل می‌کند
  • حمله دوباره مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • حمله غافلگیرانه ارتش سوریه پایگاه تروریست‌ها در دیرالزور را منهدم کرد + جزئیات
  • انهدام پایگاه تروریست‌ها در دیرالزور/ عملیات ارتش سوریه در حومه ادلب و حلب
  • فیلم/ حمله هوایی اسرائیل به پایتخت سوریه
  • حمله هوایی رژیم صهیونیستی به منطقه قلمون در سوریه
  • حمله هوایی رژیم اسرائیل به مناطقی در جنوب سوریه