Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-03-19@07:22:30 GMT

فصل دوم سریال "نجلا" در چه مرحله‌ای است؟

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۵۸۱۳

فصل دوم سریال 'نجلا' در چه مرحله‌ای است؟

کارگردان سریال "نجلا" این روزها در حال آماده کردن فیلمنامه فصل دوم‌اند تا بتوانند مراحل پیش‌تولید و تولید را در اواخر بهار و تابستان امسال آغاز کنند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، "نجلا" سریالی بود که بسیاری از خوزستانی‌ها و آبادانی‌ها و حتی دیگر شهرهای ایران با آن ارتباط برقرار کردند. برای اولین بار سریالی با مضمون اربعین ساخته شد و خیرالله تقیانی‌پور از سال گذشته خبر قطعی شدن ساخت فصل دوم این مجموعه تلویزیونی را رسانه‌ای کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره شروعِ فیلمبرداری این سریال توضیح داد: در حال تکمیل نگارش سریال هستیم و تمام همّ و غمّ‌مان این است که بتوانیم موفقیت فصل اول را تکرار کنیم؛ به همین خاطر کیفیت از همه‌چیز برایمان مهمتر است. فکر می‌کنم بتوانیم از خردادماه پیش‌تولید و در تابستان مراحل فیلمبرداری را آغاز کنیم.

کارگردان سریال "نجلا" درباره حضور بازیگران فصل اول و اضافه شدن چند بازیگر، تصریح کرد: بازیگران قدیمی سریال همه حضور دارند و بازیگرهای جدید را به تناسب نقش و اتفاقات جذب خواهیم کرد. دوباره تکرار می‌کنم اولویت‌مان در انتخاب بازیگران جدید، هنرمندان تئاترند که این روزها در شرایط معیشتی و اقتصادی خوبی به سر نمی‌برند.

تقیانی‌پور درباره رسیدن فصل دوم "نجلا" به پخش، توضیح داد: فصل دوم سریال 32 قسمتی است و فضای متفاوت و لوکیشن‌های متعددی دارد و زمان بیشتری برای فیلمبرداری خواهد برد. بنابراین کیفیت را فدای شتاب‌زدگی نخواهیم کرد و در تلاشیم اثری خوب و مخاطب‌پسند را به تلویزیون ارائه دهیم.

وی در خصوص جزئیات داستان و لوکیشن‌های سریال، تأکید کرد: احتمالاً در فصل تابستان، فیلمبرداری در تهران خواهد بود و پاییز باید به شهرهای اهواز برویم. الان نمی‌توانم درباره جزئیات داستان سریال چیزی بگویم اما فقط می‌توانم بگویم به اشغال خرمشهر برمی‌خوریم.

استقبال بیننده‌ها و درخواست صداوسیما قرار شد "نجلا2" ساخته شود حتی عواملِ سریال در این میزگرد تلویزیونی به ساخت این سریال اشاره کرده بودند. تقیانی‌پور درباره جزئیات داستان فصل دوم گفته بود: اگر قرار شد "نجلا2" را بسازیم عبِد را با همین داستان وارد جنگ می‌کنیم. هدایت هاشمی در گفت‌وگو با مخاطبان هم تأکید کرد که خیلی‌ها انتظار فصل دوم را داشتند که باید ببینم چه اتفاقی می‌افتد.

تقیانی‌پور همچنین پیش از این گفته بود که تصویربرداری سریال 6 تا 8 ماه به طول می‌انجامد؛ حتی احتمال دارد پخش در رمضان 1401 آماده شود اما تلویزیون درباره پخش سریال تصمیم‌گیری می‌کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سریال نجلا تلویزیون تقیانی پور فصل دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۵۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| مادر زیبای ارسلان قاسمی، بازیگر سریال چشم باد

آفتاب‌‌نیوز :

مادر جوان و باکلاس ارسلان قاسمی، بازیگر نقش کودکی بیژن در سریال چشم باد را می‌بینید.

منبع: سایت رکنا

دیگر خبرها

  • زمان پخش فصل سوم سرزمین مادری
  • عکس| مادر زیبای ارسلان قاسمی، بازیگر سریال چشم باد
  • (عکس) تصویری خنده‌داری که از سریال امنیتی تلویزیون وایرال شد
  • «میراث» روی میز تدوین قرار گرفت
  • فیلم| چهره بازیگر خردسال سریال خانه به دوش بعد از ۲۰ سال
  • واکنش رئیس فراکسیون امر به معروف مجلس به عکس گرفتن طلبه قمی؛ آن بنده خدا درحال بازی با موبایل بود / روحانیت پدر جامعه است و باید هدایت کند
  • کشف پیکر بی‌جان فیلمساز مطرح در خانه اش
  • واکنش نمایندهِ روحانی مجلس به عکس گرفتن طلبه قمی از یک زن /معتقدم آن بنده خدا درحال بازی با موبایل بود /جا داشت گوشی خود را به آن خانم نشان می داد
  • قرآن خواندن بازیگر سریال زخم کاری
  • مبلغی: شیوه‌های امر به معروف باید عاری از ایراد باشند