Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@03:59:59 GMT

جسد جوان ۳۰ساله در استخر مواد سمی + عکس

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۵۸۵۲

جسد جوان ۳۰ساله در استخر مواد سمی + عکس

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از رکنا، رییس  آتش‌نشانی  بردسکن از  غرق شدن  یک جوان ۳۰ ساله در استخر آب معدن طلای بیجورد در شهرستان بردسکن خبر داد.

مجتبی صادقی در بردسکن اظهار کرد: پس از دریافت گزارش غرق شدن یک جوان در  استخر  آب معدن طلای بیجورد به سامانه آتش‌نشانی بردسکن، بلافاصله 2 تیم عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیرون کشیدن جسد جوان 30 ساله از استخر

رییس آتش‌نشانی بردسکن با اشاره به تلاش سه‌ساعته نجات گران افزود: نجاتگران  جسد  بی‌جان جوان ۳۰ ساله را از کف استخر آبی که آغشته به مواد سمی اسید سیالیک بود، خارج کردند.

وی بابیان اینکه نصب پمپ برای تخلیه آب استخر زمان‌بر بود، یادآور شد: با توجه به وجود یک استخر دیگر در پایین‌دست، بلافاصله گوشه‌ای استخر تخریب و آب تخلیه شد.

صادقی با اشاره به اینکه علت حادثه از سوی دادستانی و  پلیس  آگاهی بردسکن در دست بررسی و تحقیق است، بیان کرد: به گفته شاهدان استخر منطقه ممنوعه و دارای نگهبان بوده است.

گفتنی است؛ معدن طلای بردسکن در کیلومتر ۲۴ محور بردسکن - سبزوار در حوالی روستای بیجورد از توابع بخش مرکزی بردسکن بهمن‌ماه سال ۹۵ به بهره‌برداری رسیده است

پربیننده ترین درگیری با عوامل صداوسیما در خیابان پاسداران! +فیلم سوختن ۱۰ زن و کودک در انفجار وحشتناک شیراز! + عکس قتل ۳ جوان در درگیری دیشب نظام آباد! راز مرگ زن جوان در خانه مرد همسایه بازداشت عوامل کلیپ ساختگی اهانت به یک روحانی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: غرق شدگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۵۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صاعقه جوان ۱۹ ساله رزنی را به کام مرگ کشاند

سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان از مرگ جوان ۱۹ ساله به علت برخورد با صاعقه خبر داد. - اخبار استانها -

فرشاد عبدالملکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: دیروز یک جوان 19 ساله در کوه‌های اژدرآباد رزن به خاطر برخورد با صاعقه جان خود را از دست داده است.

وی تصریح کرد: به دنبال برخورد صاعقه با جوان 19 ساله در کوه‌های اژدراباد شهرستان رزن به سمت کوهای اوج و گزارش حادثه، نیروهای اورژانس کرفس رزن به منطقه اعزام شدند.

سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: پس از حضور کارشناسان اورژانس در محل حادثه و انجام معاینات بالینی متأسفانه مددجو در دم فوت کرده است.

انتهای پیام/743

دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)
  • فروش مواد مخدر با پابند الکترونیکی!
  • غرق شدگی کودک ۹ ساله‌ شبستری در استخر 
  • مرگ جوان ۱۹ ساله بر اثر برخورد صاعقه
  • صاعقه جوان ۱۹ ساله رزنی را به کام مرگ کشاند