Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-03-19@11:00:48 GMT

اعتراض خاموش پرسپولیسی ها به رقم پاداش در هند

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۵۸۶۲

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس بابت دریافتی های خود از پاداش دو دیدار اخیر چندان راضی به نظر نمی رسند.


به گزارش شریان نیوز،تیم پرسپولیس در دو دیدار لیگ قهرمانان آسیا مقابل الوحده و الریان با دو پیروزی توانسته جایگاه خوبی پیدا کند و خود را برای بازی سوم  مقابل گوای هند،که فردا شب برگزار می شود آماده می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسئولان باشگاه پرسپولیس بعد از دو پیروزی اول سرخپوشان در آسیا به اعضای این تیم پاداش دادند. 

این طور که از هند خبر می رسد بعد از بازی اول 200 و بعد از مسابقه دوم 300 دلار به بازیکنان پاداش داده شده است. 

این در شرایطی است که در لیگ برتر از ابتدای فصل به اعضای این تیم هیچ پاداشی داده نشده است و دریافتی های بازیکنان نیز هنوز به 50 درصد نرسیده و ظاهرا با توجه به این شرایط پاداش ارائه شده از سوی باشگاه در هند چندان به مذاق سرخپوشان خوش نیامده و این طور که به گوش می رسد بازیکنان حتی قصد داشتند این پاداش را برگردانند و ناراحتی خود را به اطلاع کادرفنی هم رسانده اند. البته بازیکنان از بارگدادن پاداش فعلا خودداری کرده اند اما نسبت به شرایط مالی خود راضی نیستند. 

امروز جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مصاحبه ای که با رسانه این باشگاه داشت در بخشی از صحبت هایش به مشکلات اشاره کرد و تاکید داشت که اگر از این تیم حمایت شود دوباره فینالیست می شود.

دسته بندیورزشی

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۵۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن استقلال گردن نگرفت/ فرمان سایپا در دست یک پرسپولیسی!

ورزش ایران و جهان روز دوشنبه(۲۸ اسفند) با رخدادهای گوناگونی همراه بود که گزیده‌شان در این گزارش آمده است.

به گزارش ایسنا،  تیم فوتبال خاتون بم با پیروزی مقابل ملوان بندر انزلی صدرنشینی خود را در لیگ برتر فوتبال زنان تثبیت کرد. هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان طی روزهای ۲۷ و ۲۸ اسفند برگزار شد که در مهمترین دیدار، تیم‌های صدرنشین خاتون بم و ملوان بندر انزلی به مصاف هم رفتند.

در مهمترین مسابقه این هفته لیگ برتر فوتبال زنان، تیم‌های خاتون بم و ملوان بندر انزلی که با ۳۷ امتیاز و تفاضل گل متفاوت به ترتیب در رتبه‌های اول و دوم جدول رده‌بندی  قرار دارند، رو در روی هم قرار گرفتند و ملوان که با تک‌گل شبنم بهشت پیش افتاده بود، در نیمه دوم دو گل دریافت کرد تا بازنده از زمین مسابقه بیرون بیاید.

واکنش صالح حردانی به شکایت پرسپولیس

بازیکن تیم استقلال نسبت به شکایت باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، دیدار دو تیم استقلال و هوادار در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید. صالح حردانی، بازیکن استقلال در جمع خبرنگاران در مورد اینکه پرسپولیس نسبت به حرکتی که او در داربی انجام داده از او شکایت کرده است، بیان کرد: من هیچ حرکتی انجام ندادم.

جام جهانی تایلند، آخرین راه نجات وزنه‌بردار فوق‌سنگین ایران

وزنه‌بردار فوق‌سنگین ایران گفت: در جام جهانی تایلند اگر بتوانم رکوردهای خودم را ثبت کنم فکر می‌کنم من را نجات دهد و سهمیه المپیک بگیرم.

آیت شریفی در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ی اینکه جام‌جهانی تایلند آخرین فرصت او برای گرفتن سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس است، بیان کرد: وزنه‌های کمی نزده‌ام و فکر می‌کنم وزنه ۲۱۰  کیلوگرم در یک‌ضرب و ۲۵۰  کیلوگرم در دوضرب، من را در این مسابقه نجات دهد.

پسر ۱۵ ساله ایرانی به المپیک لس‌آنجلس می‌رود؟

پسر ۱۵ ساله ایرانی که موفق شد به عنوان بهترین شیرجه‌رو مسابقات رده‌های سنی قهرمانی آسیا انتخاب شود، گفت: تمام تلاشم را به کار خواهم گرفت تا بتوانم در المپیک ۲۰۲۸ لس‌آنجلس حضور یابم.

شیرجه‌رو ۱۵ ساله ایرانی با کسب سه مدال انفرادی (۲ طلا و یک نقره) و دو مدال شیرجه هماهنگ (یک نقره و یک برنز)، خوش درخشید و به عنوان برترین ورزشکار رشته شیرجه مسابقات قهرمانی رده‌های سنی شیرجه آسیا، فیلیپین ۲۰۲۴ انتخاب شد.

شوک شبانه قلعه‌نویی به تیم‌ملی

تیم ملی نسبت به بازیهای جام ملتهای آسیا تغییرات زیادی داشته است. امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ۲۹ بازیکن را برای دو دیدار مقابل ترکمنستان در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی به اردوی تیم ملی دعوت کرد.

لیست جدید تیم ملی نسبت به رقابتهای جام ملتهای آسیا ۲۰۲۳ تغییرات زیادی را داشته که به نوعی قلعه نویی به عنوان سرمربی همه را شگفت زده کرد.

پرسپولیس و استقلال به کمیته انضباطی فرا خوانده شدند

کمیته انضباطی ابلاغیه خود را برای باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال صادر کرد.

بر اساس بند ۲ ماده ۱۹ مقررات انضباطی و با توجه به گزارش واصله از سوی داور و نماینده مبنی بر تخلف تماشاگران منتسب به تیم‌های استقلال و پرسپولیس به دلیل پرتاب اشیا و سنگ درون زمین و استفاده از الفاظ توهین‌آمیز در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر به  دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ابلاغ می‌شود چنانچه دفاعیاتی دارند ظرف مدت حداکثر ۲ روز  از تاریخ ابلاغیه ارسالی، دفاعیات کتبی خود را به کمیته انضباطی ارسال کنند.

معاون سابق پرسپولیس، مدیرعامل سایپا شد

معاون اسبق پرسپولیس به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه سایپای تهران انتخاب شد.

محمد محمدی، معاون اسبق پرسپولیس، به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه سایپا تهران انتخاب شد.

علیرضا رضایی: قاسمپور کشتی‌گیر ۹۷ کیلوگرم نیست/ آذرپیرا عطش مدال المپیک دارد

نایب‌قهرمان المپیک با بیان اینکه کامران قاسمپور کشتی گیر برجسته جهان در وزن ۹۲ کیلوگرم است، گفت: آذرپیرا انگیزه زیادی برای کسب مدال المپیک در وزن ۹۷ کیلوگرم دارد.

علیرضا رضایی، سرمربی تیم کشتی آزاد استان تهران، در نشست خبری هایت کشتی تهران، ‌ گفت: باید از اکبر فلاح به عنوان بزرگ ما و بزرگ کشتی ایران که در سمت مدیر فنی کشتی آزاد تهران مشغول به فعالیت هستند تشکر کنم. با توجه به تجارب و سبقه ای که سراغ داریم قطعا هیات کشتی به سمتی می رود که تمرکز اصلی اش روی رده های پایه است که کار بسیار خوبی است و نتایج آن را در سال های آتی خواهیم دید. ما اگر اضلاع کشتی را به شکل پازل طراحی کنیم شروع آن با رده های پایه است. مسابقات خردسالان و نونهالان با حضور گسترده کشتی گیران به شکل فستیوال برگزار شده و این روند ادامه خواهد شد که این امر باعث علاقمندی نونهالان و نوجوانان به کشتی خواهد شد.

ثبت نام ۱۳ کاندیدا در انتخابات ریاست دوومیدانی

۱۳ نفر در انتخابات ریاست فدراسیون دوومیدانی ثبت نام کردند.  طبق اعلام فدراسیون دوومیدانی، انتخابات ریاست این فدراسیون، سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود که در این راستا زمان ثبت‌ نام از کاندیداهای ریاست مشخص شده است.

بر این اساس زمان ثبت نام از کاندیداهای ریاست که از ۱۵ اسفند آغاز شده بود، امروز (دوشنبه، ۲۸ اسفند) به پایان رسید و ۱۳ نفر در انتخابات ثبت نام کردند.  

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازیکن استقلال گردن نگرفت/ فرمان سایپا در دست یک پرسپولیسی!
  • پاداش ویژه نکونام به استقلالی‌ها؛ تمجید سرمربی استقلال از بازیکنانش
  • اتفاق دلگرم‌کننده برای پرسپولیسی‌ها
  • آشتیانی: پرسپولیس از لحاظ کیفی یک سر و گردن بالاتر از تیم‌های دیگر است
  • صالح حردانی: شکایت پرسپولیس؟ هیچ کاری نکردم
  • مهاجم پرسپولیسی پیکان دست خالی ماند
  • استقبال ضعیف پرسپولیسی‌ها از آخرین بازی سال
  • پرسپولیسی‌ها در کار خیر
  • فراخوان پرسپولیسی ها برای آخرین بازی سال؛ 21 هزار بلیت باقی مانده
  • فراخوان پرسپولیسی‌ها برای آخرین بازی سال